Це був сонячний осінній день. Наступав жовтень, студенти вже звикли до навчального процесу та великої кількості домашніх завдань. Щоб розбавити сірі будні, старші курси вирішили влаштувати вечірку в честь початку нового навчального року. Насправді причина цієї вечірки полягала в тому, щоб підняти всім натрій. Адже після війни з усіма її втратами всім було дуже не просто. Тому що в кожного залишилися шрами. Проте, кожен докладав великих зусиль, щоб жити так наче нічого не сталося.
Отож, ідея про вечірку з'явилася саме у рейвенкловців. Вони вирішили зробити її в кімнаті на вимогу та запросити на неї усі факультети, для того, щоб всі між собою нарешті помирилися та закопали сокиру війни. Всім ця ідея припала до смаку. Навіть ґрифіндорці зі слизеринцями не стали заперечувати. Ну принаймні відкрито, між «своїми» вони, звичайно, обговорювали всі мінуси та недоліки цієї витівки. Але зрештою, вирішили просто ігнорувати одні одних. Гафелпафці вважали це величезним прогресом, дехто навіть казав, що з часом ворожі факультети взагалі побратаються. В цей час любителі книг дякували всім відомим їм богам, за таку удачу.
У ґрифіндорській вітальні буквально стояв ажіотаж. Було вже пізно, тому залишилися тільки 6-8 курси. Всі обговорювали цю вечірку, яка має відбутися завтра ввечері. Хтось думав у чому йому піти, це була більшість дівчат, хтось розмірковував про те, як їм усім дійти до кімнати на вимогу та не попастися Філчу та місіс Норіс. Адже, само собою, що ніхто з вчителів не мав дізнатися про цей запланований старшокурсниками захід. Також були ті хто просто виконував домашнє завдання, а дехто як Гаррі і Рон грали шахи.
Неочікувано з усієї сили відкриваються потаємні двері у вітальню. Всі в мить затихають та звертають свою увагу на розлючену Герміону.
-Наші жовто-чорні друзі зведуть мене в могилу, - сказала крізь зуби дівчина.
Так називали людей з Гафелпафу, коли ті діяли на нерви. Якщо так їх називала вона, то це вже був дзвіночок про те, що сталося щось надзвичайне.
-Заради всього святого, хто на цей раз? -проскиглила Джинні, яку гафелпавці цього року розізлили більше ніж всі її брати разом за 17 років. А це, як не як, чимало.
-Ханна, - відповіла їй Герміона.
-Еббот? - запитав з нерозумінням Дін. І Гаррі здивувався так само, тому що всі чудово знали, що Герміона з Ханною добре ладила. Що ж таке сталося, що Ґрейнджер така зла на подругу з Гафелпафу?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кришталева куля
Hayran KurguСеред галасу, безглуздих суперечок та гучної сварки ніхто не помітив крихітного поштовху повітря і зміни атмосфери, що наче попереджало про втручання в глобальні процеси. Тому через мікросекунду після цього всі присутні підстрибнули або ж здригнулис...