Bay Jeon ile yaklaşık üç saat daha antrenman yaptıktan sonra ikimizde odanın yerinde oturup soluk soluğa kalmıştık.
Bay Jeon'a bakıp sırıttım.
"Bir öğretmene göre hızlı yoruluyorsun Jungkook."
Ona Jungkook demem için çok ısrar ettiği için son bir buçuk saattir Bay Jeon'a ismiyle sesleniyordum ama hâlâ tuhaf geliyordu.
Bay Jeon bana bakıp sırıtışıma karşılık verdi.
"Bir öğrenciye göre fazla cesaretlisin Tae."
Güldüm ve ayağa kalkıp önünde; filmlerdeki prensler gibi eğilip onu selamladım.
"Sadece okuldaki en mükemmel hocamı etkilemek istiyorum efendim."
Bay Jeon dediğim şeye gülümseyip ayağa kalktı.
"Tch tch tch yanlış hareket."
Bay Jeon ellerimden tutup beni nazikçe doğrulttu ve bacaklarımı hafifçe kırıp ellerimi ise bir eteği tutup hafifçe kaldırıyormuşum gibi görünmemi sağladı (prenseslerin yaptığı gibi). Ben Bay Jeon'a soran gözlerle bakarken az önce yaptığım hareketi o yaptı ve elini aynı prensesini dansa kaldırmak için teklifte bulunan bir prensin yaptığı gibi bana uzalttı.
Ben boş gözlerle Bay Jeon'un eline bakmaya devam ettiğim için olacak ki başını hafifçe kaldırıp bana baktı.
"Hadi Tae, öğretmeninin teklifini red mi edeceksin yoksa?"
Ağzımdan minik bir 'hıh' sesi çıkardım ve sağ elimi Bay Jeon'un elinin üstüne koydum nazikçe, o da elimi tutup doğruldu.
"İşinize gelince öğretmen oluyorsunuz hemen."
Bay Jeon gülüp elimi kendine çekerek ona yaklaşmamı sağladı ve diğer elimi tutup omzuna koymamı işaret etti. Nedenini bilmediğim bir şekilde hipnoz olmuş gibi dediğini yaptım ve sol elimi omuzuna koydum. Bay Jeon sırıtıp sağ elimi avucunun içinde tutmaya devam ederken diğer elini hafifçe belime koydu.
"Sen böyle seni dansa kaldıran herkesin teklifini kabul ediyorsan işin zor Taehyung."
Kaşlarımı hafifçe çatıp geri çekilmek için harekette bulundum.
"Madem istemiyorsunuz etmeyelim o zaman."
Geri çekilmek için hareket etmem sadece Bay Jeon'un beni daha sıkı tutup kendine iyice yaklaştırmasına sebep olmuştu.
"Yok, ben halimden memnunum gayet."
Gözlerimi devirip Bay Jeon'un sırıtışına baktım.
"Hadi Taehyung, nasıl dans edeceğini biliyorsun değil mi?"
Başımla onu onayladım ama doğrusunu söylemek gerekirse bilmiyordum.
Bay Jeon bir adım geri attığında bende ona uymak için bir adım ileri attım. Ardından sağa adım attı ve aynı şekilde onun adımlarını takip ettim. Sürekli ayaklarına baktığımdan olsa gerekki iki adım daha attıktan sonra hafifçe başım döndüğü için tökezledim ve içimden kendime küfürler yağdırdım.
Tökezlediğim için iyice Bay Jeon'un göğüsüne sokulmuştum ve bu da Bay Jeon'un gülüşünün direkt olarak kulaklarıma erişmesini sağlamıştı.
"Bilmemene rağmen iyi devam ettirdin Tae."
Utançtan yüzümü bile kaldıramamıştım.
"Tae, ilk adımlamalar bir geri bir sağa bir sola bir öne olarak başlıyor, ardından ellerini boynuma saracaksın ve o şekilde devam edecek. Yani zor değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savage Love [Taekook] BL
ספרות חובבים[Taekook ship ficidir, zaman zaman +18 bölümler olacaktır rahatsız olacaksanız lütfen okumayın, buna rağmen okumak isteyen olursa diye bölümlerin başına uyarı koyacağım. Umarım keyif alırsınız<3]