- Ти сказав що познайомився з цим хлопцем два тижні назад. Я вважаю - це успіх, враховуючи що друзів у тебе немає. Розкажи будь ласка про нього.
- Його звати Хан Джісон.
***
Два тижні назад.
Мінхо сидів на задньому дворі свого дому. В навушниках грала пісня The Neighbourhood - Afraid. Вже четверта цигарка тліла в його руці, а на вулиці почалась злива. Але він сидів. Не йшов.
- Привіт. - мовчання. Незнайомець почав махати рукою перед Мінхо, щоб той його помітив. І Мінхо помітив.
- Ти хто?
- Як грубо. Я Хан Джісон. А ти? - Мінхо підняв одну брову та відвернув голову від незнайомця. Точніше від Джісона.
- Як ти сюди потрапив?
- Через паркан. Переліз. Так як тебе звати? - голос хлопця був занадто веселим що дратувало шатена.
- Мінхо. - відповів той тихим, та хриплим голосом.
- Чому ти сидиш під зливою?
- Мені подобається. - і після цих слів Мінхо зайшов до будинку. Його дратувало все. Його дратували всі. Самотність, цигарки та музика - єдине, що любив Лі Мінхо.
- Сину, йди вечеряти.
- Не хочу.
- Сину, прошу тебе. Поїш, хоча б трішки. - Матір сумним поглядом та в милому фартушку з полуничкою дивилась на свого 17 - річного сина. 17 - річного сина з затяжною депресією. Підліток сів за стіл та неохоче почав їсти якийсь огидний суп. Мати хлопця готувала жахливо, але він ніколи їй цього не говорив.
- Мам, я познайомився з одним хлопцем. Але він мене дратує.
- Чому, синку? Тобі потрібно завести друга.
- В нього дратівливий голос.
- І це вся причина?
- Так.
Жінка посміхнулась та погладила сина по голові.
- Любий, постарайся з ним подружитись.
Єдиною людиною яка була поряд з Лі Мінхо була його матір. Матір, яка працювала весь час та старалась приділяти час сину. Сину, який в 15 років знайшов в своїй кімнаті батька, з петлею на шиї.
Гітара, музика, цигарки.
Що твориться в голові підлітка? Безлад. Що твориться в голові Лі Мінхо?
ВИ ЧИТАЄТЕ
𝗧𝗿𝗮𝗻𝗾𝘂𝗶𝗹𝗶𝘁𝘆 || 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴
FanficНавіть якщо з неба буде падати дощ з кровавих сліз, а на твоїх шрамах виростуть гнилі паростки, я не покину тебе навіть у могилі разом назавжди