Uyandığımda saat 06:30'du.2-3 saat ya uyudum ya uyumadım
3 yıldır rutin olarak böyle uyku faslım. Yatağınmdan kalkıp pencereye doğru yaklaştığımda hava yavaş yavaş aydınlanıyordu.
Penceremi açtığımda içeri giren o tatlı soğuk esinti ve ıslak toprak kokusundan anladım yağmurun yağdığını, İstanbul'a geleli 1 hafta oldu alışmak zor olsada artık burdayım Teyzemin yanındayım.Bugün benim için zorlu gün istemediğim yeni okul yeni çevre yeni arkadaşlıklar...
Çantamdan sigaramı alıp odamın balkonuna çıktım derin bir nefes alıp buram buram çam kokusunu içime çektim en sevdiğim mevsim sonbaharın ağaçlarının kokusu da başka oluyor yağmur daha da şiddetlenmişti sigaramı yakıp kollarımı balkon demirine yasladım kafamı sağa çevirdiğimde bitişik villanın balkonundan birinin baktığını gördüm bananuzun uzun bakınca kafamı sola dönderdim telefonuma mesaj geldi sanırım sigaramı pencerenin önüne koyup telefonumu aldım nehir mesaj atmıştı"Sarışın günaydın senin için bu saatte kalktım horozlar bile ötmedi yani:) her neyse bugün senin için yeni bir gün yeni okul yeni arkadaşlar anasını satayım yanında olmak için can atıyorum seni çok özledim be civciv"
Canım ya unutmamış Nehir 7 yıllık arkadaşım beni hiçbir zaman yalnız bırakmadı annem öldükten sonra baya bir sarsılmıştım ama nehir beni mutlu etmek için elinden gelen herşeyi yaptı.Hayatımda vazgeçilmezlerinden biridir o.
İstanbul'a geleceğimi duyunca 3 gün aralıksız ağladı, Nehirlede Kerem sayesinde tanıştık annemin işi dolayısıyla antalyaya taşınmak zorunda kaldık.O zamanlar 10 yaşındaydım annem istiyor diye kick boxa gittim, neymiş sadece kendimi savunma sanatı falan filan..
Kerem'le de orada tanışmıştık,Nehir'de Kerem'in kardeşi inanması zor olsada..
Kerem'le ilk başta arkadaş olduğumuzu sanıyordum bana kafes dövüşü öğretiyordu.Arkadaşlığımız gitgide anormal bir durum alıp bana karşı takıntılı olmaya başladı.Arkadaşlığımı kessemde bir faydası olmadı beni buraya kadar bile takip etti. Ama izimi kaybettirmeyi başardım allah'tan. Kerem yüzünden 7 kere hat değiştirdim nereden buluyorsa buluyordu numaramı engellesemde farklı farklı numaralardan arıyordu işte ruh hastası ben de numarasını kaydettim arayıp arayıp dursun işte. Sigaram bittiğinde yatağıma girdim saat daha 07:00.
2 saat var daha okula telefonumla uğraşmak zamanı mı geçirdi belki fotoğraflarımı açtığımda Nehir'le mal mal fotoğraflarımıza bakındım el hareketi çekmiş :) çok farklı bir kız Nehir aşırı küfür eder şimdiye kadar en fazla 3-4 sevgilisi olmuştur erkekten bir farkı yok erkeklerle oturup onlarla rahat rahat konuşuyordu benim zorumla biraz çeki düzen versede yine aynıydı huylu huyundan vazgeçmiyor işte sadece onunla bir de teyzemle rahat rahat konuşabiliyorum etrafıma karşı fazla soğuk yapım var fotoğraflara bakmaya devam ederken annemle fotoğrafımıza denk geldim resmimize uzun uzun baktım. Gözlerim dolmaya başlamıştı kendimi yalnız hissettiğimde ya annemin resmi ile konuşurum ya da hiçbir zaman ulaşılamayacağı telefonunu ararım.
Tipime bakıldığında sevimli biri dursam da insanlarla konuştukça hiçbir şeyden korkusu olmayan biri sana biliyorlar ama bilseler..
Özellikle vaktin siyaha örtündüğü vakitlerde özlemenin en ağır olduğu ıslak gecelerde yüreğime düşen şimşekler yüzünden çocuk gibi ağlayıp annemin yanına koşmak istediğimi...
Kendime hakim olamayıp hıçkırıklara boğuldum.Derin bir nefes alıp odamdaki banyoya girdim aynanın önüne geçip gözyaşlarımdan dolayı ıslanan saçlarımı geriye attım.Aynaya dalmamla aynada babamı görür gibi oldum gözlerimi açıp kapattığımda kaybolmuştu.
İyice artmaya başladı bu ayna meselesi şu son 2 aydır sürekli aynada annemin asılı cansız bedenini yada babam olucak lanet adamı görüyorum yine baba dedim iğrendiğim adama....
Duş aldıktan sonra kendime geldim odama girip hazırlanmaya başladın saat 07:50'ydi.Dolabımı açtım tam alışveriş yapmam gerektiğini söyleynirken, teyzemin sesiyl afalladım-Rüya canım uyandın mı 8 e geliyor saat
-Uyandım hazırlanıyorum
-Hızlı ol kahvaltınızı hazırlıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Aynası
Teen FictionGeldiğim yerde gülmeye sevdalı bir kızdım ben yada albatrostum büyük bir kayalıkta, denize yakın, güneş görmeyen, dertli bir manzara yuva yapmış garip yalnız başına yaşayan bir kız.