A nap meleg sugarára ébredtem ami az ablakom pici nyílásán áramlott be. Nem akartam kinyitni a szemem még nem, nem akartam, hogy eljöjjön ez a nap. Ez lesz életem legrosszabb napja. Egy szóval suli, nem lenne bajom vele mert elég jó tanuló vagyok viszont a régi sulimba mindenki utál egy igen érdekes incidens miatt. Anyám nem akarta többé a szomorú arcom látni ezért átiratot a Noel Fruzsina Gimnáziumba. Tudom nagyon furcsa egy suli név de legalább új életet kezdhetek új emberekkel.
Már már aludtam volna el amikor az anyám lépet be szokásos kötött pulcsijába és egyszerű kék farmerjébe.
-Jó reggelt drága kislányom ideje felkelni,-indult volna ki folytatni addig csinált dolgát amikor vissza nézet és megakadt tekintete a rémült és sápadt arcomra.
-Remek lesz a mai nap ne aggódj ez lesz életed legszebb napja.- Akaratomtól függően vékony mosolyra húztam az arcom, anyu mindig megtudott nevetteteni vagy a zűrös szomorú dolgokból kihozni a legjobb helyzetet. Lehet igaza van ez lesz életem legjobb napja barátaim lesznek vagy netán szerelembe esek egy jó képű focis srácba vagy jobbik esetbe már az első napon elszurok mindent elesek a folyosón vagy összehányom a lány wc-t.
-Remélem igazad lesz.- a szavaim elég hihetön és magabiztosan tudtam mondani mert anyu egy mosolygás kiséretében becsukta az ajtot és egyedül maradtam ismét.
Az asztal melet iszogatom a meleg és frisen csinált kávémat és müzlimet.
Nem igazán volt étvágyam egy ilyen nap elött.
-Kicsim nagyon szép a ruhád, biztos sokan a barátod akar lenni majd.- Én szép ez tiszta röhej az arcom egy kicsit se sima és fényes mind a többi lánynak, és a ruhám elég egyszerűre sikerült. Egy fekete pulcsi és egy kék farmer lett a választásom.
A reggeliközben még párszor végig futam a Tik tokon és az Instáman, hogy netán kaptame pár üzenetet de szokás szerint engem senki se keres .A telefonom nézegetéseután elkezdtem lassan készülődni hogy időbe oda érjek és hogymegkapjam a lehető legjobb helyet az osztályban. Anyu vitt a suliba először lerakta a kisöcsim aki láthatóan egyáltalán nem aggódik a drága nővére miatt.
BINABASA MO ANG
Különös szerelem
RomanceZsófi első napja maga a tökély lesz barátokra talál és még a szerelem is elkezdődik az életében de a múltja nem engedi, hogy boldog legyen.