Seonghwa pov:
Nepříjemný zvuk pronikající mi skrz hlavu co vycházel z mého telefonu byla první věc co jsem slyšel a cítil na začátku každého školního dne. Nahodil jsem na sebe trošku uplé černé kalhoty s bílím volným tričkem a zelenou bundou s hebké látky a bílými koženými rukávy. Nasnídal jsem se a udělal hygienu. Popadl jsem svůj batoh hodil na jedno rameno a vycházel jsem do školy. Zjistil jsem že mám zpoždění což byl problém když na mě čekal Mingi a San v parku který je kousek u školy.
,,Tak kde jsi ?!" Vykřikl San na Seonghwu. Seonghwa udýchaně přiběhl k nim a bouchnul Sana do ramene. Ten pískl bolesti a usmál se. Mingi se nad nimi pousmál a rozdělil je od sebe. ,,A to si říkáte hyungs?" Pousmál se Mingi nad svým vlastním vtipem. Oba na něj hodili uražený pohled a urazili se. Dlouho jim to nevydrželo a i tak se začali všichni tři bavit.
Hodil jsem si věci do skříňky a šel do své třídy. První tři hodiny v pondělí jsem měl bez Mingiho a Sana. Byla to neskutečná otrava protože jsem seděl úplně v zadu s tím největším šprtem na škole. Byl to Hongjoong. Často během hodiny neprohodíme ani slovo a když už jo tak potřebuji cokoliv opsat nebo půjčit propisku kterou jsem celkem dost často u sebe neměl.
Sedl jsem na starou rozvrzanou židli a ten malý šprt mě pozdravil. Jeho pozdrav jsem ignoroval a začal vytahovat jeden sešit co jsem měl snad na pět předmětů. Celou dobu mezi námi vládlo smrtelné ticho teda do té doby než ho přerušil Hongjoong.
,,Co ti na mne tak vadí?" Zeptal se mě až nepříjemným tónem. Otráveně jsem vydechl a otočil se na něj. ,,Však se na sebe podívej" odpověděl jsem mu a sjel ho pohledem. Otočil jsem se zpátky myslící že už mě nechá. ,,Zatímco se na sebe dívám každý den tak jsem si ničeho nevšiml" řekl až poučným hlasem což mě vytočilo ještě víc. ,,Já jen jestli by jsme se k sobě nemohli chovat lépe nebo, spíš ty ke mně" konec věty pošeptal a furt na mě zíral. Protočil jsem očima a sáhl mu na sethno. ,,Ty mě snad miluješ ?" Flirtovně jsem se ho zeptal a podíval se mu do očí. Začal se červenat až po uši a otočil se hlavou do svého sešitu. Jen jsem se nad tím pousmál a začal dávat pozor nebo jsem se to snažil předvádět.
Další dvě hodiny jsem byl s ním ve třídě ale neseděl jsem už naštěstí s ním ale po té první hodině by si to asi on přál hodně. Čtvrtou hodinu jsem měl s Yunhem a Mingim. Nejlepší by bylo kdyby s námi byl i San ale ten se vydal na trochu jiný obor. S Yunhem jsem dlouho neprohodil slovo protože jsem zradil Yeosanga. Ve zkratce Yeo byl součástí naší hry ale nějak jsem to neřešil.
Kolem 13:40 jsme šli spolu na oběd a všechno jsem klukům řekl. Ti se nad tím buď zasmáli nebo k tomu něco dodali. ,,Dneska je pondělí 24. října dečka, takže to znamená že se dneska potkáme u mě" řekl San a ďábelský se usmál. Úplně jsem na to zapomněl. To je ta hra o které jsem se už zmiňoval. Hodíte kostkami a podle čísla budete muset do třech měsíců někoho dostat do postele nebo s ním chodit a pak ho zradit a pokud se tak nestalo tak vás čeká trest. Všichni na škole o nás věděli že jsme takový ale z nějakého důvodu jsme se furt někomu líbili. Vždy když vstoupím do třídy a podívám se na dívky co tam sedí můžou se zbláznit ale já na holky nejsem na to tady máme Sana který je na obě dvě.
Po obědě jsme už všichni tři měli spolu čtyři odpoledky a poté jsme to namířili rovnou k Sanovi domů. Jeho rodiče nebývají často doma protože jezdí hodně za prací do zahraničí. Šli jsme do sklepa a tam byla naše místnost. Byla tam tabule, stůl, tři židle, zápisní deska a naše staré známé kostky a samozřejmě další vybavení. Zasedli jsme za stůl a začali hrát.
_______________________________________
Nazdárek zdravíčko :')
Tohle je moje úplně první fanfikce. Je to fanfikce na seongjoong (to vám z názvu už došlo)
Předem bych se chtěla omluvit za gramatické chyby i když většinou to je kvůli autokorekci.
Jinak celý tenhle díl je spíš seznámení s postavami a hře o kterou celý příběh půjde
Nevím jak často budou vycházet jednotlivé díly ale snad se vám to bude líbit.
(Taky chci upozornit že tahle ff by se mohla zdát někomu bizarní)
Ještě malá připomínka jestli máte rádi fantasy romantické příběhy můžete se podívat na Sector 5. Hlavně na tom příběhu budu ráda za jakoukoliv podporu <3
ČTEŠ
DICE (seongjoong) DOČASNĚ POZASTAVENO
Fanfiction,,roll the DICE" řekl San po jeho tahu. Sedící Seonghwa po Sanově levici se natáhl pro kostky. Promíchal dvě křišťálové kostky v dlani po směru hodinových ručiček a předhodil před sebe. Padly čísla 4 a 5. Mingi se otočil k tabuli a zapsal Seonghwovo...