birinci bölüm: takıntı.

20 4 23
                                    

Bir okul sabahı.
Okula yarım saat var.

Yatağımdan kalktım, siktir yarım saatte nasıl hazırlanacağım.

ellerimi, yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım, aynaya bakmamaya özen gösterdim.

Odama geçip makyaj masama oturdum, kapatıcıyı göz altlarımda gezdirdim, dağıtmam için aynaya bakmam lazımdı, gözümü aynaya çevirdim ve gerçek bir enkaz gördüm.

Fazla takmamaya çalışarak sırayla, parlatıcı, rimel, eyeliner, allık sürdüm.

Üstüme siyah dar mini etek, üstüme siyah straplez crop giyindim.

Çantamı alıp son kez aynaya baktım, biraz da olsa toparlanmıştım.

Odamdan çıktım merdivenlerden inmeye başladım. Kısık bir sesle "baba, ben okula gidiyorum." dedim, sanki çok umrundaydı.

"İyi dersler kızım" dedi, yüzüne bakmadan siyah ince topuklu ayakkabımı giyinip çıktım.

Gece beni, bizi paramparça edip, sabah nasıl bu kadar rahat yüzümüze bakabiliyordu?

Okul eve 5 dakika mesafedeydi, yürümeye başladım.

Bugün de onu görecektim, sevgilisiyle.

Her zaman ki gibi yüzüme gülümsemi takınıp  okulun bahçesine girdim.

"Günaydın aden." aleyna. "Günaydın aleyna."

Bir çok kişiyle selamlaştıktan sonra okula girdim.

"Aden" ah mert. Umursamadan merdivenlerden çıktım ve onu gördüm.

Sevgilisiyle.

El ele.

Canım acıdı.

Geçer.

"Günaydın aden" gözlerimin içine bakarak söylediği söz karşısında dondum kaldım, ilk defa konuşuyorduk. "Günaydın"

Sevgilisi bade bize ters bir bakış attı ve denizi çekiştirmeye başladı.

Sınıfa girdim yine bir çok kişiyle selamlaştıktan sonra en yakın arkadaşım nehir yanıma geldi.

"Ay aşkım çok iyi bir dedikodu var." nehir hep böyleydi, güler yüzlü, dedikoducu fakat tatlı ve iyi bir kızdı.

Arka planda çektiklerini kimse bilmiyordu tabi.

"Anlat bakalım." diyip gülümsedim.

"Mertle denizi el ele görmüşler sahilde. İnanabiliyor musun kızım? Mert ve deniz yani alakasız bir ikili." kahkaha patlattım.

"Ne? Ciddi Olamazsın, oha."

"Ay ciddiyim de kızım yavaş deniz de sınıfta duyacak." biraz eğlenmem lazımdı.

"Deniz, sen yine mi benim eskilerime kaldın?" dudaklarımı büzerek "yazık" dedim.

Ayağa kalktı. "Ne diyorsun ya ? Ne alaka."

"Boşver bebeğim, boşver." Deniz okulun zorba kızıydı. Aslında bu davranışım yüzünden beni zorba sanabilirsiniz fakat maalesef okulun popüler ve zorba kızı ben değilim, sadece popülerim.

Zil çaldı derse geçtik, 40 dakika işkenceden sonra kendimi direkt dışarıya attım.

Arka bahçeye geçip kulaklıklarımı taktım.

Soğuk bir akşam üstünde bitmez sandım çok geç kalmıştım, inanmıştım.

Ölü biri bi kör sevdi görmez ama duyar sanmıştı yanılmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZEHİRLİ VAVELYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin