Tanıtım

69 8 32
                                    


Açıklamayı okumayan olur diye tekrar uyarıyorum. Kitap yer yer cringelik içeren eşcinsel içerikli bir kitaptır. Rahatsız olup okurların da benim de moralimi bozacak yorumlar yapmak yerine kitabı okumayın lütfen.


Bora, üşengeç herifin teki olan bir lise son sınıf öğrencisiydi. Derslerine hiç önem vermez,okula kırk günde bir giderdi. 18 yaşına gelmişti ve kendi evinde yaşıyordu. Çünkü ailesi o daha küçükken bir trafik kazasında ölmüştü. Şaka şaka...

ÇÜNKÜ AİLESİ RESMEN PARA SIÇIYORDU.

Her ne kadar para sıçsalarda ailede gerikafalılık oldukça hakimdi ve Bora bundan oldukça bıkmıştı. 18 yaşına geldi ve baktı utanmasa tuvalet kağıdı yerine dolar kullanıcak, neden bu evde kaldığını sorguladı ve evden ayrıldı.

Ailesi bundan şikayetçi değildi. Hatta umurlarında dahi değildi.

Fazla para egoyu beraberinde getirir derler ya, Bora için bu kesinlikle ama kesinlikle...

Geçerliydi.

Her ne kadar pahalı zevkleri olan biri olmasada, egosunu tatmin etmek için herşeyi yapabilirdi.

Saray ise (evet ismi Saray SKXKSKXO) bir kargocuydu. Gerisi hikayenin akışında şekilleneceği için şimdilik Sarayımızın sırlarla dolu olduğunu söyleyebilirim. :)

Hepinize iyi okumalar diliyorum. Kitabıma bir şans vermeniz, ve olurda okursanız oy verip yorum yapmanız konusunda rica ediyorum. :)

😺✌🏻😺

Kargocu Bey ~BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin