Edward çok ünlü birisi her gün çekim yapılır.hizmetçi* Edward 312 numaralı odaya çağırıldınız efendim. Edward* Tamam geliyorum. çekimlerden sonra okulunun ilk günüdür Edward'in babası Leman* Edward oğlum okulunun ilk günü seni araba ile ben bırakıyorum güçlerini kontrol etmeyi unutma kimseye belli etme tamam mı? Edward* Tamam baba. okula gider ve herkes ona bakar ve imza isterler Edward onları geçiştirmeye çalışır sakince erkekler wc sine girer zil çalar ve derse gider derste tüm sorular bebek oyuncağı gibi gelir yanındaki çocuk* sınav nasıldı. Edward* harikaydı herşey bebek oyuncağı gibi kolaydı bence sence?yanındaki çocuk* biraz zor biraz kolaydı.Arkadaş olalım mı? Edward gülümseyerek* tabiki de evet zaten yeniyim ben burda. yanındaki çocuk* harika ama benle hep dalga geçiyorlar sen neden benim gibi bir inekle arkadaş oldunki. Edward* senle bu saatten sonra bir allah'ın kulu dalga geçemez. öğretmen*Edward 100 skye 95. Edward* senin ismin skye mi? yanındaki çocuk* evet skye. Edward*bende Edward. skye ile çok iyi anlaşırlar Edward ona artık söyler.Edward* Skye sana garip gelebilir ama ben yarı şeytan yarı insanım.skye bunu duyunca kendi sırrını ona da söyler skye* ben bir vanpirim ama kimseye söyleme. Edward çok şaşırır ama oda şeytan olduğu için takmaz Skye * akşam gezelim mi? Edward* Olur saat 4:10da sevgilimle buluscaktim zaten. 4:10da buluşurlar ve eve giderler Edward şatosuna gider ve bide ne görsün...
devamı 2de....