[Kairi pov]
Aku hampir terlupa yang sepatutnya aku perlu berjumpa dengan Cikgu Sani. Pagi tadi sebelum nak pergi sekolah dia sudah pesan melalui WhatsApp.
Aku segera mengemas alat tulis yang bersepah di atas meja. Si Ikmal agak lama juga ke sana (bilik disiplin). Kini urusan ku pula. Aku meminta izin keluar kepada cikgu yang sedang mengajar kelasku.
Kairi : Alamak! *dalam hati*
Kairi : Alamak Ikmal lah
Kairi : Kalau dia tahu aku jumpa si Sani tu habislahLangkahku sedikit lintang-pukang apabila ternampak kelibat rakan sekelasku
Ikmal : Kai, Cikgu Sani panggil kau jugak ke?
Mulutku berat seperti ada jongkong emas di dalamnya. Aku mengiyakan saja pertanyaannya. Kerna, aku tiada tujuan untuk berjumpa dengan Cikgu Sani melainkan dia (Ikmal)
Tujuanku hanya ingin melepaskan nafsu kudanya saja.
'tok,tok,tok'
Aku mengetuk pintu biliknya terlebih dahulu. Kemudian, pintu pun terbuka dengan luasnya dan kira-kira 60 peratus tubuh Cikgu Sani sudah kelihatan di benakku. Kami bertentangan mata seketika.
Kairi : Apa mamat ni tak puas ke ratah aku malam tadi? *dalam hati*
Diselubungi suasana yang sunyi sepi, dia terus menarik tanganku dan tombol pintu dikunci olehnya sepantas kilat. Aku menghela nafas lega. Lega sebab tiada satu pun manusia di kawasan ini melihat aksi si Sani tadi.
Kairi : Cikgu nak apa?
Sejujurnya aku bengang dengan tindakannya. Nama saja kau cikgu, tapi perangai macam binatang.
Aku dan dia sebenarnya sudah lama mempunyai hubungan yang tidak sah. Hubungan ini tidak ada seorang pun yang tahu malah teman karibku sendiri.
Mereka fikirkan tujuanku ke bilik disiplin ini adalah disebabkan hal-hal sekecil zarah misalnya datang lambat, tidak siapkan kerja sekolah dan bermacam lagi hal yang kecil ada juga yang tidak masuk akal.
Hal ini sebab si Sani ingin mencari alasan agar dia dapat melepaskan segala kepuasannya. Jantungku berdegup laju. Wajahnya kini bak anjing liar yang kelaparan.
Cikgu Sani : Wanginya sayang
Kairi : *menepis tangannya*
Cikgu Sani : Sayang kenapa ni?Aku sejujurnya sudah muak dengan perangai miangnya. Apa yang aku dapat kalau aku asyik beri tubuhku dengannya? Yang ku dapat hanyalah kesakitan.
Kairi : You nak apa lagi, malam tadi tak puas ke!
Cikgu Sani : I tiba-tiba rasa rindu nak emm *meraba punggungku*
Kairi : I nak balik kelas, dah rehat *mencuba untuk mengawal Sani*
Cikgu Sani : lek lah main kejap dulu *memujuk*
Kairi : euhmm ah *mendesah*
Cikgu Sani : senyap eh *berbisik*Dia bermain-main di lubangku menyebabkan batangku tegang.
Cikgu Sani : come sayang kulum ni
Kairi : dasar tua tak sedar diri *dalam hati*
Cikgu Sani : ahghh~ *mendesah*
Cikgu Sani : dalam lagi sayangAku menikmati batangnya yang sepanjang standard pembaris sekolah. Agak tebal dan sakit bila ditusuk. Sakitnya nyaman. Aku tak menidaknya.
Kairi : eumms
Cikgu Sani : good job sayang~ *mengangkat wajahku*
Kairi : *berdiri menatap wajah Sani*
Cikgu Sani : eum wanginya *mencium leher Kairi*
Kairi : ishgh *mengelak*
Cikgu Sani : I tak puas lagi you *meraba tubuhku*
Kairi : *horny*
Cikgu Sani : suke eh *mengusik*
Kairi : memanglah aku suke kalau kau usik bahagian tu (puting) *dalam hati*
Cikgu Sani : *membaringkan Kairi di atas sofa yang ada dibiliknya*
Cikgu Sani : lek eh
Kairi : you
Kairi : jangan dalam sangat
Cikgu Sani : *smirk*
Cikgu Sani : *menghalakan batangnya ke lubang Kairi*Sudah kupesan agar melakukannya ringan-ringan saja sebab kami masih disekolah. Bukan aku tak biasa walaupun berpuluh kali buat, cuma lubangku ada hadnya juga.
Namun, orang tua bernafsu besar itu tak akan faham bahasa. Selagi keputihan tak keluar dari batangnya selagi itu dia tak akan berhenti.
Aku hanyalah mengenduh saja walaupun sakit untuk malam tadi belum reda sepenuhnya. Sedar tak sedar waktu rehat dah habis 10 minit yang lalu.
Aku bertahan sedikit lagi demi si Sani yang gelojoh. Dan akhirnya keluar keputihan dari batangnya. Dan tak lama kemudian milikku juga keluar.
Aku menarik nafas lega kerna bisa keluar dari sarang neraka ini.
Cikgu Sani : good job sayang
Cikgu Sani : malam ni i bagi ganjaran k
Kairi : *ignore*Aku perlahan-lahan bangun dari sofa ternyata sekali aku lemah. Badanku serasa akan meletup.
Cikgu Sani : eh eh sayang okay ke?
Kairi : *mengangguk*Aku menghiraukan kata-kata kosongnya. Dah tahu kau ratah aku dari malam tadi sampai harini siapa je tak 'penat'? Aku keluar dari situ dengan relanya. Walaupun dia coba menahan aku.
YOU ARE READING
[C] My Teacher, My Hubby | bxb
FanfictionAku suaminya - Derek #4 ldr (2/1/23) #4 malay (6/1/23) #2 plu (22/7/23)