Ocena profilu biografiapl
Nazwa
Z tego, co zauważyłam, jest dopasowana do tematyki twojego profilu, chociaż jakoś mega bardzo mi się nie podoba.
6,5/10
Imię/nick
Tak samo, jak nazwa.
1/5
Theme (profilowe i tło)
Zdjęcia kompletnie niedopasowane do siebie, niezbyt mi się podoba tak szczerze.
3,5/10
Opis
Opis króciutki i chociaż takie też są okej, to ten mi średnio pasuje. Strasznie brakuje mi tam interpunkcji - uważam, że powinno się o to zadbać, jeśli chce się jakoś zaprezentować swój profil. Poza tym, jest tam trochę mało informacji i wygląda... hm, dziecinnie? Nie jestem pewna, jak to określić.
3/10
Lokalizacja
O, jestem w sumie z okolic Wyszkowa.
4/5
Okładki
Okładki wyglądają w większości w zasadzie jak przypadkowe zdjęcia z internetu, w niektórych są ucięte napisy, więc na pewno nie mieszczą się w wymiarach wattpadowej okładki.
3,5/10
Tytuły i opisy książek
Tytuły są, uznajmy, w porządku. Natomiast opisów praktycznie nie ma. Umieszczasz tam po prostu tytuł albo coś równie mało przydatnego. Cóż, do nominacji tak naprawdę nie trzeba wymyślać czegoś wybitnego, bo to "tylko" nominacje, ale do innych książek, moim zdaniem, trzeba się trochę bardziej postarać. Jestem pewna, że do książki z autorskimi (tak się zdaje) creepypastami da się wymyślić coś bardziej kreatywnego niż "Czytaj się dowiesz". Tak samo z biografiamii.
3,5/10
Listy lektur
Tu jest tylko lista wygenerowana automatycznie przez wattpada, więc nie wiem, jak mam to ocenić.
5/10
Aktywność na tablicy
No cóż, twoich wpisów tam nie ma. Jedyne, co widzę, to że odpowiadasz na wiadomości innych.
1/10
Liczba punktów: 31/80
CZYTASZ
Ocena profili
Random✎ Estera ocenia profile innych, chociaż swój ma beznadziejny. Czepiam się czasami bardzo głupich i bezsensownych rzeczy, więc moja opinia tak naprawdę nic nie wniesie do twojego życia. ☆ Estera, 2023-?