NOT: Bu bölümün bir kısmını başka bir ficden ilhamla yazdım ama şuan hangi fic bilmiyorum ismini
Sabah uyandım. Han'a bakmak için odasına gittim. Uyuyordu. Saçlarını öpünce gözlerini araladı. "Günaydın" "Günaydın" "Akşama hazır ol seni gelip alıcam" "Gidiyor musun?" "Evet bebeğim"
(Han'ın ağzından)
Sabah uyanmıştım yanımda Lee vardı. Akşama hazır olmamı söyledi. Tamam dediğim de odadan çıktı.
Akşam için ne giyicem diye düşünüyordum. En sonunda bir kombin seçtim...
Akşam olmuştu. Üstümü giyinip aşağı Lee'nin yanına gittim. O da çok şık olmuştu. "Çok güzel olmuşsun bebeğim" ona gülümsemekle yetindim. "Oraya gidince yanımda dur" "Peki"
Arabaya bindik ve gitmeye başladık. Toplantıya gideceğimizi söylemişti. Gidiceğimiz yere gelmiştik. Araba durdu. Benim kapımı açtı bende ona gülümseyip arabadan çıktım.
Şirkete girince herkes bize bakmıştı. Açıkçası gerilmiştim. Lee bunu anlamış olucak ki elimi tuttu. Sadece ona bakıyordum şaşırmıştım. Herkesin içinde böyle davranması. Ben bunları düşünürken yanımıza biri geldi. "Efendim toplantı birazdan başlıcak isterseniz toplantı salonuna geçelim" dedi ilk bana baktı sonra elimize baktı "Sevgiliniz mi?" "Evet Jeongin" tekrar şok olmuş ona bakarken Lee sırıtıyordu. Jeongin yanımızdan ayrıldı.
Bir süre sonra toplantı başlamıştı. Tabi ki hiçbir şey anlamıyordum. Sadece öyle duruyordum ki aklıma Lee'nin evet deyişi geldi. Ona baktım. Başka birine bakıyordu. Başka bir kadına. Etkilenmiş gibi bakıyordu. Sinir olmuştum aslında. Onu açıkça kıskanıyordum. Hafifçe ayağını çimdikledim. Bana baktı. Sonra toplantıya geri döndü.
Toplantı bitmişti. Tekrar elimi tuttu. Elimi çekmeye çalışıyordum ama çok sıkı tutuyordu. Arabaya geldik onunla konuşmuyordum. Evin önüne geldik. Şoför arabadan indi. Sadece ikimiz vardık. Geldiğimizin farkında değildim. Sanırım ona triplendiğimi anlamış olacak ki ne olduğunu sordu. "Yok bir şey" "Var bir şey işte ne oldu?" "O kimdi?" "Kim?" "BİLMEMEZLİKTEN GELME TOPLANTIDA AZ DAHA İÇİNE DÜŞECEĞİN KADIN KİM?" sesim yüksek çıkmıştı. "Ne oldu? Kıskandın mı?" dedi ve bana yaklaşmaya başladı. Sırıtıyordu. "Ne kıskanıcam salak sadece soruyorum" "Emin misin?" "Tabi ki" "Peki" dedi ve dudağımdan öpmeye başladı. Şok oldum sadece duruyordum "Kıskandın mı?" sorduğu soruyla hala inatla hayır dedim. Öpmeye devam etti onu ittirmiyordum. Ama neden? "Kıskandın mı?" "E-evet" sırıttı ve öpmeye devam etti.
Bir süre sonra arabadan inmişti. Hala donuk bir şekilde duruyordum. Arabanın geldiğini anlayınca aşağı indim. Eve gittim. Direk odama çıktım. Hala şoktaydım. Neden yapmıştı? Tam Hyunjin'i arıcaktım ki o duyarsa bütün dünya duyar diye bir şey yapmadım.
O gün nasıl uyudum bilmiyorum. Ama bir şekilde uyumuşum işte.Bir sonraki bölüm son olacak heralde. Çünkü ben finali yazmıştım normalde altı bölümdü ama sonra bi arkadaşımın isteği üzerine uzatmaya çalıştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik/Minsung
FanfictionAilesinden şiddet gören Han Jisung ve para karşılığı onu satın alan Lee Minho