5. bölüm: Ayrılmış bir gelecek

90 9 30
                                    

Yn nin bakış açısı
Biri beni bayılmıştı. Gözlerimi açtığımda evimdeydim. Bir dakika ne demek evimdeydim en son aaaaaa Sano'nun yanındaydım. Gerçek olamaz. O manyak o kadar şey yapıp beni ciddi ciddi bıraktı mı? Anlamanın tek bir yolu var

Y:ABİİİİİİİİ NERDESİNNNNN?!

Bağırarak aşağıya indim abim mutfakta sucuklu yumurta yapıyordu. Hemen gittim arkadan sarıldım.

Y: Aptal cidden Sanoyu vurmak yerine beni mi vurdun?

K: O konudan bahsetme. Açtım gözüm kararmış ne bilim senin arabada olduğunu. Neyse yaşıyon işte daha ne istiyorsun amk. Hadi masayı hazırla.

Y: Ben nasıl buraya geldim Kazu?

K: Sanzu manyağı getirdi. Kralı öyle emretmiş.

Y: Ne? Sano bunu demiş olamaz. Durup dururken neden yapar ki?

K: Boşver şimdi onları biz artık yeni ve bembeyaz bir sayfadayız. Onlarla hiç tanışmadın tamam mı benim aptal kardeşim?

Y: Tamam beni vuran abicim tamam
K: BEN SANA O KONUYU AÇMA DEMEDİM Mİ?!?

Y PWDKSNXLAHXLS TAMAM TAMAM
Masayı hazırladım. Abim bir tavanın altına koymalık tahta aldı ve sucuklu yumurta yı baş köşeye koydu.

**** ZAMAN AKIŞIIIII PİUW****

Yemeğimizi bitirdik hamdolsun. Sonra abim evden gitti kavga falan vardır muhtemelen. Koltuğa yayıla yayıla oturdum ve film açtım. İzlerken kapı çaldı. Kapıyı açtım lakin kimse yoktu. Kapıyı kapatırken gözüm dışardaki halının üstüne geldi. Mektup vardı.

Y: Bu devirde mektup mu kaldı amk. Gelinde yüzüme konuşun.

Kapıyı kapattım. İçeri girip koltuğa oturdum ve mektuba baktım. Arkasında Manjiro Sano ve bana ait olduğu yazıyordu. Afallamıştım. Mektubu açıtım ve okumaya başladım.

Merhaba Yn,
Şuan kesin neden burada olduğunu merak ediyorsundur. Seni oraya bırakmamın sebebi sana zarar gelebilir. Eminim orada daha güvende olucaksın. Üzgünüm Yn. Benim "karanlık dürtü' adında bir çeşit lanet gibi birşey var ve sen varken bu yok oluyor. Seni almamın sebebi en başta buydu. Fakat zaman geçtikçe sensiz yapamıyordum. Sen olmayınca ya duvarlar üstüme üstüme geliyor yada karanlık dürtü beni ele geçiriyordu. Buna katlanmak zorundayım. Sana zarar gelemez. İzin vermem. Görüşürüz Yn. Seni hayatımın sonuna kadar sevicem. Ne olur benden uzak dur. Seni seviyorum Yn...

Mektuba daha yakından baktığımda mektubun üzerinde göz yaşları vardı. Evet, Sano bunu yazarken ağlamış. Ondan uzak durmak mı? Zaten onunla bir daha karşılaşmak istemiyom amk. Hayatımın içine etti. Ama en sonda beni sevdiğini söylemiş. Tahmin ettiğim gibi. Bana aşık. Üzgünüm ama hayatımı daha da mahvetmene izin veremem. Görüşürüz Manjiro Sano görüşürüz.

**** 3 yıl sonra****

Manjiro beni bırakalı 3 yıl geçti. Ve bu zaman zarfında dövüş becerilerimi geliştirdim. Artık daha iyi silah kullanabiliyorum. Kazutora ile ajan gibi birşeydik. Herkesin bilgilerini çalıp hesaplarından ne var ne yok alıyorduk.

K: Hah bu işte bitti. Ee 3 milyon yen ile ne yapalım?

Y: Bu akşam yemek yemeğe gidelim. Hem Emily' ide alalım. Nede olsa yardım etti bize.

Emily, hala barda çalışıyordu fakat bara kimin gelip gittiğini gayet iyi biliyordu ki bu bizim işimize yarıyordu.

K: Tamam oda gelsin.

Y: Arıyorum o halde.

•Emily aranıyor•
E: Alo Yn ne oldu?

Y: Bir müşterimizden 3 milyon yen aldık akşam doya doya yiyeceğiz gelmek istermisin? Nede olsa yardım ettin baya.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐌𝐢𝐤𝐞𝐲×𝐘𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin