yani ozel bolumler genelde boyle olmuyo ama bu bolum jisung aramasaydi olucak 13un devami gibi biseh ama ben bi goz attim soyle bok gibi basi o yuzden odaya geciyolar ya ordan devam yani bu bolum SMUT!!!!
...
"Burada mı yapmak istiyorsun lix?"
"A şey tamam"
Hyunjin miniğini kucağına almıştı bir anda. Küçük olan bir anlık şok olsada ellerini sevgilisinin -yani artık öylelerdi- boynuna dolayarak ayak uydurmuştu ona.
Oda geldiklerini küçük oğlanı yatağa sanki bir bebekmiş gibi dikkatlice bırakmıştı.
Ardından üzerine çıkıp gözlerini buluşturmuştu.
"Güzelim sana ilk âşık olduğunu anladığımda buralara kadar gelebileceğimizi tahmin etmemiştim."
Altında ki genç gülümsemişti koca oğlana. Ardından kelimelerle devam etmişti.
"Bende hiç düşünmezdim hyun, şu an sanki bir rüyadaymışımda birazdan gelip biri beni uyandıracakmış gibi. Bi cimciklesene emin olayım rüyada olmadığıma"
Üstte olan genç alttakinin dudaklarına uzanıp alt dudağını ufacık ısırmıştı. Bu harekeyile birlikte manzarasında gülümseme belirmişti.
"Hyun ya"
Gerl birleşmişti dudakları. Sam alt dudağını kavramış çoktan emmeye başlamıştı küçüğü daha olaya yeni adapte olurken. O da kendine gelince üst dudağını hapsetmişti kendi hapisanesine.
Çok geçmeden araya dillerinide katmışlardı. Dilleri dans ediyordu ağızlarının içerisinde.
Nefes almak için ayrıldıklarında sam bu durumu fırsat bilim miniğinin boynuna gömülmüştü. Çölde kalmış susuz bir aslan gibi emip ısırıyordu boynunu.
Küçük olan genç alışık olmadığı için inlemeden duramıyordu. Daha bu seviyeye göre sesi biraz fazla olsada ikili aldırış etmemişti buna.
Sam yavaş yavaş alta doğru inmek isterken tişört denen hainle karşılaşmıştı. Hemen miniğinin belinden destek vererek birlikte doğrulmuşlardı.
Üzerindekinden kurtulduğunda kendininkinide bir çırpıda çıkarıvermişti.
Göğüsünü yalayarak meme ucuna kadar gelmişti. Birini yalıyor diğeri ile oynuyordu.
Meme uçları daha hassas olduğu için küçük oğlan aşırı huylanmıştı. Beli havalanıp tekrar yatağa iniş yapmıştı.
Meme ucundan pantolonuna kadar diliyle gelmişti sam. Miniğin çoğu yeri çoktan kızarmıştı bile.
Kafasını kaldırıp sevgilisine baktı sam. Kaşları soru sorar gibi havaya kaldırmıştı.
"Hyun hadi dayanamıyorum artık çabuk ol"
Küçük oğlan zapt edemiyordu kendini. İlk seferiydi sonuçta. Bir kaç kez kendi yapsada birini hiç içinde hissetmemişti. Ve birazdan bu şeyin gerçekleşicek olması onu deli ediyordu.
...
AY
BEN SOK
OMAGAT
neyse bu kitapta boyle sey yerlerde bplum kesilir
kitabin ozelligi🤙
neyse iste devamini yarin aksam atabilirim belkii
COK UTANİYOM BE
ama cok sovdunuz
hepsi sizin yuzunuzden
hih
jisungumada acidim hep o yuzden
😪😪😪😪😪😪😪😪
onumuzdeki carsamba gelicek yb cubku arkadasimda kaliyoz ablamla ablam cok tehlikeli varlik zaten evlencek az kaldi ondan sonra raahtiz30.06.23
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutual friend | hyunlix
Teen FictionUzun süredir Felix'e platonik bir şekilde âşık olan Hyunjin, tüm cesaretini toplayarak Felix'e açılma kararı alır... ᴛᴇxᴛɪɴɢ•ᴅᴜ̈ᴢ ʏᴀᴢɪ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧^𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝗦𝗺𝘂𝘁!