☆☆ KEREM ☆☆

470 96 15
                                    

Arkadaşlar iyide kötüde olsa düşüncelerinizi bekliyorum:)

1 hafta sonra...

Nehir'le aramız limoniydi bana o kadar çok kırılmıştıki kendimi affettirene kadar bir torba dil dökmüştüm bir başkası olsaydı asla yapmazdım hatta aklımın ucumdan bile geçmezdi fakat Nehir canımdı.Bana kırılmaktada haklıydı okula başladığımdan beri onu çok boşlamıştım.

-Civciv ya ben sana nasıl küsebilirim

Demesiyle aramızı tatlıya bağladık.Barışmamız şerefine tam 4 saat 52 dk konuştuk.Rüyasında beni gördüğü için

-Rüya kendine dikkat et

-Dikkat et bak

-Rüya dikkat et

-Napıcakmışsın Rüya

-Dikkat edicekmişim Nehirrrrr

-Ha tamam anlamışsın dikkat et tamammı

-Of tamam artık Nehir yeter....

Kızlarla aram iyi sayılırdı.Benden çok şikayetçilerdi daha 8-9 gün tanıştığım birileriyle sıkı fıkı olamazdım.

-Çok soğuksun Rüya

-Bizimle gezmekten utanıyor musun Rüya

-Bari bize karşı böyle olma

Rüya Rüya Rüya!

Sayelerinde hafızamı kaybetsem adımı unutmam.Bana fazla sertmişim gibi bakmalarına uyuz oluyorum.Fazla iyi biri sayılmam fazlada sert biri sayılmam Nötr'üm kısaca..

Berkan'lada aramız zıt kutuplar gibiydi bana göre öyleydi.Kendini affettirmeye çalışıyordu 1 haftada baya bir hediye almıştım sayesinde ama herdefasında gözünün önünde çöpe atmaktan vazgeçmiyodum Sima'nında yalanını Berkan ortaya çukarmıştı.Sima'yı bir güzel içirip herşeyi anlattırmıştı,anlattırmayla kalmamış birde videosunu çekip okulun web sayfasına koymuştu.Sima yalanı ortaya çıktığından beri yani 2 gündür okula bile gelmeye cesaret edemiyor.Beyinsize bak ya ya Aras'ı kıskanıyormuş benden.Aras'ın yüzüne bile baktığım yokken benden kıskanıyormuş..
Berkan düşmanımın bana yaptığı bu sırrı açığa çıkarsada onu affetmedim annem hakkında söylesikleri ok gibi saplanmıştı yüreğime...

Rüzgar birde o var bir türlü peşimi bırakmıyordu.Beni gördümü tamam sürekli yanıma geliyordu bir kaç kere terslemde fayda yok yüzsüzlükte master yaptığı için.En sevmediğim hareketler ondaydı yılışık davranması yavşaması biraz yüz versem beni altına almaya hayır demez açıkçası hatta okuldaki kimse demez zaten okuldada baya bir çıkma teklifi almıştım Aras'ın arkadaşları benimle yakın olabilmek için ellerinden gelenleri artlarına koymuyorlardı.Ama Aras'ın bakışları benden uzak olmalarına yetiyordu.Rüzgarla Arasın hiçbir benzerliğinin olmaması beni şaşırtmıyor değil.Sadece tek benzerlikleri yakışıklı olmalarıydı.Gözlemlerim yanılmıyorsa Aras konuşmayı sevmeyen bir tipti Rüzgarda onun tam tersi.Aras'la aynı sırada oturan 2 yabancı gibiydik ne ben onunla konuşmak istiyordum nede o.En son Berkan'la o olayları yaşadığımızda bana Rüya diye seslendi o kadar...

Mia'yada ben bakıyorum artık Rüzgarın gönderdiğini bilmiyormuş gibi davranmak birşey kaybettirmezdi.
Teyzemin işi uzun sürmüştü 1 hafta daha londradaymış.
Dünde çantamdan geçen hafta sosyal etkinlik dersinde yapılan uyduruk kağıtları buldum.Teker teker baktım kağıtlara

-Okulun yeni gözde kızı Rüya çok tatlısın parçalamak istiyorum seni benimle yatman için elimden gelen herşeyi verebilirdim

Ağzım açıkta okumaya devam ediyordum

Ruhumun AynasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin