Prológus

53 6 3
                                    

Üdvözlök mindenkit. Lee Suha vagyok. Középiskolás tizenegyedikes diák. Egészen átlagos életem van, kivéve egyvalamit. Nem tudom eldönteni, hogy aszexuális vagyok-e vagy sem. Előző barátommal szeptember elején szakítottunk, vagyis én szakítottam vele. Ő volt az első ember akivel tovább mentem, és nem álltam meg a csóknál. Egyszer. De úgy éreztem, hogy nekem nincs szükségem arra, hogy lefeküdjek vele. Nem éreztem azt az izgalmat. Ő pedig akaratosan rám akarta magát erőltetni. Nos igazából ennyi az én történetem. Aztán ott van Park Seonghwa. A suli menő sráca. Rossz fiús külseje miatt már egészen kilendcediktől fogva népszerű a lányok körében. Viszont ő nem olyan akit minden nap mással látsz. Sőt őt még lányokkal se látod. Mármit látni látod. Akkor ha valaki elég bátor elé állni, és szerelmet vallani. De ő mindenkit visszautasít. És most lehet megfordult a fejedben, hogy meleg, de nem. A fiúkat is visszautasította. Megérinthetetlen. De valamiért, én sem tudom miért engem kilencedik óta piszkál. Nem olyan durván. Fizikálisan egyáltalán nem. Szavakkal pedig nem olyan brutális szinten, hogy azok annyira rosszul essenek, hogy én magamra vegyem. Általában vagy a ruhámat fikázza vagy a hajam, vagy hogy minek sminkelek.

Help from a bad boy •Seonghwa•Where stories live. Discover now