4 rész

2 0 0
                                    

"csütörtök "

Ma reggel ara ébredtem fel hogy Ádám ordibál nekem
" eliz gyere már nyissd ki az ajtót "( mondta nekem Ádám mérgesen )
" jövök már "( mondtam neki mérgesen )

Nagy nehezen ki keltem az ágyból ès oda mentem hogy nyissam ki neki az ajtót

" hol van Alex "? ( kérdezte mérgesen )
" én honnan tudjam " ( mondtam neki mérgesen )
" jól van "( mondta Ádám )

Miután Ádám ki ment a szobám bol én neki kezdtem a reggeli rutinomnak meg nagyon álmos voltam de ez van .

Ez volt a sminkem

És ez volt a ruhám mára

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

És ez volt a ruhám mára

Miután mindent meg csináltam mentem le hogy igyak  egy jó forró kávét mert erős fájt a fejem fel mentem szólni Ádámnak hogy megyek suliba és hogy vegyem el a kocsi kulcsot

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Miután mindent meg csináltam mentem le hogy igyak egy jó forró kávét mert erős fájt a fejem fel mentem szólni Ádámnak hogy megyek suliba és hogy vegyem el a kocsi kulcsot .

Le mentem és felhúztam a cipőm és el indultam a suli felel mikor halom hogy a telefonom csenget a táskámba ki vettem és láttam hogy azt írta hogy Alex ez most mért hív gondoltam a fejembe .

" szia Alex mi a baj van ?" ( kérdeztem tőle )
" szia eliz tudom hogy fura hogy téged hívlak és gondolom a suli felel mész csak ányit akartam kérni tőled hogy suli után oda tudsz jönni hova el küldöm ? " ( kérte nagyon szépen )
" jól van Alex meg látom suli után írok na most szia "( mondtam neki kedvesen )

Oda értem a sulihoz kerestem Lillát de ma nem jön be mert nem érezte jól magát ezért otthon marat mentem egyből az első órára ami volt matek nagyon rossz volt mert nem volt it Lilla aztán angol volt unalmas volt az is aztán ki is mentem a buliból .

Be öltem a kocsimba és elé vettem a telefonomat hogy írjak Alexnek hogy végeztem hogy oda tudok meni .

Félóra várakozás után láttam hogy Alex el ködöt egy helyet és én oda mentem amerre oda értem írtam Ádámnak hogy megyek el így hogy ne keresen amikor oda értem nagyon sötétség volt és sok hegy volt és láttam hogy egy fiú ot öl egyik hegyen gondoltam hogy Alex és ki szálltam és oda mentem

" szia eliz ide értél ? " ( kérdezte )
" szia Alex igen meg jöttem gyorsan mondjad hogy mit akarsz mert meg fagyok " ( mondtam neki)
" jól van mondom "( mondta )
" Na arol van szo hogy tegnap mentünk egyet bulizni
Ádámmal és össze kaptunk egy csajon és mondta hogy meg ver meg ilyenek " ( mondta Alex )
" ja igen ma mondta nekem " ( vágtam rá )
" Igen és én miért vagyok it?" ( kérdeztem )
" az van hogy rá kéne venni Ádámot hogy bocsásson meg nekem"( mondta nekem )
" jól van gyere ülj be a kocsiba és menjünk haza "( mondtam neki )
" jól van "( mondta visz a )

Be ültünk a kocsiba és el indultunk haza fele nagyon csendben voltunk fél óra múlva ot voltúnk a ház előtt ültünk a kocsiba és Alex meg szólal .

" nagyon köszönöm szépen hogy segítesz " ( mondta Alex )
" jaj ez semmiség " ( mondtam visz a )
Aztán meg ölelt soha nem ölelt meg úristen én persze visz a öleltem olyan jól nézik és cuki
ezt verd ki a fejedből a bátyád haverja aztán be mentünk nagyon nem történt Ádám ot ült Alex oda ment én meg fel mentem le fürödni aztán be mentem a szobámba hogy öltözjek fel a pizsamába ez volt az :

" nagyon köszönöm szépen hogy segítesz " ( mondta Alex ) " jaj ez semmiség  " ( mondtam visz a ) Aztán meg ölelt soha nem ölelt meg úristen én persze visz a öleltem olyan jól nézik és cuki  ezt verd ki a fejedből a bátyád haverja aztán be mentünk ...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Aztán be feküdtem az ágyba és be kapcsoltam a sorozatot és nem is kellet sok és mar is aludtam .

bátym legjob haverjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora