"Nasıl oldu bu?"Onun aksine ben gülmüyordum. Ona komik gelmişti kişileri karıştırmam ama bana hiç komik gelmemişti.
Arkadaşımın aşık olduğu kişiye aşık olmak.
Hiç komik değildi. Belki de bu günler son günleriydi, onun son günlerini mutlu yaşamasını istiyordum.
O yüzden aptala yatacaktım.
"Büyük ihtimalle o gün ceketlerini değiştirdiler."
"İnanamıyorum cidden. E o zaman ben Taehyung'u hiç tanımıyorum, anlat bana."
Şimdi de sevdiğim kişiyi arkadaşıma anlatıyordum ama benim için değil onun için.
"Öncelikle kamerasıyla insanları çekmeyi çok sevi-"
"Beni de çeker o zaman."
Söyledikleri beni paramparça etse de aldırış etmeden devam ettim.
"Çeker tabi."
"Telefon oyunlarını çok seviyor, hatta bazen derste gizlice oynuyor. Uyumadığında birilerini arayıp yardım istiyor çünkü karşısındakini dinlediğine hemen uyuya kalıyor."
"Bu çok tatlıymış."
Evet öyle.
Kafamı sallayıp devam ettim, başım eğik duruyordu belki göz yaşlarımı görmez diye.
"Sahil yürüyüşlerini ve dondurmaları çok seviyor. Para kazanmak için çalışmıyor, sadece vakit harcamak hoşuna gidiyor."
"Kahvaltıyı evde yapmak daha çok hoşuna gidiyor hatta kahvaltıya o kadar değer veriyor ki bir kere beni ve Yoongi'yi kahvaltıya davet etmişti."
"Çok iyi niyetli"
Öyle.
Kalbim ağrıyordu.
"Yarın onunla sinemaya gidecektik, benim yerime git."
Üzerime atlayıp sıkıca sarıldı bana
"Sen bir tanesin!"
İlk defa kendimden bu kadar nefret ettim. İlk defa bencil olamadığım için kendimden nefret ettim.
∞
TaehyungBu kim?
Jungkook
Arkadaşım, benim işim olduğundan gelemedim yalnız kalma diye onu yolladım idare etsen?
TaehyungNeden böyle bir şey yapayım?
Sen gelmezsen buluşmayız olur biter niye arkadaşını araya katıyorsun ki?
JungkookHaklısın, özür dilerim.
TaehyungBunu telafi edeceksin Jeon
JungkookEdeceğim
|çok aşığım
∞"Tamam ağlama artık yeter. "
Hoseok'u kollarım arasına sarmış ağlamasını izliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Best Friend's Love 𐤀 Taekook
Fanfiction"Benden ona aşık olmamı istemiyorsun, onu Taehyung'un yerine koymamı istiyorsun. " -Twoshot-