Hyunjin'den devam
Yeji'nin beni kapının önünden çekip sarılmasıyla anca kendime gelebilmiştim. Üstündeki pastel tonlarındaki diğerleriyle aynı olan pijaması onda sanki çok daha güzel birşeymiş gibi durmuştu . Dağınık duran sarı saçları ve yıldızları andıran çilleri , dolgun kırmızı dudaklarıyla birlikte tıpkı bir peri kızını andırıyordu.
Yeji bana seslendiğinde artık kendime gelmem gerektiğini düşünüp hafifçe silkelendim . Etrafıma bakındığımda kardeşimin benimle uğraşabilmek için parti dediğini yoksa arkadaşları ile arasında olan bir pijama partisi olduğunu anlamam biraz hayallerimi yıksada karşımdaki çilli periyi görmek gerçekten hoştu. Offf...şu anda gerçekten saçmalıyorum hem bir kere o erkek ve ben heteroyum. AMAN TANRM O ERKEK!!!!nasıl bu kadar güzel olabilir?neyse.
Eve gelebilmek için aldığım 7 tane , şimdi anlıyorum herkese bir tane düşmesi için, çikolatayı Yeji'nin eline verip . Odama ,bana haberim olmadan hepimizle takım aldığı, pijamamı giymek için çıkarken gruba yazmaya karar verdim.
Erkek adam erkek siker(hunjin erkek degil)
(Lino, Bebebin, Hunjin, Chris Daddy🥵)Hyunjin
imdat yardim edin bans
olcemLino
gene ne boklsr yedin amkHyunjin
ben simdi eve gittim kapiyi bi cocuk acti
cocuk demekte suc olur cilli sarisin minnak biyle peri gibiydi
ben dondum kaldim anlamadigim bri sekikdeChris Daddy🥵
hyun benim avustralyali arkadasim felix olmasin bu peri🤔🤨Hyunjin
instasi varsa atarmisin canim hyungum😘🥰🥰😍🤩Chris Daddy🥵
@/lixie.lee
*Hyunjin bu mesajı beğendi*Bebebin
beb biliyodum boyle olcagibi
yalaka gizli gay kahpe herif😒Hyunjin
salak merakimdan arastiriyorum
chan hyungum taniyomus
ondan daha cok merak ettim
hem kiz kardesimin yakin arkadasi olmasi yeterli bir sebep🤨😒(Görüldü)
*Hyunjin çevrimdışı*
°°°°°
@/lixie.lee
@/jiHansung @/minminseung 😻😽
❤️ 11.352 💬3.706
@A: Oppa!cok tatlisin keske benim olsan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pyjamas party || Hyunlix||
FanfictionHyunjin kız kardeşinin yakın arkadaşlarıyla yaptığı pijama partisine katılarak hayatının aşkını bulacağını nereden bilsin semehyun texting×düzyazı argo,küfür,+18 içerikler olabilir⚠️⚠️ acemi bir kitao olucaj devamlı aktif kalamayabilirim🙆🏼♀️ ©Tüm...