Herkese iyi okumalar diliyorum :) (Medya Bora'nın duşta söylediği şarkı, gerçekten çok beğendiğim bir şarkı bakabilirsiniz.)
✌🏻😺📖Uyandığımda saat daha 12'ydi. Evet "daha" çünkü genelde saat 1 2 civarı uyanırdım. Hiçbir amacı olmayan bir insan neden erken uyusunduki zaten?
Saat on ikide uyanmama rağmen yataktan kalkmam biri bulmuş, zorla yataktan kalkıp kendimi lavaboya atmıştım. Telefonumu alıp en sevdiğim şarkılardan birini sürekli dinleyebileceğim şekilde ayarladıktan sonra son ses açtım.
(Medya)Telefonumu koyucak bir yer arayan gözlerim, sonunda beynim çalışmaya başlayınca durdu.
Ben zengindim ve telefonum su geçirmiyordu. Geçirse dahi bu umrumda olmaz, çerez alır gibi yeni bir telefon alabilirdim.
Aklıma dank eden şeyle telefonu elime aldım, kıyafetlerimi çıkartıp bir kenara attım. Boynumdaki kolyeler hareket ettikçe soğuk tenime çarpıyor, irkilmemi sağlıyordu.
Evet takılarımu çıkarmıyordum. Her an her yerde takamayacaksam o kadar parayı neden veriyordum ki? Sıcak su dolu küvete son bir bakış atıp içine girdim.
Yükselen şarkı ritmi ile deli gibi şarkı söylemeye başlamış, suyun üstündeki köpükleri etrafa saçıp, uzun sayılabilecek saçlarımı konser veren bir rock yıldızı gibi sallıyordum.
Klip moduna giriş yapmış bulunmaktaydım.
~~~
Duş almayı bitirmiş ve sıra ne giyeceğime karar vermeye gelmişti. Belime sardığım havlu ile evin içinde yavaş yavaş yürüyüp giysi odamın önüne gelmiştim. Daha doğrusu odalarımın. Gözüm iki kapının arasında geziniyordu. Şu sıralar en büyük derdim bu odalardan hangisine gireceğim konusunda hep kararsız kalmamdı.(yazar notu: Allah herkese bu dertten nasip etsin.😺)
En sonunda çareyi tekerlemede bulmuş ve elimi ağzıma götürüp ooooo ladıktan sonra tekerlemeye başlamıştım.
O piti piti karemela sepeti~
Elim birinci odada durunca hızlıca kapıyı ortadan ittirmiştim ve kapı iki yana doğru açılmıştı. (Anlamadıysanız affedin anlatamadım.🥺) Hemen karşıdaki camdan vuran ışıkla beraber gözümü kısmış, içeri girmiştim. Burası evin geri kalanından daha büyük olabilirdi.
Giysilerim benim hayatımdı! Şüphesiz ki paramı en çok harcadığım şey kıyafetlerimdi. Hızlıca eşofmanların olduğu yere koşup en sevdiğim eşofmanlardan biri olan sapsarı eşofmanı aldım. Renkli giyinmeyi severdim.
Aklıma gelen şeyle yüzüme büyük bir sırıtış yerleşmişti. Koskoca evde yanlız kaldığım için mi ne bilmem ama...
Civciv cosplay yapıcaktımmmm.
Bunun için hemen bu odadan çıkıp diğer odaya girdim ve sapsarı, tüylü bornozumu aldım. Üstünde civciv kulakları olan şapkası ile bu bornoza bayılıyordum.
Kıyafetleri yere bırakıp giyinme odasındaki aynanın karşısına geçtim. Duştan çıktığından beri üstümde olan havluyu belimden sıyırıp yere düşürdüm. Ayaklarımı indirip kaldırarak havludan kurturdum ve aynada kendime bakmaya başladım.
Siyah gözlerim ve siyah saçlarım, bunlara tamamen zıt olan bembeyaz tenimle mükemmel bir uyum içerisindeydi. Yan tarafa döndüğümde kıvrımlı belim ve oldukça hafif karın kaslarım bir ressamın renk seçimi kadar uyumluydu. Aynaya uzun uzun baktım ve iç çektim.
"Anan yanardağ mıydı be güzelim. Resmen ateş püskürtmüş."
Dediğim şeyle ufak bir kahkaha atarken eski keko sevgilimin dediği bu cümle aklımı bir sene önceye götürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kargocu Bey ~BxB
Teen FictionKapıma gelen kargocunun kasları hayallerimden bile büyükken, sipariş etmeyi nasıl bırakabilirdim ki? İki erkeğin arasındaki ilişki konu alınmaktadır. Rahatsız olucaklar lütfen kitaba giriş dahi yapmasın. Yer yer cringe uyarısı❗❣️❗ İyi okumalarrrrr...