9

342 37 19
                                    

Birkaç hafta geçti okula gitmedim sinirlerim çok bozuldu Taehyunlardan aldım notları.Şimdi diyeceksiniz mal okula neden gitmedin.Yeonjun'a o ses kaydını attığımda Yeonjun her gün her saat başı özür dilerim mesajı attı artı olarak Soobin'den de uzaklaştırdım ama ne biliyim BİRAZDA O ÇEKSİN AMK KDJSJDJJDJD.Her neyse 2 haftadır okula gitmiyorum annemler başka şehre gittiler.Gelmeleri uzun sürecekti.Ben odamda otururken kapı çaldı annemler gelmiş olamazdı saate baktım okuldan çıkış saatini geçmişti.Taehyıun falandır heralde diye kapıya ilerledim kapıyı açtığım anda Yeonjun bana sarıldı.

"Yemin ederim bilmiyordum Beomgyu sana inanmamazlık etmemeliydim Soobin'le bütün arkadaşlığımı bitirdim lütfen affet beni lütfen"

Ağlayacak gibiydi ağlatmadım ama çünkü bu sefer bende ağlarım amk

"Tamam Yeonjun sadece biraz kırıldım o kadar"

Ayrıldı ve Yüzüme baktı içeri girdi kapıyı da kapattım.Salona geçip oturduk

"Hocalara hasta olduğunu söylemişsin ve 2 haftadır yoksun sorun ne"

Salak gibi gidip sen biraz acı çek diye diyemezdim

"İyiyim sadece biraz kendime düşünmek için zaman aldım bu hafta dönücem"

"Bence de dön sensiz okulun tadı çıkmıyor"

"Tabii çıkmaz"

Gülmeye başladı ama ben gayet ciddiydim.Okulun ironi ve şaka kaynağıyım ben amk.Yeonjun elimin üstüne elini koydu.

"Gyu yanlış anlamayacaksan bir şey sorabilir miyim"

"Tabii sor"

"Sevgilin...var mı"

-

Gyu göbwk atio arkadşlr şibidopdopdop

MY VAMPIRE | YEONGYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin