Bugün okulun ilk günüydü çok heyecanlıydım liseli olmanın ilk günüydü üstümü giyindim,hazırlandım,kahvaltımı yaptım okul saati gelmişti yeni bir okul, yeni öğretmenler, yeni arkadaşlar yani benim için yeni bir hayat başlıyor demektir.
Evet okuluma gelmiştim müdür kürsüde uzun bir konuşma yaptı öncelikle bizden bahsetti "okulumuza yeni gençler , başarılı Öğrenciler geldi" bizlere okulumuzda başarılı birer öğrenciler olacağımızı söyledi Müdür bey
Sınıfa ilk girdiğimde nasıl davranacağımı önceden kafamda planlamıştım gulert bir yüzle sınıfa girecektim, utangaç bir biçimde konusmamayı, tam bir olgun 15 yaşındaki bir genç kız gibi olmam ve davranmam gerektiğini düşündüm SEVGÎLÎ DOSTUM çok heyecanlıydım çok...
Sınıfa girdik hocalarla tanıştık, kendimizi teker teker tanıttık yeni sınıf arkadaşlarımızla tanıştık. Sınıf hocamız Edebiyat öğretmeniydi...
İlk günden kendime arkadaş edindim sevgili dostum, (biliyormusun dostum çok heyecanlıydım ilkokul dan otaokula kadar bir tabe bile arkadaş edinememiştim sırlarımı paylaştığım bir tane bile dostum olmamıştı.Annemde bana en iyi dostu lisede bulacağımı söylerdi... Bende beşinci sınıfta anı defteri tutmaya başladım, yani yaşadığım her olayı sana anlatırdım (yazardım) sana anlattıkça daha bir rahatladım.Ama iyi birdostum, iyi bir arkadaşım olmasını istemiyor değilim. O yüzden liseye başlayacağım için çok heyecanlıydım.
Okulun ilk gününde yanıma Ayten adında tatlı bir kız oturdu tanıştık biraz sohpet ettik. Biliyormusun sevgili dostum okulun ilk gününde hemen arkadaş edineceğim aklımın ucundan bile geçmiyordu...
Sevgili dostum bugünlük okul bitmişti eve dönerken çok mutluydum bir kere istediğim okul gelmişti, arkadaşlar sıcak kanlıydılar.
Eve geldiğimde annem okulun nasıl geçti diye sordu anneme sınıfa hemen alıştığımı söyledim annemde en az benim kadar mutlu sevindi.
(Aradan bir hafta geçmişti) bir haftada hepimi birbirimizle kaynaştık yaren (sınıf arkadaşım)devamlı onunla konuşuyorum
beraber birbirimize kendimizi anlatıyoruz. Yaren ingilizce dersinde çok başarılı öbür derslerinde gayet iyi onunla çok iyi anlaşıyoruz. Sevgili dostum sırdaşım...
Yaren'in çekici bir fiziği var uzun boylu, kumral tenli, mavi gözlü, uzun simsiyah saçlara sahip.
Biz; Yaren, Ayten, Aleyna konuşurken yanımıza geldi. Zeynep cokt neşeli, biraz da sessiz biri okula başlayalı iki hafta olduğu için birbirimizi okadar iyi tanımıyoruz.
Zeynep"Çok neşeli bir şekilde konuşuyordunuz bende sizlere katılmak istedim sohpetinize bende katılabilirmiyim?"
"tabi katilabilirsin Zeynep" dedim
Zeynep konuşmalarımıza neşe katan bir kızdı, bir kere çok eğlenceli bir kıza benziyordu. ZEYNEP orta boylu ,zayıf, omzuna kadar dökülen dalgalı siyah saçlara sahip, yeşil gözlü çekici bir kız.
Biliyormusun sevgili dostum sınıfa ilk geldiğimde zeyneple yaren gözüme çarpmıştı sanki biri bana onlarla iyi bir dost olacağımı söylüyordu ikisi çok iyi temiz birilerine benziyordu...İNSANIN İYİ BİR DOST EDİNMESİ KADAR GÜZEL BİR ŞEY YOK SEVGİLİ DOSTUMMMM
ERTESİ GÜN
Bugün ilk dersimiz rehperlikti sınıf hocamız edebiyat öğretmeniydi. işini severek yaptığı çok belliydi bugün hocamız bizlere ...