Each Time You Fall in Love

339 39 27
                                    

Selam ey ahali 🤡🤡 bok gibi olursa bana sovmeyin aminiza caroarim😡😡 neyse baslasin bari iyi okumalar amk

bir gün daha  geçtikten sonra uyanmış, seungmin ile buluşacağımızı hatırlamıştım. hem heyecanlı hem de  stresliydim çünkü çok ciddi bir konuşma yapmıştı ilk defa,her neyse belki de çok canı istemiştir diye umursamıyorum şu anlık. Üstüme beyaz bir t-shirt altıma da mavi bir pantalon geçirmiştim. Boş dosyalarımın olduğunu hatırlayınca hepsini almış, çalışma masasına koymuştum. kahvaltı yapmadığımdan bir şeyler hazırlamış,yemeye başlamıştım. kapı sesini duyunca ağzımdaki yemekle kapıya koşmuştum.

"Ben geldim kücük bıdık." Gelen Lisa Noona'ydı her sabah yanıma gelir, sohbet eder, iki kahve içer giderdi. Çoğunlukla da hoşlandığı kızdan bahsederdi, tabi bende o sıra dosyalarımla ugrasırdım. "Hoşgeldin Noona."

"Hoş buldum yavru."

Ayakkabısını çıkartıp içeri girmisti, mutlu mutlu masaya yerleşmiş beni beklemişti. "Noona git kendin yap kahveyi amk, yemek yiyoruz surda." yüzünü düşürmüş bir şekilde bakmıstı bana orospu, her iş dediğimde yüzü düsünüyordu. "Kalk."

"İyi be varos." kalkıp mutfağa girmisti, bende şükredip yemeğimi yemeye devam etmistim güzel bir şekilde.

Yemeğimi yedikten sonra çalışma masama gecmiş dosyalarımı sırayla yazmaya başlamıştım. Lisa noona iki dakika sonra kahvelerle gelmişti "Ayy Jeong ne oldu bil" dosyamdan kafamı kaldırmış boş boş ona bakmıştım "ne biliyim ben amk" gözünü devirmiş devam etmişti cümlesine bende dosyalarıma odaklanmıştım.

iki üç saat ardından işlerim bitmiş dosyalarımı yerine koymuş salonda ki bir koltuğa oturmuşdum. Lisa noonanın bitmeyen dedikodusunu da dinlemeye başlamış bazı yerler de de Lisa noonayı onaylamıştım.Konuşa konuşa saat 3 olmuştu bile saat 4'de Seungmin ile buluşacaktık. Lisa noonayı uğurladıktan sonra dolabıma gitmiş üst aramıştım.

"Ne seçebilirim ki amk" Selana benden daha çabuk üst şeciyor diye düşünmüş ,o düşünceme de baya bi gülmüştüm "Tamam Yang Jeongin, kendine gel" diyip yanaklarıma yavaşca vurup dolaptan üst seçmeye devam etmiştim.

Seungmin

"Han senin amına sokim emi bune amk" Jisung ben üst bulamayınca bana acımış kendi seçmeye karar vermişti. Ama keşke ben seçseydim seçdiği şey hem çok komik hemde çok rahatsız ediciydi bilerekten seçtiğini biliyordum ama söylemiyordum."Ne var seungmin işte ne güzel" elini ağzıyla tutmuş gülmemeye çalışmıştı bense ona böm, böm bakıyordum.

"canım kardeşim senin ağzına çarparım götümle ağzına sıçarım beni sinir etme düzgün bir şey seç ve gülüyorsan da gül amına koyim nefessizlikten kıpkırmızı oldun"

daha fazla dayanamamış kendini bırakmıştı anıra anıra abartmıyorum hatta yere uzanmış öyle gülmeye başlamıştı.

komik duruyodu elbise ama Jisung küçücük bir şeye bile kırk saat anıra anıra kendini yere atıp gülerdi. Buda çoğunlukla beni sinir ederdi. Hyunjin olsaydı Jisunga 'Fariha kalk bir gören olucak' derdi. Bide ona beraber gülerlerdi ama neyse ki Hyunjin yoktu.

o kombini çıkarmış başka bir şeyler giymiştim iki üç dakika daha oyanlandıktan sonra üstüme bir hırka geçirmiş çıkmıştım evden.

Jeongin hocaya çıkma teklifi edicektim hem stresli hemde heycanlıydım belkide benden iğrencekti ama yine de şansımı demek istemiştim.

"Jeong hocam hoşgeldiniz." İki üç dakika ardından bir kafeye gitmiştim oraya da Jeongin hocayı çağırmıştım. Elbette param var ama sevdiğim bir kafe olduğu için buraya getirmiştim.

"Hoşbuldum Seungmin" gülümseyip masaya oturmuştu. Gamzeleri çıkmıştı gülümsediğinde çok güzeldi gamzeleri en çok aşık olduğum yeri de gamzeleriydi oralar benim için sanki bir çiçek gibiydi.

"Ee Seung nasilsin?" Menuden kafami kaldirip jeong hocaya bakmistim "iyiyim hocam siz" gulmesimisti. Tekrardan gamzeleri cikmisti...

"Bende iyiyim."

Biraz zaman gectikten sonra yemeklerimizi yemistik hazir oldugumda cikma teklifimi edicektim.

"Jeongin"

"Seungmin"

"Ha siz ilk soyeleyin hocam" kafasuni hayir anlaminda sallamis bana soz hakki vermsiti

"Bu size garip gelicek ama size soylemek istiyorum artik. Sizi cidden cok seviyorum. Gulusunuzu,konusmanizi,tatliliginizi herseyinizi cok seviyorum. Bu size garip gelebilir ama benimle cikar  misin Jeongin"

Jeong hoca biraz duraksamis sonrada elimi tutup masaya odememiz gerek parayi koyup disari goturmustu. Daha da stres yapmistim ama belli etmemistim.

Kimsenin olmadigi bir parka gelmistik. Banka oturmustuk. "bende seni cok seviyorum Seung ve evet seninle cikarim hayatimdaki en mutlu gun bugun olabilir" duydugum sey ile mutlu olmustum "ne yani simdi biz sevgilimiyiz?" Jeongin buna gulmus ve bana bakmisti "hmhm oyleyiz"

-
Selam evet burdan sey diyim okuyucuma "bugun senjn icin yazcam" demistim ama baya gecti ve anca bugun bitti ve mal gibi bisi oldu smut yazamadim malim her neyse gorusueuz diger bolumde 😍💞



Hocam Hatlar Karışmış Pardon-SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin