H---/Okula yaklaşmışlardı fakat Hyunjin'in aklı hâlâ Felixteydi o masum gülümsemesine ve ses tonunu adeta büyülenmiş gibi aklından çıkaramıyordu daha önce ona benzer kimseyi görmemişti, Felix onun için benzersizdi. Okula varmışlardı fakat Hyunjin düşüncelere daldığı için bunu farkedemedi.Şoför kapısını açtı ve ona bakması için hyunjini hafifçe dürttü hyunjin arabadan indi ve okula doğru yürümeye başladı, sırasına oturdu. Hâlâ aklında Felix vardı, öğretmen sınıfa girdi ve derse başladı fakat hyunjin düşüncelerinden çıkmadan tekrar felixi düşünmeye başladı. Adeta büyülenmişti, aklından çıkaramıyordu.
F----/Felix abisi ile birlikte yürüyordu fakat onunda aklı hyunjindeydi onu tekrar görmek istiyordu fakat şu anda böyle birşey olamazdı hyunjin evde değildi ve abisine açıklayamazdı bu yüzden sadece düşünceleriyle yetinmek zorundaydı gördüğü andan beri gözlerine bakakalmıştı, ve hyunjinden etkilendiğini çok bariz bir şekilde anlamıştı.
H----/4. Dersti hyunjin tüm dersleri yarım yamalak dinleyebilmişti
Ve hiçbirşey anlamamıştı ama felix'i aklından çıkaramıyordu çilleri sarı saçları güzel gözleri.. Adeta felixe bakakalmıştı fakat bunu kimseye söyleyemezdi ailesi onun deli olduğunu düşünürdü ve felixle birdaha asla konuşamazdı yada onu göremezdi bu yüzden ona karşı olan duygularını herkesten habersiz yaşama kararı aldı.F----/Felix hâlâ düşünüyordu güzel saçlarını eline deyen yumuşak ellerini ve güzel gözlerini.. Yavaş yavaş hyunjin'e aşık olduğunu farketti fakat bunu abisine söylerse azar işiteceğini ve bidaha asla hyunjinin güzel gözlerine bakamayacağının farkındaydı o da hyunjin gibi duygularını içinde yaşamayı seçti.
"ikiside yavaş yavaş birbirlerine aşık oluyorlardı"