HM: itni subha subha ap Kahan ja rhy hain? Or shaid ap bhool rhy hain Anubhav abhi bhi ap ka zakham taza hai, dekhain abhi bhi khoon nikal rha hai, Kal raat jab hum nay Patti kar di thi toh ap nay usay kyun khola, kahen phir say khud ko choat toh nahi pohnchai hai na ap nay??
AS: ap aaisay sawalat kyun kar rhi hain hum say haseena mallik?? Ap na humari patni hain na hi girlfriend.. toh phir hum par gussa Karna hum say sawalat Karna apko Shobha nahi dayta, hum jahan bhi jaen ap ko kiyà farq parta hai.. waisay ap k liay ek achi khabar hai. Apko do teen din bad yahan say hamesha hamesha k liey azadi mil jaey gi ap phir say khuli fiza mei sans lay sakti hain.
HM: humain bhi ap k Sath chalna hai hum apko akela kahen janay nahi dyn gay.
AS: shaid tum nay Sunna nahi Jo hum nay Kaha hai.
HM: hum nay sun liya hai or ap apni marzi say humain yahan laey thy par hum yahan say jaen gay toh apni marzi say.. or hum sach jannay bina yahan say nahi jaen gay.
AS: tum kabhi nahi Jan pao gi sach. Koshish kar lo.
HM: I love you Anubhav..or hum jantay hain k tum buray insaan nahi ho.
AS: tumharay yeh paitaray humaray Kisi Kam nahi aaen gay haseena mallik.. or pyar jaisa shabd Anubhav ki zindagi mei hai hi nahi.. hum orphanage ja rhy hain tum agar chaho toh chal sakti ho.
HM: Anubhav hum sach keh rhy hain humain sach mei ap say pyar ho gaya hai...
AS: pyar ... Yeh shabd tum jaisi police officer k liey nahi bana hai.. kyun k yeh shabd tumhain kamzoor kar day ga.. or dushman say pyar yeh sab say bari ghalti hogi tumharay liay.... Kyun k yeh shabd dushmanon ki ijad hai ta k woh tumhain tumharay laksh say dour kar saken.
HM: Anubhav pyar kamzoori nahi pyar ek taqqat bhi hai...
AS: hum nahi mantay humain dyar ho rhi hai hum ja rhy hain..
HM: aray ruko hum bhi aa rhy hain tumharay Sath..
AS: toh phir Chalo. Or ha aainda yeh shabd humaray samnay dobara mat kehna.
HM: theek hai nahi kahen gay par tum humain sach toh bata do.
AS: Sahi waqt nahi hai yeh. Chalo
In orphanage:
Kids: bhaiya aa gay bhaiya aa gay...
All becomes happy seeing him after Soo long time.
Adi: bhaiya ap itnay dinon tak hum say milnay kyun nahi aaey? Ap mujh say naraz thy Kiya? Ap nay Kaha tha na k mei Dil laga k parhun toh mei nay khoob Dil laga k parhai ki hai or mei first aaya hun. Yeh dekhain meri trophy.
AS: wah kiyà baat hai adi toh buhat intelligent hai. Aaisay hi Dil laga k parho gay toh ek din buhat achay police officer bano gay. Methi Kahan hai nahi dikh rhi hai woh?
Adi: Anu bhaiya methi andar room mei hai ap say naraz hai ap nay promise kiyà tha k ap usk Janam din par aao gay or us k liay doll house bhi lao gay. Par ap nahi aaey.
AS: sorry hum thora busy ho gay thy. Deepak tum wahan kyun kharay ho abhi bhi tumhain hum say dar lagta hai Kiyà?
Deepak: ha kyun k ap k pass gun hai.
AS: tum abhi bhi gun say dartay ho, woh toh hum nay tumhain un gundon say bachanay k liay nikali thi..
Deepak: pakka ap mujh par gooli nahi Chalo gay na?
AS: nahi hum kyun tum par gooli chalen gay , yeh deekho Tum sab k liey buhat saray gifts or chocolate laya hun... Jaldi aao sab.
Haseena is standard at corner and seeing his bond with all kids..
YOU ARE READING
ANUSEENA: GIVE ME A REASON NOT TO LOVE
FanfictionA beautiful young and sharp minded police officer trapped by a gangster and hostage her..