^Hyunjin
"Felix i kendime aşık edicem"
Zormuydu, kolaymıydı bilmiyorum ama yapıcaktım. Aşık edicektin onu kendime. (sbi 16. bolum olmus bunlar hala sevgili degil😔niye oyle olmus ya)
"Ne?"
Jisungun ufak çaplı şokuna felix cevap vermişti.
"Finale yakın gibi gözüküyo"
NE.
"NE? ŞAKAMI YAPİYOSUN GÜZELİM YOKSA CİDDİMİSİN?"
O an ki heyecanla ayağa fırlamıştım. Eğer ciddiyse şu an, tam burada çıkma teklifi edicektim ona.
"Evet ciddiyim hyun"
Derin bir nefes alıp vermiştim. Sonra ise önüne geçip diz çökmüştüm. (sanki evlenme teklifi ediyo ameke)
Felix gözlerini kocaman açıp bana bakıyordu. Aşırı gergin ve mutluydum. Şu an yıllardır hayal ettiğim şeyi gerçekleştiriyordum. Bu benim için muhteşem bişeydi.
"Felix... Benimle çıkar mısın bitanem?"
Felixin gözlerinin dolduğunu fark etmiştim. Sadece kafasını sallayıp beni yerden kaldırmıştı ve sarılmıştı. Bende hemen karşılık vermiştim ona.
Burnunu çektiğini duyunca kendimi biraz ger çekip yüzüne bakmıştım. Ciddi ciddi ağlıyordu. Ben o da duygulanmasın, gözünden bir damla yaş düşmesin diye kıçımı yırtarken onun yaptığına bakın. Kafayı yedirticek bana en sonunda.
"Güzelim ağlama lütfen. Bak gözünden bir damla yaş düşmesini istemiyorum. Lütfen ya. Birazcık seviyosan beni ağlama lütfen."
"Birazcık sevmiyorum salak, çok seviyorum"
Tekrar sarılmıştık birbirimize. O sırada jisung konuşarak kendi varlığınında orda olduğunu belirtmişti.
"Abi ben siktir olup gidiyorum minhomun yanına sonra haber edersiniz güncel haberleri"
"He he ederiz hadi yürü git"
"Ha bide kovuyo yavşağa bak ya"
Felixde gülüyordu bu hallerimize. Gülmek çok yakışıyordu ona, melek gibi yüzüne.
Biraz daha vakit geçirmiştik güzelimle. Daha sonra evine gitmişti o da. Hayatımın en güzel günlerinden biri olduğuna yemin edebilirim.
...
🏳️🌈
mwnho
millet
benim basim bagli artikbinnieee
oo biladerim
hayirli olsun
yengemiz kimmisjisungiew
yenge derken?hynjn
yanlis kapi bilader
yenge degil eniste olcaktibinnieee
nejisungiew
benim abim sevgilisi
yenge menge karistirmacrisbang
nebinnieee
nejeonginie
heseungh
ohahynjn
bizde felixle sevgiliyizbinnieee
cusseungh
ohamwnho
necrisbang
bi gotunuz dursun amkjeonginie
omagat_____________________________
abu ya
siz boyle tatlis tatlis yorumlar yazinca duygulaniyom
of
niye oyle olduki simdi
uf
neyse
yazdim yine biseer
digerleride manit olur
somra uzatmam heralde dahs
neyse
depremde yaralananlara çok geçmiş olsun
vefat edenlerede Allah ratmet eylesin mekanları cennet olsun
Ailelerine yakınlarına Allah sabır versin
ölü sayısı 5 bini geçmiş
cidden çok geçmiş olsun
umarım hepiniz iyisinizdir.08.02.23
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutual friend | hyunlix
Teen FictionUzun süredir Felix'e platonik bir şekilde âşık olan Hyunjin, tüm cesaretini toplayarak Felix'e açılma kararı alır... ᴛᴇxᴛɪɴɢ•ᴅᴜ̈ᴢ ʏᴀᴢɪ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧^𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝗦𝗺𝘂𝘁!