2.fejezet

1K 4 0
                                    

Egyszer csak felpattant a díványról és felémkerekedett... A légvétel egyre nehezebb volt számomra, ami furcsa volt mert ilyet még soha nem éreztem, pajzán gondolatok siklottak át a fejemen, szinte láttam a szemem elött ahogy gyors rugózásokkal lovaglom őt. Ránézve az orcájára, lerí, hogy az ő gondolatai is hasonlóak. Ne feledjük, hogy én továbbra is alatta fekszem a kanapén, szóval nem sok választásom van jelenleg a történésekben...
- Ed, tudod mondanom kell valami nagyon fontosat...
- Időt húzni az tudsz, de bökd ki, mielött én bököm be. - mondta miközben lábamon ülve felültetett és lekapta hirtelen a ruházataim felső részét.
- Tudod Ed, nagyon izgató vagy, és hihetetlen sexy de én még teljesen érintetlen  vagyok...és őszintén nagyon félek
- Semmi baj Cicus, megoldjuk, nem fog fájni, profi vagyok!
- Tuti?
- Meglátjuk - s azzal a lendülettel lekapta a bugyimat, így teljesen meztelenné téve a testem.
Rám pillantott, majd le.
-Cicuka, tiszta víz a bugyid. Úgy látom nem lesz itt gond
Teljesen zavarba hozott, valóban nagyon nedves voltam.
Ed lehajolt a táskájához amit a kanapé mellé még ezelött lehajított, és kivett belőle egy tubust.
- Az mi? Ugye nem bántasz?
-Dehogy bántalak butus, mi okom lenne rá? Ez itt síkosító, arra van hogy biztosan a lehető legjobb legyen neked, mentolos-chilis... Nézett a szemembe ördögien
- Ugye ezt nem oda kened? Az biztos csípni fog....
-Égetni fog, de csak kellemesen felpezsdíti a véred, higyj nekem, jó lesz!
Mi okom lenne hinni egy majdnem idegennek, akinek a javára nem tudok más jót írni, csak hogy vadítóan néz ki, de valami oknál fogva, mégis biztonságban érzem vele magam.
- Na ezt ide fel, és így is maradsz... Rakta a nyakába a lábam.
Kinyitota a vörös tubust és egy nagy adagot nyomott az ujjaira, majd körkörös mozdulatokkal elkezdtelassan felvinni a kisajkaimra, majd a csiklómra...
Óvatos érintései igazán izgatóak voltak, így becsuktam a szemem és hátrahajtitt fejjel felnyögtem... Mozdulatai egyre erősebbek és gyorsabbak lettek
-ugye tényleg vigyázol rám?
- Biztonságban vagy, engedd el magad
Majd pár másodpercig még folytatta megkezdett műveletét, majd a maradék chilis síkosítóval a másik ujján hirtelen belém eresztette két ujját.
Hangos, felizgult és egyszerre fájdalmas nyögésemet követve csak ennyit mondtam:
- ED, EZ-EZ AAAAA EZ UGYE NEM MÉG?
- ssssh, nyugi, még csak az ujjaim játszanak veled de nemsoká beveszel a nadrágomból is pár centit.
Egyre hangosabb nyögéseimmel arányosan egyre jobban hidegnek éreztem magam a mentoltól és egyre jobban éreztem forrónak a chilitől magam, ez egy furcsa mégis nagyon jó érzés volt. Minden másodperc egyre közelebb vitt valami máshoz, valami megfoghatatlan érzéshez. Kb 10 perccel, 3 adag chilis masszával és rengeteg kézimunkával késöbb, így szolt Ed...
- Mizu Szüzike, bírod még szusszal?
A kélyérzettől megszólalni sem tudtam így csak további nyögéseimmal feleltem
-EL..EL.. EL FOGOK MENIII ED ABBA NE HAGYD

S pár másodperccel késöbb egy olyan érzés járta át a testem amit ezelött még sosem éreztem, bizsergő és rettenetesen intenzív, a vérnyomásom az egekbe szökött és a szívem a fülemben hallottam

-Egyelőre ennyi, sok lesz a jóból Szüzike, de visszajövök még érted...
S azzal gyorsan beleugrott ruháiba és hamarabb elillant minthogy észhez térhettem volna...

Édes KísértésOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz