Koltukta otururken Berke sıkıldığını belli etmek için ''offfffffffffff'' diye bıkınca nefesini dışarı verdi. ''Ben gidiyorum'' deyip ayağa kalktığında bacağına sarılarak '' gitmeeee '' diye bağdım. Kıkırdayarak '' marketten bir kaç yiyecek alıp gelicem '' dedi. Koltuğa tekrar oturdum ve yüzüm asık bir şekilde '' iyi'' dedim.
Berke evden çıkar çıkmaz işe koyuldum. Televizyona korku filmi cd si taktım , karşısındaki koltuğun önüne küçük bir masa koydum. Odama giderek üzerime uzun tişörtlerimden birini geçirdim ve saçımı normal bir topuz yaptım. Kapı çalınca kapıyı açtım. Berke elinde bir sürü poşet ile sırıtıyordu. Poşetleri havada sallayarak içeri girdi. Yiyiceklerimizide hazırladıktan sonra biralarımızı açtık ve ışıkları söndürerek filmi başlattık. Berke korku filmlerinden biraz korkar. Daha doğrusu bu filmi izlerken kucağıma oturup boynuma sarılır daha sonra da kız gibi çığlık atar. Bunu benim yapacağım yere Berke yapıyor.
Film yarısına gelmişti biz neredeyse herşeyi bitirmiştik ve en sonunda mısıra geçtik. Film hiç korkunç değildi. Berke bir kolunu boynuma dolamış rahatça yanımda oturuyordu. Hatta ara sıra gülüyordu. Film komik değildi. Sapık sahneler vardı. Bunun neresi komikti şimdi. Sıkılarak bacaklarımı Berke ' nin bacağının üzerine yerleştirdim. Berke gözlerini bana çevirdiğinde korkarak bacaklarımı geri indirdim. Çünkü beş şişe bira içmişti ve sarhoş olmuştu , içmeyede devam ediyor. Sarhoşken aklı yerinde olmuyor ve bakışlarından gerçekten korktum.
Bacaklarımı tutarak tekrar kendi bacağının üzerine koydu. Parmaklarıyla bacağımın üzerinde daireler çizmeye başladı. Bundan rahatsız olduğumu belli etmek için yerimde kıpırdandım. Bir erkeğin bana dokunmasına alışık eğildim. O hiç beni aldırış etmeden oynamaya devam etti. Bendde onu görmüyomuş gibi yaparak filmi izlemye devam ettim. İşte filmin korkunç yerleri başlıyordu. Ben korkuyla mısır yerken ekranda korkunç bir şey çıktı ve ben çığık atarak Berke ' nin boynuna sarıldım. Ayrıca tam da kucağında oturuyordum. Berke filmi izliyordu. Mısırı elimden alıp tk başına yedi. Kucağında oturmamdan memnundu. Bende memnundum çünkü korkum az da olsa dinmişti.
Taki altımda sertlik hissedene kadar. Berke ile göz göze geldiğimde gözlerimi kaçırdım. Tam kalkıcağım sırada beni belimden tutarak aynı yere tekrar oturttu. Film boyunca aynı yerden oturdum ve sanki heykelmişim gibi hiç kıpırdamamaya karar verdim. Kıpırdarsam neler olucağını sadece biz biliyoruz. O sarhoşken ne yaptığının farkında olmuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE RÜYA OLSA!
RomanceHayatında çok zorluklar çeken bir kızın yaşadıklarını kaldırabilmesi için yanında sadece en yakın aradaşları Berke ve Begüm ün olması ona yetiyor ancak hayat ona çok acı veriyor ve Beste bir süre sonra bu acılara dayanamayıp kendini kötü yola verm...