Merhaba ben Laren. 22 yaşındayım. Sadece adımı ve yaşımı bilmeniz yeterli diye düşünüyorum. Her neyse son 3 gündür kendimi iyi hissetmiyorum. Dışarı çıkmak istiyorum ama gürültü duymakta istemiyorum. Hava almak istiyorum ama bedenim buna izin vermiyor. Haraket etmek dahi istemiyorum. 3 gündür yataktayım. Tuvalet ihtiyacı dışında yataktan çıkmıyorum. Tam dışarı çıksam mı diye düşünürken telefonum yatağımın içinde çalmaya başladı. Yorganın altındaydı ama bulamıyordum! Nereye gitmiş olabilir ki?
Laren:Ahhhh nerdesin ya!?
Ve sonunda buldum yastığım altındaymış. Huh sinirlenmek yok. Arayan kişi tek arkadaşım Jungkook'tu.
~Telefon konuşması~
Jungkook:Laren nerdesin?
Laren:İnsan bir alo der ayıp ya....
Jungkook:Aishhh uğraşamayacağım şimdi 40 dakika içerisinde hazır ol gelip alacağım seni.
Laren:Hı?
Jungkook:Hadi hadi git hazırlan.
Laren:Üşeni-
Telefon kapandı. Neyse ben de hava almış olurum ya.İlk önce kalkıp duş almalıyım kalkabileceğimden emin değilim.Afedersiniz ama bir yerim yatağa yapışmış gibi.Hadi be Laren hadi be kızım yaparsın!Hadi koçum! Ve evet sayın seyirciler Park Laren yatağından kalktı! Ne abarttım be. Ben duşa gireyim artık.15 dakika süren duşumun ardından kendimi temiz hissediyorum. Şimdi ise can alıcı noktaya geldik.KOMBİN! Ha daha gelmemişiz saçımı kurutmadım. Banyodan getirdiğim fön makinesini aldım ve odamdaki bir prize taktım. Tuşa bastım fakat makine yeni olduğu için nereye basacağımı bilmiyorum.
Laren:Çok fazla tuş var ya hangisi acab-
Derken suratımda sıcak ufak çaplı bir rüzgar hissettim.Sabır...5 dakika içinde saçım kurumuştu.Ve evet şimdi can alıcı noktaya geldik.KOMBİN! Dolabımı karıştırıp ortaya güzel bir kombin çıkarmak istiyorum. Ve evet başardım. İçime çok sinmişti.
Kombinim;Ve şimdi tek yapacağım şey Jungkook'u beklemekti. Yatağıma oturdum ve telefonumu açtım derken aklıma kiminle gideceğimiz geldi. Hemen Jungkook'u aradım ve tabii ki açtı.
~Telefon konuşması~
Laren:Alo Jungkook.
Jungkook:Efendim Laren'ciğimm.
Laren:Sen bana nereye gideceğiz,kiminle gideceğiz,nasıl gideceğiz ve neden gideceğiz?söylemedin.
Jungkook: Ya sen şu son günlerde iyi değil değilsin.Biraz hava alıp sosyalleşmen için bir program yaptım.
Laren:Benim neden bu programdan haberim yok peki?
Jungkook:Ya ne bileyim işte. Neyse geldim bennnn hadi in artık.Diyip kapattı.Kim bilir kimler ile gideceğiz offff. Neyse ya maksat hava almak. Çantamı aldım ve çıktım. Sitenin bahçesine çıktığımda Jungkook'un arabasına gördüm. İlerlerken bir şey fark ettim.... Arka koltukta 6 kişi vardı.... İçimden Jungkook'a sövüyordum çünkü hayatımda az ve öz insan olmasını istiyor ve JK buna gayet yetiyordu. Arabaya adımladım ve nefes aldıp kapıyı araladım. Arka koltuktan bir ses geldi.
Jin:Aaa bu o kız mı?
Jk:Evet bu Laren, Laren bu Jin. Biraz ani oldu tanışmanız ama sorun olmaz herhalde.
Laren:Yok sorun değil Jungkook.Arkadan biri cebelleşerek Jungkook'un kulağına bir şey söyledi.Ve JK başıyla onayladı. Ah ne yapıyorum ben ya.
JK:Evet gençler kemerleri bağlayın ve yolculuk başlasın!
Suga:Burda kemer mi var amk?
Jimin:Kemer olsa bağlanır mı gerizekalı.
İşte buna güldüm.
JK:Noldu kız güldün?
Laren:Hahhaha.Komik geldi.
Ufak çaplı kahkahamın ardından bir kahkaha daha duyuldu.Dönüp baktığımda bir doğal afet ile bakışıyordum.
Laren:Ne iyi yaptın be JK getirdin beni.
JK:Eve- heeee dimi ya.
Laren:Merhaba ben Laren.
Taehyung:Bende Taehyung.Memnun oldum.Şu vaziyette olmasaydım da daha uygun tanışsaydık keşke.
Diyip kucağında oturduğu Jimin'e baktı.
Jimin:Ben napim lan?İstersen seni şu camdan atalım hem burası rahatlar sende daha uygun bir vaziyette tanışırsın.
Tae:Tamam sus.
Güldüm ve diğerleri ile tanıştım.Sanırım favorim belliydi....530 kelime
Bu bölümlük bu kadar.Umarım küçük olsa bile bir tebessüm etmişsinizdir:)
YOU ARE READING
Taehyung ile hayal et
RomansBu günlerde olan depremler yüzünden bir çoğumuz pek mutlu olamıyoruz.Ben bu hikayeyi bazılarımızın bir nebze olsa dahi moralini yükseltmek için yazdım.Bunu okuyan insanların o güzel yüzlerinde ufak bir gülümseme olduysa ne mutlu bana. İstek alıyorum...