~Chapter 3~

138 11 3
                                    

"B-baba?"dedi Y/N.Birisi ona dokunsa ağlıcak gibiydi.Şok içindeydi çünkü.Onu çocukken terk eden babası şimdi evindeydi."C-cidden bu sen misin?.." İnanamıyordu gözlerine.Babası yıllar sonra onu görmeye mi gelmişti?Ama neden gelmişti?Asıl neden gitmişti ki ilk başta?Kafasının içinde milyonlarca soru vardı Y/N'nin.Şaşkındı ve mutluydu.Ama şimdi aniden çıkageldiği için de kızgındı.
"Merhaba kızım.."dedi babası."Sizi terk ettiğim için affet beni.Hata ettim.Ailemizi en baştan kurmak istiyorum.Mutlu bir aile olmak istiyorum."dedi babası hafif bir tonla.
"Ama n-neden?Neden gitmiştin ki?Şuan neden burdasın?"Y/N'nin aklı çok karışmıştı.Kafasındaki sorular baş ağrısı yapıyordu.Çocukluğunu babasız geçiren Y/N simdi bir babaya sahipti.Ama ne için?..
"Bu sorular şimdi önemsiz Y/N.Babana sarılmak istemiyor musun?"Y/N koşup babasına sarıldı."Seni çok özledim baba."

                                   ***

Yorgun bir günden sonra Y/N yatağına atladı.Düşünmekten başı ağrımıştı.O sırada bir mesaj sesi geldi.Y/N telefonunu şarjdan aldı ve kimin gönderdiğine baktı.Mesaj Wilbur'dandı.
Wilbur
- Merhaba Y/N :D Birlikte Minecraft oynayalım mı?
Y/N cevap verdi:
Y/N
- Merhaba Wilbur.Tabi ki bana uyar :)
Anında cevap geldi:
Wilbur
-Tamam o zaman seni şimdi görüntülü arıyorum.

*Y/N'den*
Bekle ne?! Görüntülü arıcağını düşünmedim.Olamaz çok kötü gozukuyoru-
*Wilbur arıyor..*
Harika.Açmaktan başka çarem yok değil mi?Yüzüne kapatıcak halim yok sonuçta.

*Y/N aramayı açar.*
Y/N:*Merhaba Wilbur!*
Wilbur:*Merhaba Y/N!Acaba biz oynarken yayın açsam olur mu?Tabi sana da uyacaksa.Rahatsız olmanı istemem*
Y/N:Yayıncı mısın?Çok havalı!Tabiki sorun olmaz*

Y/N ve Wilbur bir kaç saat oyun oynarlar.
~bir değişiklik yaptım affedin plz~
Wilbur:Hey Y/N sevdiğin yayıncı var mı?
Y/N:Hmm...Emin değilim ama sanırım var?
Wilbur:Zahmet olmazsa söyler misin? :)
Y/N:Wilbur Soot adında tatlı bir yayıncı var şu aralar onun yayınlarını izliyorum.
                                ...
*Y/N'nin pov*
Bekle bir saniye.İsimleri aynı...Çok benziyorlar...Yoksa-
                                ...
Y/N:S-sen o musun yoksa?..
Wilbur:Ah,aydınlanmana sevindim Y/N.Evet o tatlı yayıncı Wilbur Soot benim :)
( o sırada Chat:"Sevgili misiniz?" "Yakışıyorlar aslında" "SHIP")
Y/N:B-ben ne diyeceğimi bilmiyorum seni nasıl tanıyamadım?!
*Wilbur güler*
Wilbur:İşte o kısmını bende bilmiyorum güzelim
(yine o sırada Chat;"AHHHHH" "GUZELİM DEDİ" "KESİN SEVGİLİLER" "SHİP)
Wilbur:Herneyse saat baya bir geç oldu yarın okul var uykusuz kalmayalım görüşürüz Y/N
Y/N:Görüşürüz



~degisiklik için çok özür dilerim~

                      

"Lise Aşkı"|Wilbur Soot X Reader|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin