İlk Gün

28.5K 68 7
                                    


Merhaba, ben Açelya Demir. Bugün bundan yıllar öncesinde başıma gelen olayları anlattığım hikaye yazıma hoş geldiniz. Bundan tam olarak 12 sene öncesinden başlayıp günümüze kadar anlatacağım. Şuan beni merak edenler profilimdeki instagram hesabımdan fotoğraflarıma ulaşabilirler. Her neyse şuan 29 yaşındayım. Yaşıtlarıma göre balık etli ve fiziğim daha belirgindi.

Annem babamdan ayrılalı neredeyse 6 sene olmuştu. Hemen 1 sene sonra evlendiği adamın da benden 2 yaş büyük bir oğlu vardı. Adı Barkındı. Okuldan mezun olalı 1 sene olmuş, işi gücü olmayan bir tipti. Yakışıklıydı ama, esmer fit bir vücudu vardı. Tahminimce 1.83 falandı boyuda.

Evimiz 2+1 olduğu için odamızı paylaşıyorduk. Zaten dolapları araya koyduğumuz için kendi odamız var gibiydi. Bir gün okuldan eve geldiğimde Barkın evdeydi. Çok bir samimiyetimiz yoktu. Soğuk bir tipti zaten. Mutfakta kendime yiyecek birşeyler hazırlarken "Barkın ben bişeyler atıştırınca yermisin?" diye seslendim.

"Yok.." diye cevap verdi. Yemeğimi yiyip odama doğru hareket ettim. Kapıdan içeri girince birden toparlandı yorganın altına doğru. Yüzüne baktım ve "Ne o hastamısın kızarmışsın sanki" diye sordum.

"Ne hastalanması ya ben iyiyim. Sen benle uğraşacağına git üstünü değiştir sene." deyip başından savdı beni. Kendi tarafıma gittiğimde çekmecemin kurcalandığını gördüm. Belkide sabahleyin çıkarken böyle bırakmıştım neyse. Hava sıcak olduğu için ananas desenli şortu ve askılı giyip yatağıma uzandım. Uyuya kalmışım. Çıtırtıya uyanıp kafamı o yöne çevirdim. Baran..

"Uyurken beni mi izliyorsun sen?" diye çıkıştım. Suçlu bir ifadesi vardı. Kızarmıştı.

"Yok ya ne izlemesi camı aç dicektim uyumuşsun geri dönerken de uyandın." deyip kendini savundu.

"İyi bakalım. Açıyorum camı tamam." deyip camı araladım. "Ee?" diye devam ettim.

"Ya beraber film izleyelim mi?" diye bir soru yöneltti. Oynarcasına kafamı salladım ve salona geçip üçlü koltuğa geçtim. Baran koltuğun diğer tarafına geçip oturdu. Biraz filmi izledikten sonra annem geldi ve filmi kapatıp dağıldık. Baranın babasıda geldikten sonra herşeyin başlangıcı olacak bilgiyi vereceklerdi. Hepimizi salona toplanmışlardı. Baranın babası "Çocuklar amcam vefat etti. Biz annenizle 1 hafta memlekete gideceğiz." dedi. O gece toparlanıp arabaya binip gittiler.

Ben onları yolculadıktan sonra duşa girdim. Güzelce temizlendikten sonra çıkıp bornozumu giyinip odama gidip giyinecektim. Baran içerden seslenip "Açel bi bakar mısın?" dedi. Bornozla salona gidip "Ne oldu Baran?" diyerek surasına baktım.

"Gelsene filme devam edelim." dedi. Neredeyse çırılçıplaktım. Duştan yeni çıkmış üzerimde bornozum vardı sadece. "Baran bir giyinip geleyim olur mu?" dedim sitemli sitemli.

"Ya ne farkeder kızım gel zaten böldüler filmi hiç birşey anlamadım." diyip kolumdan tutup koltuğa çekti beni. "Aa.. bak bizimkilere söylemezsen sama zulamdan bişeyler ısmarlarım bak.." dedi piç piç sırıtarak.

"Ne varmış zulanda? dedim merakla birlikte. Kalkıp içeri gitti bir elinde şişe bir elinde iki bardakla geldi.

"Bir kaç tane daha var bak bundan geçen Gökmen getirdi yurt dışından" dedi ve yanıma oturup bardaklarımızı doldurdu.

"Madem şarabın var neden geceleri söylemiyorsun bende içeyim Baran? Sen orda tek başına iç ben horul horul." diyip güldüm. Filmi başlatıp televizyona döndük. Bir bardağı bitirdikten sonra uzandım. bacaklarımı Baran'a doğruydu. Bir süre sonra filme dalmışım. Bacaklarımı hafif kendime çekmişim rahat etmek için. Bir an gözüm Baran'a takıldı. Bir eli bacaklarımdaydı. Yüzüne baktığımda arkama bakıyordu. O an farkettim bornozum tamamen sıyrılmış resmen şeyime bakıyor.. Bi an dikeldim. "Neye bakıyorsun sen?" dedim kızgın bir tavırla.

"Ya ne bakması kızım" diye lafı çevirdi. Kalkıp yeniden oturdum. Ama içim bir hoş olmuştu. Hoşuma gitmişti yani. Biraz daha izledikten sonra kafamı Baran'ın bacaklarına koydum. Ayaklarımı diğer tarafa uzattım. Elim başımın altındaydı. Bir süre sonra elimin altında bir hareketlenme hissetmeye başladım. Barandaki hareketlenme beni daha ileri gitmeye teşvik ediyordu resmen. Belimi biraz hareket ettirip bornozun kenardan açılmasını sağladım. Kalçalarım tamamen açılmıştı ama filmi izlemeye devam ediyordum.

Elimin altındaki ufaklık (Hikayenin bundan sonraki kısmında ona ufaklık diyor olacağım) biraz daha hareketlendi. Elini başta omzuma koydu. Ufak ufak ovalıyordu. Resmen Baranın azdığını her yerinden anlıyordum. Elimi çekip bacaklarımı kaşıdıktan sonra Baran'ın bacaklarını ovalarcasına elimi başımın altına aldım. Ufaklık resmen parmaklarımın altındaydı. Baran elini omzumdan saçlarıma aldı. Saçlarımı okşuyordu. İçimdeki Açel resmen içimi gıdıklıyordu.

Bir an refleksle ufaklığı avcumun içinde sıktım. Resmen kocamandı. Ben öyle sıkınca Baran bir an yerinden sıçradı. Başımı kaldırıp "Çok özür dilerim istemeden oldu" dedim. Başımdan bastırarak "Bişey yok ya bende bi an fazla tepki verdim." deyip yatırdı tekrardan beni. Fırsatı değerlendirmiş olacaktı artık bacaklarında deği kasıklarında yatıyordum. Bir eliyle saçlarımı okşuyor diğer eliyle sırtımı sıvazlıyordu. Az önceki haraketimde ötürü kalçalarım tamamen açılmış popomun kıvrımı açıkça gözüküyordu.

Baran'ın eli belime doğru iniyordu. İndikçe sanki bornozum da açılıyordu. O ilerledikçe içimdeki Açel de ileri git diyordu. Evet. İçimdeki Açeli dinleyerek elimi Baranın kasıklarında şortunun lastiklerinin içine doğru yerleştirdim. Baran daha fazla azmıştı bunu başımdaki elinden hissediyordum resmen. Nazikçe saçımı okşayan el ufak git geller yaptıracak güçte hareket ediyordu. Diğer eli artık kalçalarımdaydı. Popoma inmişti henüz. Bir an parmaklarıma ufaklığın değdiğini hissettim. Serçe parmağımla başını okşuyordum. Bir an Baran popomu avuçladı. Korktum.

Kafamı kaldırıp "Ben daha önce hiç yapmadım. Bakirim daha ileri gitme." dedim. Baranın yüzünde biraz üzgün biraz utanmış bir ifade vardı. "Sen ne kadar ileri gitmek istersen o'kadar ileri gideriz." dedi. Mutlu olmuştum. İlk defa ufaklığa bu kadar yakındım. Daha önce elleyenler oldu ama ben hiç dokunmamıştım. "İyi bakalım deyip başımı aynı yere koyup ufaklığı avcuma aldım. Hafif hafif ovalamaya başladı. Popomla oynuyor arkamı okşuyordu.

İçimden dahada in diyordum. Bir diğer yandan da korkuyordum. Baranın şortunu aşağı doğru yittim. Hemen müdahale edip çıkardı. Burnumun dibindeydi. Ona bakıyordum. Baran başımdan bastırıp ufaklığa yitiyordu beni. Aşırı heyecanlıydım. Bir an arkamdan aşağıya indi. İçim çok fenaydı. Bunun gazıyla ufaklığı öpmeye başladım dudaklarıma sürterken Baran eliyle çenemi açmaya çalışıyordu. Ben istemesem açamazsın yakışıklı diyesim geldi.

İstediğini ona vermiştim ağzımı açıp ufaklığı içeri almıştım. Artık Baran başımı hareket ettirmeye başladı. İlk defa ufaklık tadına bakmıştım ve bu üvey abimin di. Biraz daha git gel yaptıktan sonra başımı kenara çekip tuvalete koştu. Toplanmıştık. Hiçbir şey olmamış gibi davranıyorduk.

Sabah okula gideceğim için yatağıma geçip uyku moduna girdiğimde Baran "Güzellik gelsene beraber uyuyalım." diye yanına çağırdı. Bir yanım koşa koşa gitmek isterken diğer yanım hala çok korkuyordu.

"Baran sabah okulum var uğraşma benle uyucam" diyip teklifini reddettim ve gözlerimi kapattım. "Beraber uyumamızın okula gitmene ne engeli var ki?" diyerek arkamdan sarılmıştı. İçim yine bir hoş oluyor du.

Hikayenin geri kalanını 2. bölümde anlatacağım. Buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 

Üvey Kardeşim BaranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin