~Chapter 1~

225 14 0
                                    

Sabah kalkmayı hiç ama hiç sevmeyen Y/N okula gitmemek için yalvarıyordu annesine.

"Anne lütfen beni sıcacık yatağımdan
kaldırma gitmek istemiyorum! .d"

Ama annesi bunu her sabah duyduğu için alışkındı.Yorganı onun üstünden çekti ve hazırlanmasını söyledi.Y/N yataktan istemeyerek kalktı ve üstüne siyah eşofmanı ve bol bir t-shirt giydi.Okulu yakın olduğundan yürüyerek gidiyordu.Kahvaltısını yaptı ve aceleyle evden çıktı.Dersin başlamasına beş dakika kala sınıfına yetişti.Okulun ilk günü olduğu icin istediği herhangi bir yere oturdu.Yanında kahverengi saçlı kahverengi gözlü ve gözlüğü olan,Kırmızı bir beanie(ismini unuttum.d) takan tatlı bir çocuk oturuyordu.Y/N onun yakışıklı olduğunu düşündü ama çok önemsemedi.Hayatta sevdiği insanların hiç biri onu karşılıklı sevmediğinden hayattaki ümidini yitirmiş gibiydi.Y/N bunu düşününce biraz üzüldü.Onu üzgün olduğunu gören o yakışıklı çocuk ona  biraz yaklaştı.
"Hey biraz üzgün gördüm seni.Okulun ilk günü diye surat mı asıyorsun?"dedi hafif alaycı tonla.
"Ben Wilbur bu arada.İstersen tenefüste ben ve arkadaşlarımla takılabilirsin?Ama öncelikle ismini bilmem gerekiyor (:"

"Ben Y/N.Sizinle takılmayı çok isterim Wilbur (:" Neşesi yerine gelmişti.Yeni okulunda kolayca arkadaş edinebildiği için mutluydu.Tam o sırada zil çaldı ve derse geçtiler.
 

                                ***

Y/N dersin bittiğini haber veren zil ile uyandı.Ders çok sıkıcı geçtiği için son on dakikasında uyumaya karar verdi.Zaten ilk gün olduğundan çok bişey yapmıyorlardı.

"Günaydın uyuyan prenses"dedi Wilbur.Y/N ona uyuyan prenses demesine biraz şaşırmış ve sevmişti.
"Günaydın Wilbur."

"Bana kısaca Will diyebilirsin."dedi Wilbur.

"Tamam o zaman günaydın Will. <:"
Tam o sırada kapının önüne sarışın bir çocuk Wilbur'u çağırıyordu.
"WILBUR!HADİ O KÜÇÜK SEVGİLİNİ DE AL VE YANIMIZA GEL!"diye bağırdı.Y/N kızarmıştı.Wilbur onu görüp gülmüştü.

"Kızarma prenses daha bu bir baslangıç"dedi Will ve göz kırpıp sarışın çocukla çocuğun yanına gitti.Y/N'nin yüzü daha da kızarmıştı.Biraz kapının önünde konustuktan sonra Will Y/N'yi de çağırdı.Y/N onun yanında gitti ve merhaba dedi.Will sarışın çocuğu Y/N ile tanıştırdı ve isminin Tommy olduğunu söyledi.Sonra diğerlerinin yanına gitmek için yola koyuldular.

"Hey Tommy sen bana küçük dedin ama hiçte küçük değilim (;"dedi Y/N.
Aslında yanlış da değildi.174 boyu vardı.
(*Kafamda kurduğum senoryolardan biri bu jsjsjjs bende yaşıma göre uzunum ve eğer dsmp'den biri ile tanisirsam tepkilerini hep merak etmisimdir*)
"Tamam küçük"dedi Tommy.Ve hepsi gülmeye başladı.O sırada arkadaşlarının yanına gelmişlerdi.Tommy onlardan biri ile konuşurken Wilbur Y/N'nin kulağına fısıldadı:
"Demek sevgilim olduğunu kabul ediyorsun ha?"

~Merhaba!Daha sadece ilk bölüm var.Bunu yayınladıktan sonra ikinci bölümü yazabilirim belki.Biraz kısa olabilir ama uzun yapmaya çalıştım.İyi günler <33

&quot;Lise Aşkı&quot;|Wilbur Soot X Reader|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin