1. KIRMIZI SAÇLAR

3 0 0
                                    

   Uyandığımda saat her zamanki gibi çok geçti. Kalktım ve her zamanki rutin şeyleri yapmaya başladım. Kardeşim Emir kreşe yeni başlamıştı ve dolayısıyla rutin işlerim arsına bir sorumluluk daha girmiş oldu...
   Saçlarım benim için hep çok değerli olmuştur. Onları asıl elbisem gibi hissederdim her zaman Bu yüzdende saçlarımda sıklıkla değişiklikler yapmayı seviyordum. Saçlarımı kırıldığı zaman hep kırıkları alır, sık sıkta belimi geçmemesi için kestirirdim. Şimdiye kadar saçımı bir çok renkle boyamıştım ama hiç bir zaman tamamını boyamak istememiş sadece arada bir kısmını boyatırdım. özümü kaybetmeyi sevmiyordum. 
 
   Birkaç tutamı kırmızı olan saçlarımı özenle yukarıda toplayıp uyku mahrumluğundan şişmiş olan göz altlarımı kapatıcıyla kapattım. Üzerime Aralık ayına uygun bir şekilde bebe mavisi tonlarında boğazlı bir kazak, siyah bir kot, siyah şişme mont ve uyumlu mavi spor ayakkabılarımı giydim.
    Emir' in üzerini değiştirip onu hazırladıktan sonra dünden hazırlamış olduğum çantasını alıp dışarı çıktık. Otobüs durağını yanındaki fırından iki sandiviç ve iki meyve suyu aldım. Meyve sularından ve sandiviçlerden birini ona verdikten sonra diğerlerinide kendim yemeye başladım. Otobüs geldiğinde sandiviçlerimizi ve meyve suyumuzu bitirmiş çöpünü çöp kutusuna atıp hızla otobüse binmiştik. 
      Emir' i kreşine bıraktığımda onun kreşine yakın olan fakülteme gittim. 10 dakikalık bir yürüyüşten sonra derse geldim ve 5 dakika geç kaldığımdan hoca derse başlamıştı. Bana göz ucuyla bakıp dersini bölmeden oturmamı işaret etti. Hızla boş bir yere geçtim ve güzelce notlarımı alıp dersi dinledim. 3. Sınıf işletme okuyordum. Bu asla istediğim bir seçim değildi fakat annemin isteği üzerine okuluma devam ediyordum. Hayalim her zaman bir şarkıcı olmaktı. Nihayet ders bittiğinde koridorda yankılanan ses bana doğru geliyordu ve kim olduğunu gayet iyi biliyordum. "Derin, Derin, Derin!". 
   Hikayeme hoşgeldiniz ben Derin. Derin Eraslan.

   

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIRIK MIZRAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin