Ağagaga bu bölümü uzun yapmaya calisacagimm
_____"Onu rahat bırak Manyak Karı!"
"Sende kimsin lan!?"
"I am bad boy"
"Hah! Burası kendini bişey sanan velet kaynıyor herhalde, bu sarışin buraya göre fazla iyi değil mi!?"
"Jennie ne saçmalıyorsun sen 2 yıldir beni aramiyor muydun sen?! Bak buradayım işte istediğin benim rahat bırak onları!"
"Asla! Sonra beni ihbar etsinler değil mi sevgilimm.."
Bu sırada içeriye FBI ekibi ve polisler girdi
"Ah..s-sonunda.."
Jennie hemen felixi bırakıp marketin arkasindan arkadaşlariyla beraber kaçtı
"Felix! Iyi misin?!"
"L-lisa nuna bana neler olduğunu a-anlat.."
"Felix ölmedin ya sadece bieazcık derin bir çizik kaniyor o kadar konusabileceksin yanii"
"Nasıl bu kadar rahatsın sen yaa!?"
Polisler market kameralarina bakarlae felixi de ilk yardımdaki hemsireler muayene edip evine gitmesini soýlerler lisa felixe olanları anlatır ve eve gitmesini soyler felix yanındaki zorbayla eve doğru yürüyordur
"Piştt 2 kere hayatını kurtardım bi teşekkür eder insan"
"Teşekkürler Baş Zorba efendi"
"Baş Zorba Efendi mi? LQMZJAKXHJSXHSBSAJB"
"Komik olan ne yaa adinı soyle adınla diyeyim aa"
"Farkındaysan adımı arkadaşlarımdan başka kimse bilmiyor sana nerden güveneyim"
"Offf güven diyen oldu sanki"
"Neyse adım Min Yoongi ama bana Suga derler"
"Bende lee felix yongbok kısaca felix diyorlar yongboku yakın oldugüm kişiler söyler"
"Uzuncasi ne?"
"Ne? Yahh! Dalga mı geçiyorsun sen benimleeee"
"OQMSIWLQNXHXLASÖWH"
"Gülme ben gidiyorum sende git chan hyungum görmesin senii"
"Önce bi anlaşma yapalim öyle"
"Ne söyle?"
"Ben senin hayatini 2 kere kurtardim su an bana iki kere iyilik yapmalisin yani ben ne zaman senin hayatini kurtarirsam sende bana iyilik yapacaksin"
"Peki tamam kabul yarin baslarim iyilik yapmaya oejdh"
"Iyi bay bay"
Suga kendi evine doğru yol alır felix de eve girer
"Ah yongbok nerdeydinn sen!?"
/Chan"Şarkı söylemeye başladım okul çıkışları birtane stüdyoda karaoke yapıyorum hatta kendi şarkımı yazmayı düsünuyorumm"
/Felix"Ah peki öyle olsun saat kaçta çıkıyorsun peki?"
/Chan"23:40'da çıkıyorum hem bak sesim güzelmiş şarkım da güzel olursa para da vereceklermiş iste bu yüzden sıkı çalısıyorum"
/Felix"Aferim hadi sen çalış o zaman ama bitirince ilk bize söyliyeceksin tamam mı?"
/Chan"Tamam ilk size söyliyeceğim"
/FelixFelix chan'a cevap verdikten sonra odasına gidip instagrama girdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbam /Hyunlix
Fanfic-TAMAMLANDI- Hayatımda aklımın ucundan bile geçirmezdim zorbama aşık olacağımı...