Bölüme başlamadan önce minik bir uyarı yapmam lazım, bu fice eski hesabımdan başlayıpta buraya gelen varsa lütfen ilk bölümleri kaçırmasın, çünkü hikaye akışını ve konusunu çok daha farklı yazmaya karar verdim. Bu bölümleri kaçırırsanız kafanız ksrışabilir.
İyi okumalar<3
Taehyung: Bay Jeon, müsait misiniz? 13:40
Jungkook:
Evet Taehyung, birşey mi oldu?
14:18Taehyung: Evet, yardımınıza ihtiyacım var, biliyorsunuz okulda düzenlenecek olan gösteri için görevlendirildim.
14:19
Jungkook:Evet biliyorum, seninle aynı bölümde olan Hyun Do ile partner olman istenmişti hatta değil mi? Bir sorun mu yaşadınız?
14:19Taehyung: Evet
Yok yani hayır
Aslında evet
Off.. sorunun kendisi Hyun Do.
14:20Jungkook:
Neden?
Anlaşamadığınız bir konu mu oldu?
14:20Taehyung: Hocam çok özür dilerim ama okuldaki herkes o çocuğun ne olduğunu biliyor, yetenekli olabilir kabul ediyorum ama onun gibi biriyle partner olmak kadar iğrenç birşey yok.
14:22Taehyung: Kişiliğinin iğrençliğini geçtim dans pratiği yaparken dans dışında herşeyi düşünüyor gibiydi, onunla pratik yapmak beni rahatsız ediyor ama dans hareketlerini öğrenebilmem içinde bir partnere ihtiyacım var.
14:23Jungkook:
Bana yazmandan anladığım kadarıyla da benim dans pratiği için partnerin olmamı istiyorsun?
14:23Taehyung: Evet, okuldaki en iyi dans hocası olduğunuzu bilmeyen yok Bay Jeon ve birkaç karmaşık hareket olduğunu düşünüyorum, sizin yardımınız çok işime yarar bu yüzden.
14:24Jungkook:
Taehyung, yardım etmeyi çok isterim ama ben bir öğretmenim ve düşündüğün kadar vaktim yok.
14:24Jungkook:
*Yazıyor*Taehyung: Sizin istediğiniz fiyattan saat başı ödeme yapabilirim Bay Jeon, lütfen... Bu gösteri benim için çok önemli, düzgün yapmak için elimden geleni yapmak istiyorum.
14:24Jungkook:
Saat kaçta ve nerede buluşacağız?
14:25Taehyung: Tahmin ettiğimden daha hızlı kabul ettiniz...
Herneyse, bugün vaktiniz varsa benim evime gelebilirseniz çok iyi olur.
14:25Jungkook:
Tamam, bir saat içinde orda olacağım sen konumu at.
14:25Taehyung: *Konum*
Sağolun Bay Jeon, bir saat sonra görüşürüz.
14:26Jungkook:
Görüşürüz Taehyung.
14:26*Taehyung çevrimdışı*
*Jungkook çevrimdışı*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savage Love [Taekook] BL
Fanfiction[Taekook ship ficidir, zaman zaman +18 bölümler olacaktır rahatsız olacaksanız lütfen okumayın, buna rağmen okumak isteyen olursa diye bölümlerin başına uyarı koyacağım. Umarım keyif alırsınız<3]