Festen

4 0 0
                                    

         Jeg sitter på rommet mitt, i queen size senga mi. Jeg har akkurat byttet på senga, så den er himmelsk å sitte i.

         Favorittvideoen min er på, som vanlig. Jeg bare elsker å se på den. "Tommy Lee Sex Tape." Jeg føler meg så fri når jeg ser på den.

         Det er fredag, og bare tre dager igjen til sommerferien er slutt. Det er trist, men det blir spennende å se hva det nye året bringer.

         For å "feire" at ferien er slutt, skal Sander arrangere en fest i morgen kveld. Så og si alle på skolen skal. Det gjelder også hele gjengen min som er; Ulrik, Kyle Alessandro og Kjell Jensen. Kjæresten min Colson Baker skal selvfølgelig også.

Faren min er heldigvis veldig grei når det gjelder fester og sånt. Han er jo en ordentlig festløve selv. Det er jo selveste Arthur Johan Bjørdal (Evensen) fra Vassendgutane. Moren min er Tone Damli.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Timeskip til Lørdag
- - - - - - - - - - - - - - - -

Jeg spratt opp av senga etter å ha sett favorittvideoen min igjen, og forsvant fort inn på badet. Jeg skrudde på vannet i dusjen og heiv av meg alle klærne. Jeg hoppet inn i dusjen og kjente det varme, gode vannet renne nedover kroppen. Det minte meg om da jeg og Colson dusjet sammen på Oterbekk. Det er jo der festen i kveld skal være også.

Da jeg var ferdig i dusjen tok jeg håndkleet rundt meg og gikk tilbake på rommet mitt. Jeg fant fram den røde, nye kjolen min. Jeg har ventet på en perfekt kveld å bruke denne på. (Bilde nedenfor).

         Etter en halvtime kom Kjell for å hente meg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Etter en halvtime kom Kjell for å hente meg. Siden vi bare er 16 år, og Kjell er LIVREDD for mopeder, så kom han på en sykkel. Det går fint, Kjell er jo Kjell og vi liker han jo for den han er.

Siden vi sykla, tok det jo 20 minutter lenger å komme seg til Oterbekkbua. Vi kom endelig fram og jeg hoppet forsiktig av sykkelen i mens Kjell satt sykkelen opp ved sykkelstativet. Vi gikk rundt hjørnet og fikk litt sjokk. Sander hadde jo pyntet det kjempe fint!

Jeg og Kjell møtte Ulrik og Kyle der. Og Colson da selvfølgelig. Colson kom bort til oss og kysset meg på panna. "Hei, baby." sa han.

"Heiii." svarte jeg, med en veldig blid stemme. Det var alltid så fint å være med han. Han tok hånda mi og vi gikk sammen bort til baren. "Noen shots!" sa han mens han puttet to av fingrene opp i været for å signalisere at han bestilte. Jeg tok 3 shots og like etter kom "Ekko inni meg" på og jeg dansa mot Colson.

         Han hadde satt på den ene benken og jeg begynte å danse på han. Lap dance, om du vil. Han holdt meg på hoftene og hjalp meg å bevege meg fram og tilbake på fanget hans.

         Jeg følte meg deiligere- og kanskje til og med kåtere enn noen gang. Jeg kunne kjenne ståpikken hans gjennom buksa hans. Han kysset meg på nakken og nedover brystkassa.

         "Du er så deilig", hvisket han med en litt raspy stemme i øret mitt. Hvis jeg ikke var kåt fra før, var jeg hvertfall det nå.

         Han reiste seg opp mens jeg fortsatt var på han og bærte meg inn på den ene doen. Jeg var presset mellom han og veggen, nesten fastklemt. Det var så mørkt der inne at jeg nesten ikke kunne se han. Men lukte han, det kunne jeg. Den deilige lukten av One Million.

Vi kyssa, klinte og klådde på hverandre. Han var så nære meg at jeg forsatt følte ståpikken. "Vil du?", spørte han. Jeg nikket tilbake.

         Selv om kjolen min var nokså liten, klarte han på en eller annen måte å forsvinne under den. Han brukte tenna til å ta av meg trusa. "Fy faen, så deilig han er.", tenkte jeg.

         Idet Colson tok på kondomen dro noen i håndtaket, og døren ÅPNET SEG. Vi hadde glemt å låse døren. Og hvem kommer inn? KJELL JENSEN.

*Where stories live. Discover now