PART#4

482 60 7
                                    

AS: kiyà hua tum nay khana abhi tak kyun nahi khaya hai Shanti bata rhi thi k dophar ko bhi Tum nay kuch nahi khaya tha.. dekho koi faida nahi hai... Jab tak hum nahi chahain gay tum yahan say bahir nahi ja sakti. Or tum nay landline say apnay thanee phone karnay ki bhi koshish ki thi..

HM: nahi hum nay Kisi ko call nahi ki thi..

AS: jhoot mat bolo haseena mallik... Tum janti nahi ho yahan ki har call divert ho k humaray mobile par aati hai or hum jab tak allow nahi karen gay koi bhi kisi ko call nahi Kar paey ga..or ha agar hum allow kar bhi dyn toh bhi sari batein record hoti hain.. kyun apni team k liay mushkilain barha rhi ho Haseena Mallik.. koi faida nahi hai, tumharay DSP tak hum nay apna paigham bheej diya hai k agar woh haseena mallik ko zinda deekhna chahtay hain toh birju ko azad kar dyn warna...

HM: warna tum humari jan lay lo gay , aaisa hi hai na,, tum Jan lay lo par hum apni Jan k badlay ek criminal ko azad nahi honay dyn gay.. kabhi nahi..

AS: haseena mallik tumhari Jan itni sasti nahi hai meri jan.. abhi toh is k badlay buhat Kuch chaheay humain..  waisay bala ki khubsorat ho tum or shatir bhi.. beauty with brain Sahi kehta tha Bakshi  haseena mallik jaisi police officer har ek thanee mei honi chaheay..

HM: Bakshi sir ko tum kaisay jantay ho..

AS: haseena mallik Tum humain nahi janti ho abhi.. yeh poochohum police department mei kisay nahi jantay.. har ek ko jantay hain hum.. or tumharay seniors bhi waqif hain humaray naam say.. or ha kaisay yeh jannay ki abhi koshish Karna baykar hai.. tumhain yeh case laynay say pehlay yeh sab Karna chaheay tha.. Chalo choro hum khud hi bata daytay hain yeh sooch sooch k tum yunhi boojh dalo gi apnay dimagh mei... Tumhara time waste kyun Karna.. tumharay police department say humara barso Purana nata hai... Chalo humaray room mei Chalo tumhain Kuch deekhatay hain hum.

HM: mujhe kahen nahi Jana hai humara hath choro tum.
Tum nay toh mana kiyà tha apnay room mei janay say or ab Tum khud hi humain kyun lay ja rhy ho.

AS: ssshhh chup chap Chalo shor nahi warna tum janti ho hum zabardasti bhi kar saktay hain tumharay Sath or tumhain bachanay k liay yahan koi nahi aaey ga.. isi liey jitna keh rhy hain utna karo or Chalo.

He dragged her to his room and lock the door..

AS: janti ho humain tumharay police department or tumhari police ki vardi say itni nafrat kyun hai..

She nodded her head..
He opens his wardrobe and threw a police uniform on floor.. She rushes forward and picks up the uniform, dusts it off and puts it on her chest.

HM: Tum mei Zara bhi Samman nahi hai vardi ka.. or yeh tumharay pass Kiya kar rhi hai.

AS: yeh kabhi mere pass nahi mere jism par hua karti thi haseena mallik..

HM: jhoot tum jaisay darinda kabhi is vardi ko pehan sakta hai hum sooch bhi nahi saktay hain

AS: tumhain vishwas nahi hai toh yeh humaray naam ki name plate deekh lo.. is mei saaf saaf likha hai
Anubhav Singh DSP of Lucknow...

She gets shocked, the name plate falls on the ground from her hand and the word escaped from her mouth " Anubhav Singh DSP of Lucknow" ..

ANUSEENA: GIVE ME A REASON NOT TO LOVEWhere stories live. Discover now