Kaikki on hyvin|| jorko

88 7 0
                                    

Joonaksen pov|| itsetuhoisuudesta puhumista ja smuttia
Istuin olohuoneeni lattialla. Olin saamassa paniikkikohtauksen. Halusin soittaa joelille, mutta en uskaltanut. Hän oli aijemmin tänään suuttunut minulle siitä, kun olin myöhässä studiolta. Päätin kuitenkin soittaa, koska en pärjäisi paniikkikohtausta yksin. Otin puhelimeni ja näppäilin pääsykoodini, ja menin yhteystietoihin. Painoin joelin numerosta jolloin puhelimeni alkoi soittaa hänelle.    
>>puhelu<<
Joel: joonas tiiäksä paljon kello on?
Minä: j-joel...t-tuu tän-ne..
Joel: hei joonas mikä on?
Minä: t-tuu v-vaa tänne
Joel: tottakai. Lähen heti.
Minä: hyvä
Joel: noni oon ihan just siellä
Minä: okeih
Lopetin puhelun. Samalla sekunnilla joel ryntää sisälle asuntooni. "Heiheihei kaikki on hyvin shhhh" joel rauhoittelee. Hän nostaa minut syliinsä ja vetää haliin. Purskahdan itkuun ja painan pääni hänen rinnalle. "Heeiii shhhhh ei mitään hätää mä oon tässä" joel hyssyttelee.
Joelin pov
Joonas soitti minulle itkien ja käski minun tulla hänen luokseen. Olin aijemmin tänään studiolla suuttunut hänelle, koska hän oli myöhässä. Olin huutanut hänelle ja haukkunut häntä. Tiedän, että joonaksella on myös itsetuhoista taustaa joten toivon ettei hän olisi sortunut siihen hommaan.
Menee noin puoli tuntia kunnes joonas on melkein kokonaan rauhoittunut. "Hyvä, pärjäsit hienosti" kehun. Hän vain hymähtää. "saanko nähdä sun ranteet? Lupaan, en suutu tai huuda." Kysyn varoen. Huomaan kuinka joonas menee aivan hätäiseksi ja ahdistuneeksi. "Heiheihei rauhotu joonas, mä tiiän että se on arka aihe, mutta mun täytyy nähdä sun ranteet" selitän lempeästi. Hän vain nyökkää ja alkaa nostamaan hihojansa hitaasti. Hän nostaa molemmat hihansa kokonaan ja selkeästi pidättää itkua. "Voi joonas rakas" sanon lempeästi. Vedän hänet varovasti haliin samalla, kun blondi purskahtaa uuteen itkuun. Hetken rauhoittumisen jälkeen uskallan kysyä saanko puhdistaa hänen ranteensa. Hän nyökkää.
Nousen varovasti ylös pitäen häntä sylissäni, ja suunnistan vessaan. Lasken joonaksen vessassa olevalle tasolle ja avaan peilikaapin. Otan puhdistustarvikkeet ja sideharsoa. Laitan puhdistusainetta vanulapulle. "Tää voi sit vähän sattua" varoitan. Alan puhdistamaan blondin ranteita. "Ai saatanah" blondi tuskailee. Puhdistan hänen ranteet loppuun ja laitan sideharson. Huuhtelin käteni ja laitoin tavarat takaisin kaappiin.
Joonaksen pov
En tiedä, mitä olemme joelin kanssa. Olen yltäpäältä ihastunut häneen, mutta en usko samoin. "Joel.." sanon hiljaa. "Noh?" Joel kysyy. "M-mä....." änkytän. "Sä?" "M-mä ty-ykkään susta...." Änkytän ja valmistaudun katumaan sanojani hautaan asti. Joel on ihan hiljaa. "Apua anteeks ei mun pitäny sanoo ymmärrän kyllä jos vihaat mua ja ja j-" joel keskeyttää minut suutelemalla minua. Vastaan suudelmaan ja kiedon käteni joelin niskan taakse. Aluksi rauhalliset suudelmat muuttuvat pikkuhiljaa rajuiksi kielareiksi. "Mä en tykkää susta, mä rakastan sua" joel henkäisee suudelmien välistä. Hän nostaa minut syliinsä ja suuntaa makkariani kohti. Pian tunnen pehmeän alustan selkäni alla ja joelin päälläni. Miten hän on niin varma otteistaan? Hän kiipeää päälleni hajareisin ja alkaa suutelemaan kaulaani. Huokaisen pienesti kun hän löytää herkän kohtani. Hän alkaa riisumaan paitaani ja imee fritsuja kaulaani. Hän nostaa katseensa minuun. "Onhan tää sulle ok?" Hän kysyy. "Noh.....tää on mun eka kerta tälleen.." vastaan hieman nolosti. "Haluutko kuitenkin yrittää?" "joo" vastaan.
——————————-
Pian olimme täysin alasti sängylläni.
Joel kurottaa ottamaan laatikostani kortsuja ja liukkaria. Hän levittää ensin liukkaria kahdelle sormelleen ja vetää minut syliinsä. Hän alkaa imemään fritsuan kaulaani. Tunnen kuinka hänen kädet liukuvat rintakehältäni haaroväliini. Pian tunnen yhden sormen sisälläni, joten haukkaan terävästi happea. "Sattuu" vingahdan. Joel antaa minun tottua tunteeseen ja alkaa hetkenpäästä liikuttamaan sormeaan. "Mmh" huokailen. Pian tunnen toisen sormen sisälläni, joten voihkaisen. Pian joel vetää sormensa ulos josta vingahdan. Hän asettelee minut takaisin sängylle makaamaan ja ottaa kortsun. "Haluutko sä laittaa?"
Joelin pov
"Haluutko sä laittaa?" Kysyn blondilta joka makaa sängyssä. "Ööh en mä osaa" tuo vastaa tuskaisesti. "Mä opetan, ensin avaat kortsun ja sitten rullaat sen vain paikoilleen" ohjeistan. Joonas tekee samoin miten ohjeistin. Huokaisen hiljaa. "Ö ööh menikse oikein?" Joonas kysyy. "Meni se" vastaan, ja työnnän joonaksen taas makaamaan. Levitän kalulleni liukkaria ja avaan joonaksen jalkoja. Huomaan tuon kasvoista jännityksen ja pelon. "Heiiii se menee hyvin, usko mua se tulee tuntumaa hyvältä, se voi ensin sattua mutta kyllä se siitä sitte laantuu." Selitän joonakselle ja silitön tämän reittä. "lupaathan lopettaa jos mua sattuu liikaa?" Joonas kysyy. "Tottakai lupaan" vastaan lempeästi. Joonas levittäö hieman jalkojansa jotta pääsen niiden väliin. Menen blondin jalkojen väliin. "ootko valmis?" "Ömh" "ota vaan rennosti." "Voitko sä pitää mua kädestä kiinni? Mua pelottaa" joonas kysyy. "Tottakai" vastaan ja otan nuoremman kädestä kiinni. "Mä työnnyn nyt" ilmoitan, ja alan työntymään hitaasti nuoremman sisään. "Aih vittuh" joonas manaa. Pysähdyn kun olen kokonaan hänen sisässään ja annan hänen tottua. "Voit liikkua" tuo sanoo. Nyökkään ja alan liikkumaan hitaasti. "Mmhgghm" joonas huokailee. Nopeutan lantioni tahtia. "joelh" joonas huokaisee. Nopeutan kokoajan lantioni liikettä. "Mmhgghm m-mä oonh lähelläh" "ei vielä" vastaan. Nopeutan ja otan nuoremman kalusta kiinni ja alan vetelemään vetoja. "Aahhh joelhh!" Blondi huudahtaa. Tunnen olevani lähellä joten nopeutan lantioni liikettä. Pian tulen voihkaisten kortsuun. Työnnyn ulos ja otan kortsun pois ja heitän roskiin. Avaan uuden kortsun ja asetan sen paikoilleen. Työnnyn uudestaan nuoremman sisään ja alan liikkumaan heti nopeasti. "aahh vittuh joelhhh" blondi huokailee kovaan ääneen. Nopeutan lantioni liikettä ja otan joonaksen kalusta kiinni. Pian huomaan nuoremman silmissä kyyneleitä. Varmaan liiallisen nautinnon takia. "M-mmhggh joelhhh annah mun tullah pyydänh" joonas anelee. Nyökkään merkiksi että hän voi tulla, ja nopeutan lantioni liikettä. Pian hän tulee huutaen nimeäni. Vetäydyn ulos nuoremmasta ja vedän kortsun pois. Kumarrun suutelemaan joonasta ja pyyhkimään tuon kyyneleet poskilta. Menen joonaksen taakse ja vedän hänet lusikkaan. Pian kuulen tasaista ja suloista tuhinaa. Voi kuinka söpöä.
————————————————-
Juutota tälläne..

Say yes to heaven||blind channel one shotOnde histórias criam vida. Descubra agora