Gece o şekilde uyumuştuk. Sabahleyin okul için uyandım üzerimi giyinirken beni izliyordu. Çok utanmıştım. "Ne bakıyorsun ya" diye tersledim. Gülümseyerek "Ne yani hoşuma gidiyor. Üstelik bu kadar güzel bir fiziğin olmasaydı senin de.." dedi Baran karşılık olarak. Üzerimi giyinip koştura koştura okula gittim. Bugün haftanın son okul günüydü. Resmen geçmek bilmiyordu.
Hep bir önceki gün aklımdaydı. Bu oyuna devam edecek miydik yoksa bir kerelik bir şey miydi? Kafam çok karışık. Naptın Baran sen benim abimdin.. Resmen tüm gün bu tarz düşüncelerle geçmişti. Öğlen olduğunda okuldan çıktım. Koştura koştura eve gittim. Zili çaldım. İçerden ses gelmeyince anahtarımla eve girdim.
Baran evde yoktu. Bir şeyler atıştırıp uzandım. İçim geçmiş.
Kapı sesiyle uyandım. Baran gelmiş. "Güzellik nerdesin?" diye sesleniyor kapının ağzından. Koşa koşa gidip var gücümle Baranı duvara yasladım. Ufaklığı avcumun içine alıp "Dünki olanları kimseye anlatmadın dimi?" diye sordum kızgın bir ifadeyle.
"Tabikide anlatmadım. Ne sanıyorsun arkadaşlarıma gidip "Açelyada bir popo var üff mü" diyeceğim?" diye kendisini savundu. Suratında kızgın bir ifadeyle. Bozulmuştum elimi geri çekip arkamı dönüp odama giderken "Popoma bakmayı kes..." dedim.
Sanki sabahtan beri çocuğu düşünmüyor muşum gibi tınlamıyordum resmen. Yatağıma yattım. Peşimden gelip "Film açmamı ister misin?" diyerek gözlerimin içine baktı. Olur der gibi kafamı salladım. Kolumdan tutup yataktan kaldırdı. Bir hamle ile kucağına aldı beni. Kuala gibi sarıldım Barana. Elleri popomdaydı. Salona kadar götürdü beni. Koltuğa yatırıp dudağımdan öpüp "Sana efsane bir film açıcam" deyip bilgisayarını açtı.
Filmi başlatıp arkama geçip uzandı. Kaşık pozisyonu daydık. Bana sarıldı. Nefes alışını ensemde hissediyordum. Film ileriedikçe konusu hakkında fikrim olmaya başlamıştı. Piç Baran yetişkin konulu film açmıştı.
Biraz ilerledikten sonra elini bacağıma koydu. Bacağımla kalçam arasında ovalama haraketleri yapıyordu. Bende ufak ufak popomu ufaklığın üzerinde haraket ettiriyordum. Şortumu aşağıyadoğru indirdi. Bir an kafamı kaldırıp "Baran sakın bak. Ben hala bakireyim..." diye ufak bir uyarı çektim.
"Güzelim saçmalama sadece daha rahat olmak için.." diyerek karşılık verip filme yönlendirdi beni. Ben film izlerken ensemde nefesi vücudumda eli dolaşıyordu. Resmen deli ediyordu beni. Bir an elimi tutup kendine çekti. Boxerinin lastiğinden geçirip ufaklığa ulaştırdı.
Bir süre bu şekilde oynaştıktan sonra boxerini tamamen çıkartıp ufaklığı popoma sütmeye bacak aramda git gel yapmaya başladı. Dehşet bir şekilde tahrik oluyordum. Kulağıma eğilip "Beni kendimden geçiriyorsun... Sana bitiyorum.." gibi cümleler kuruyordu.
Ufaklık popomun arasında arada bir yuvanın kapısını zorluyor ama ben korkuyordum. Saçımdan tutup kendine çekip kapıyı zorluyordu iyice. Bir ara kendini geri çekti. İşi bitti sanmıştım. "Ne o erkencisin?" diyip takıldım gülerek Barana.
"Şşş.." diyip yanaştı. Popomun arasında eskisinden daha kaygan bir ufaklık vardı sanki. Birkaç git gelden sonra kapıya dayandı. Belimden kavramıştı. Ufaklığın kapıyı aralayıp geri çektiğini hissediyordum. Belimdeki elini kuşuma getirip ovalamaya başladı. Kendimden geçtim resmen. Boynumdan öpüyordu.
Baran ne yaptıysa, nasıl yaptıysa ufaklık kapıdan içeri yavaş yavaş girdi. Başlarda çok acıdı ama resmen aşırı zevkliydi. Biraz bu şekilde hızlı hızlı gitgel yaptıktan sonra beni sehbaya yatırdı. Hızlanmıştı. Popoma tokatlar atıp saçımı çekiyordu.
Ve ben bundan müthiş zevk alıyordum. Bir ara yavaşladı. Hatta durdu. Yavaşça geri çekildi. Nefes nefeseydik. İkimizde rahatlamıştık. Kendisini temizledikten sonra yanıma gelip dudaklarımdan öptü. "Güzel karım zevk aldımı?" diye sordu. Karım dedi..
Başımı sallayıp "Kocam bana daha önce yaşamadığım bir zevk verdi. Bu anlatılmaz bir duygu benim için." diyip dudaklarından öptüm. O gün geceye kadar birbirimizle oynaştık.
Gece yatmadan önce "Babamların yatağında yatalım mı?" diye sordu..
—-----------
Umarım hikayelerimi beğeniyorsun dur.. Bunlar gerçek ve ben hatırladıkça aynı zevki yaşıyorum. Senden bir ricam var eğer beğendiysen hikayeme yıldız atarmısın. Bende beğendiğini görerek yeni hikayeyi yazmakta daha hızlı olayım...