-okul çıkışı-
"Hey Beomgyu ya da Choi Beomgyu mu demeliyim"
Arkamı döndüm bi baktım Yeonjun'du
"Gyu da diyebilirsin farketmez"
"Pekala,telefon numaranı alabilir miyim sonuçta
arkadaş sayılırız artık değil mi"Abi bi gülümsemesi var böyle görmeniz lazım ÇOK TATLI AMK.Her neyse telefon numaramı verdim ve beni yarın kafeye çağırdı ailesininmiş.Bende olur dedim ne diyim.
-yarın(okul çıkışı)-
"Hey Gyu gidiyor muyuz"
Arkamı döndün bi baktım kim sizce Demet Akalın.Yok amk Yeonjun'u- YEONJUN DEMEK İSTEDİM.Yine o adam düşürücü gülüşüyle bana bakıyordu.
"Tabii gidelim"
Elimi tuttu ve kafeye yürüdük.Yani elimi tutma sahnesinde beyin bi geriye gitti geldi.Sanırım o bahsettiğim yola 2. günden düşüyorum ben.Sıçtık yani öyle diyim.Neden mi çünkü genelde bu tiplerin sevgilisi olur sana arkadaş gözüyle bakarlar bi gün sen ona açıldığında ben seni arkadaş olarak görüyorum der sıçar senin ağzına.O yüzden tavsiye ilk sorun sevgilisi varmıymış diye sonra harekete geçin ama hemende sazan gibi atlamayın tabii amk.Ya ben ne anlatıyorum.Neyse siktir edin.
"Ne içmek istersin Kahve,çay,kola?"
"Eğer milkshake tarzı bir şey vars-"
"Tabii var anneme söyleyip geliyorum"
Dedi ve gitti.Bi 5 dkya geri geldi.
"Eee okul nasıl beğendin mi"
"Gayet iyi bi okul sizin gibi arkadaşlar sayesinde"
Gülümsedi bende gülümsedim.
"Gülümsemen çok güzel"
Sıçtık domates gibi kızarıcam şimdi.Neyseki kızarmadım paçayı kurtardım.
Annesi içeceklerimizi getirdi tam ilk yudumu aldığım anda başım bi dönmeye başladı boynumda kaşınıyor gibiydi."Gyu iyi misin?"
-
İyi değil sana ölüp bitti jun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY VAMPIRE | YEONGYU
Fanfiction"Ne olursa olsun senden vazgeçmeyeceğim Beomgyu" demişti.Peki ya şimdi nerdesin Yeonjun?..