Medya-Berke
Evde oturmaktan sıkıldım ve Begüm ' e mesaj attım.-Bize gelsene , canım sıkılıyo.- hemen ardından Begüm ' de mesaj attı.-Bebeğim bugün çok meşgulum yarın gelirim.- oflayarak telefonu yatağa bıraktım. Ayağa kalkarak mutfağa gittim. Dolaptan çıkardığım çikolatayı ağızıma tıktım. O sırada kapı çaldı. Heyecanla kapıyı açtım. Karşımda kahkahalara boğulan Berke hiç beklemeden içeri girdi. Kapıyı kapadım ve kaşarımı çatarak 'Neye gülüyosunsen?'' dedim. Ağızım çikolatayla dolu olduğu için ne dediğim pek anlaşılmamıştı ama görüntüsünden dolayı Berke kusuyomuş numarası yapıp iğrenerek bana baktı. '' Yine camış gibi ağızına tıkmışsın çiklatayı''dedi benim sinir olucağım bir şekilde. Koltuğa yayılarak oturdu , bende mutfağa giderek ikimize de cola doldurarak salona gittim. Yanına oturdum. İkimzde colamızdan bir yudum alarak konuşmaya başladık.'' sen niye geldin'' dedim merakla.'' Begüm sıkıldığını söyledi bende yanına geliyim dedim.'' İkimizde sadece colalarımıza odaklandık. Ben bardağımla oynarken birden bardaktaki bütün colayı ağıza doldurdum. Dolayısıyla yanaklarım şişti. Berke ağızına aldığı colayı yüzüme püskürterek kahkaha atmaya başladı. Ağızımdakileri yutarak yüzümü ellerimle sildim ve '' elhamdürullah'' dedim. Bunu dememle Berke daha çok gülmeye başladı , bende gülmeye başlayınca ikimizin kahkahaları bütün evi doldurdu. Gülerken resmen birbirimizin üzerine tırmanıyorduk. Gülemiz durmak bilmiyordu resmen. Sonunda bittiğinde Berke ' nin kucağında oturduğumu fark ettim. Berke de bunda faydalanarak beni karnımdan gıdıklamaya başladı. Ben gülerken yere kafamın üstüne düştüm ve ağlamaya başladım. Berke yanıma turarak kafamı tuttu. Ben ağlarken o dolaptan buz getirdi ve başıma koydu. '' Çok gülemenin sonu bu işte'' dedi gülerek.'' Neden sen değilde hep ben ağlıyorum yaa'' ikimizde tekrar gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE RÜYA OLSA!
RomansaHayatında çok zorluklar çeken bir kızın yaşadıklarını kaldırabilmesi için yanında sadece en yakın aradaşları Berke ve Begüm ün olması ona yetiyor ancak hayat ona çok acı veriyor ve Beste bir süre sonra bu acılara dayanamayıp kendini kötü yola verm...