NESPRAVEDLNOST

11 0 2
                                    

Jaké by to asi bylo, kdyby ženy měli stejná práva jako muži. Kdyby se nebáli jít sami domů, aniž by nebyly pronásledovány či klidně i znásilněny.

Od žen se očekává spousta věcí: Namaluj se, učesej se, ohol se, uvař, upeč, ukliď. A k čemu to všechno? Stejně nebudou považovány za rovnoprávné vůči mužům. Vezmeš si kratší sukni říkáš si o to. Nalíčíš se ptají se „kvůli komu". Nenalíčíš se pak jsou vidět všechny tvé nedostatky a všichni soudí. Dnešní společnost je zvrácená. Každý den se přetvařovat že je všechno fajn přitom není, Když se chováš přirozeně všichni se na tebe ohlížejí, nechováš se jako dáma všichni soudí a ty se ptáš „udělala jsem něco špatně?"

Dnešní společnost je nevděčná, většinu věcí ovládají muži a proč? Protože si myslí že nejsme tak chytré, jak oni ovšem jsme chytřejší. Od žen se očekává mnohem víc věcí a stejně si lidé myslí že to mají muži těžší. Když nemáš na nic náladu ptají se „už je ten čas v měsíci?" Nikdo z mužů nechápe, jaké je to být ženou je to těžké, ale dáváme to. Všechno, co se nám děje v pohodě zvládneme, ovšem občas se najde něco, co ženu rozesmutní, že se uzavře. Když se tak stane nikomu nevěří a všichni si myslí že je to její chyba ale je jejich to společnost ženy ničí to muži... Je těžké být ženou není tu žádná spravedlnost.


NESPRAVEDLNOSTWhere stories live. Discover now