Ilk olarak büyük bir deprem atlattık umarım hepiniz iyisinizdir...eğer vefat eden bir akrabanız, yakınınız, aile bireyiniz varsa başınız sağolsun.. eğer yaralı bir yakınınız varsa inşallah iyileşirler ve iyi olurlar, onlar için cok dua edelim.. ve inşallah yakın zamanda daha büyük bir deprem atlatmayız hepimize geçmis olsun Türkiye..
_____"Off sabah sabah niye topladılar şimdi"
"Ne bileyim Felix, Chan hyung da gelmedi zaten bugün gelseydi kesin biliyor olurdu...off çok soğuk yaa"
"Cidden götumüz dondu burada.. bekleye bekleye kardan adam olucağız.."
"Bende elsan olayım mi lix?"
"Pfff...eee elsa hanim ne yapacağız bugün?"
"Jskajzajz hmm öpüşelim mi olaf beyy?"
"Ne?!"
"OQKZJSBXGQKZNZHQKXBGS SAKA YAPIYORUM APTALL"
"Bağirma gerizekalı görürsün o zaman şakayı!"
"Hey! Siz neye gülüyorsunuz!?"
/Hoca"Yok bişey hocam arkadaş espri yaptıydi daa"
/Felix"Susun da müdürü dinleyin sonra niye soğukta beklwtiyorsunuz hicam diyorsunuz çene çalarsanız tabi bekletiriz!"
/Hoca"Evet hepiniz merak ediyorsunuzdur neden buradayız diye, sizi burada toplamamızın sebebi ise hocalarımızla karar alıp bir etkinlik oluşturmamizdı.. şimdi etkinliği anlatayım, etkinliğimiz kış icin yapılmistir bu etkinlikte,kar topu savaşları, güreş tarzı şeyler, kışın yüzme etkinliği ve kardan adam yarışı yapacağız etkinliğimize sadece 2 ve 3. Sınıflar katılacaktir, yarışmaya kendine güvenenler katılsın tıfıl çocukları istemiyorum katılmak isteyenler rehberlik sinıfının önünde toplansın, hangi yarışmaya katılmak istediginizi sòyleyeceksiniz o yarışmaya uygun olup olmadığınızi ölçucekler ve sadece 1 yarışmaya katilabilirsiniz kar topu savaşı ise 3 ve 4'ler arasında olucak herkesi 4'erli gurup yapacağız şimdi sınıflarınıza dağılabilirsiniz.."
/MüdürMüdür konuşmasını bitirdikten sonra herkes sinıflara dağıldı dersimiz tatih idi. Tarih dersine hocamız jung-suk giriyordu sırf hocayı görmek için dersine giriyordum onun dışında pek bisey anladığim söylenemezdi..
"Pisst felix ben anlamadim simdi Roma'yı kim yaktı?"
"Gülüşü.."
"Ne?"
"Bakışları.."
"Felix ne diyorsun ln?"
"Boyu cok uzun yaa tam bana göre"
"Bi dk sen hocaya asik mi oldun? KQMZJQJZH"
"Jeongin susssana hoca duyucak gerizekali misin yaa"
"Of tamam skwdjwjdsjdj ama cok komikdin yaa KQMSJQBD"
"Orda ne oluyorr?! Neye gülüyorsunuz komik bişey mi var"
/Jung-suk Hocaa"Bisey yok hicam jeongini oksürük tuttu da gülüyor"
"Iyi peki sessiz olun"
/Jung-suk HocaaJeongini zar zor susturduktan sonra dersi d8nlemeye başladık daha doğrusu o dinliyordu ben hocayı izliyordum sadece kesinlikle model olmalıydi yaa diye duşünürken jeongin beni sürüklemeye başladi zil çalmış ve yemekhaneye gidiyorduk ben hiç fark etmemişgim beni masaya oturttu ve iki tabak yemekle geri geldi. Bugün yemekte yengeç çorbası, kızarmış tavuk, patates, birkaç çeşit ve içeçek vardı. Birsürr sonra yemeklerimizi bitirmiştik ve dışarı çıktık ki bahçede birbirine giren ikiliyi gördük, Min Yoongi ve Hwang Hyunjin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbam /Hyunlix
Fanfiction-TAMAMLANDI- Hayatımda aklımın ucundan bile geçirmezdim zorbama aşık olacağımı...