nautintoa ||oleksi

55 7 0
                                    

Ollin pov

istuin sängyllä ja odotin poikaystävääni joka tulisi tai ainakin pitäisi tulla aivan kohta töistä. pian kuulenkin oven avautuvan ja menevän kiinni. tiedän, että poikaystäväni on hyvin puutteessa, joten olen miettinyt hänelle kaikkea pään menoksi. pian tuo mustahiuksinen munapää tuleekin jo ovesta sisään ja istuu suoraan syliini hajareisin. laitan käteni tuon lantiolle ja suutelen häntä. hän suutelee minua tottakai takaisin jonka jälkeen käännän meidän sillätavalla että hän makaa allani ja minä hänen päällänsä hajareisin. tunnen hänen stondiksen reittäni vasten joten virnistän ja alan taiteilemaan punaisia merkkejä -jotka tunnetaan myös nimellä fritsut- hänen kaulaansa. "mmhhg" hän huokaisee hiljaa korvaani.

makaamme alasti sängyllä ja olen laittamassa liukkaria sormelleni. vien sormeni aleksin perseelle ja työnnän sen sisään. valmistelen hänet seuraavaa varten. "aahhhmmgg" aleksi huokailee. pian vedän sormeni ulos hänestä ja alan laittamaan kortsua ja liukkaria itselleni. levitän aleksin jalkoja ja menen niiden väliin. suutelen tuota mustahiuksista munapäätä ja työnnyn hänen sisään hänen inahtaessa. annan hänen tottua minuun hänen sisällään ja alan sen jälkeen liikkumaan. hän inahtelee vielä hetken kunnes kipu muuttuu nautinnoksi. nopeutan kokoajan tahtia hänen huokaillessa ja voihkimassa nimeäni kovaan ääneen. alan imeä hänen kaulaa samalla kun otan kiinni hänen kalusta ja alan vetelemään vetoja nopeuttaessani lantioni liikettä.
aleksin pov
"aammhhg olliihh!" huudan hänen liikkuessaan sisälläni nopeaan tahtiin samaan aikaan runkatessa minua. "mä tuunnhgghh" ilmoitan ollille jolloin hän ottaa kalustani kiinni ja puristaa hieman jotta en tulisi. "olliihh pliish en kestä enääh" valitan ollille. "kestät tai itket ja kestät." olli sanoo ja nopeuttaa lantionsa ja kätensä liikettä. pian tunnen kuin hän tulee sisääni ja vetäytyy ulos. hän kääntää minut kyljelleen ja alkaa runkkaamaan minua. pian tulenkin hänen kädelleen huohottaen. hän vetää minut kiinni itseensä ja alkaa silitellä. aftercare ennen kaikkea vai miten se menikään. "mentäiskö suihkuu?" kuulen ollin kysyvän hetkenpäästä. "onks se sit kans suihkuu vai onks sul joku taka ajatus?" kysyin. "noooo ehkä myöhemmin."
sitten lähdimmekin suihkuun ja sieltä suoraan nukkumaan.
————————————————
sanoja 337
sori ettei oo tullu pitkään aikaan mytta joo nyt tuli tälläne vähä jänn ja hassun hauska tarina jes aivan mahtavaa woohoo voihan ripulit sentään hauskaa lol aaggaggaggaha

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Say yes to heaven||blind channel one shotWhere stories live. Discover now