✯ 𝘜 𝘯 𝘦 ✯

128 7 1
                                    

Decand nu ai mai avut parte de o noapte de dragoste?,,

«♫︎ 𝑯𝒂𝒏𝒏𝒚 ♫︎ »
➪ 𝑉𝑖𝑎𝑡̗𝑎 𝑚𝑒𝑎 𝑐𝑢 𝑒𝑙 𝑎 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑝𝑢𝑡 𝑓𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒 𝑝𝑎𝑡𝑒𝑡𝑖𝑐 , 𝑑𝑎𝑟 𝑠-𝑎 𝑠𝑓𝑎𝑟𝑠𝑖𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑟-𝑢𝑛 𝑚𝑜𝑑 𝑓𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒 𝑓𝑟𝑢𝑚𝑜𝑠 .

♧︎︎︎ ɪ̂N PREZENT ♧︎︎︎

~ Stateam pe canapea in sufragerie si mã uitam la un serial , era seara , ora aproape 23 . Stateam eu ce stateam si dadeam episod dupa epidod , pana cand primesc un mesaj de Minho .

♡︎

𝐌: 𝐕𝐫𝐞𝐚𝐮 𝐬𝐚 𝐯𝐢 𝐥𝐚 𝐛𝐚𝐫
~𝐒-𝐚 𝐢𝐧𝐭𝐚𝐦𝐩𝐥𝐚𝐭 𝐜𝐞𝐯𝐚 ?
𝐌: 𝐀𝐦 𝐧𝐞𝐯𝐨𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝐚𝐣𝐮𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐭𝐚𝐮 . 𝐒𝐢 𝐝𝐚 , 𝐢𝐚-𝐭̗𝐢 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐧𝐚 .
~𝐀𝐦 𝐨𝐤 ?

Asta a fost foarte ciudat dar in fine o sa ma duc la bar , sa zicem ca, chiar m-a facut curios .

îmi iau cheile si ies din casa , dupa ma urc in masina si pornesc la drum . Barul la care Mikki il ajuta pe Chan nu este asa departe . Minho careia îi spunem Mikki si Chan , suntem prieteni foarte buni. între timp am ajuns si la bar , dupa cum am spus , nu este departe . Sunt curios sa vad ce voia Mikki . Intru in bar si mã duc la tejghea , unde îl vad pe Mikki cu un pahar în mâna stergând-ul

✿︎ 𝐇𝐞𝐲 𝐌𝐢𝐤𝐤𝐢 , 𝐜𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐢 ? 𝐃𝐞 𝐜𝐞 𝐦-𝐚𝐢 𝐜𝐡𝐞𝐦𝐚𝐭 𝐥𝐚 𝐛𝐚𝐫 𝐚𝐬𝐚 𝐭𝐚̂𝐫𝐳𝐢𝐮 ? 𝐒𝐭𝐢 𝐜𝐚 𝐧𝐮 𝐢𝐦𝐢 𝐩𝐥𝐚𝐜 , 𝐩𝐥𝐮𝐬 𝐜𝐚 𝐧𝐮 𝐩𝐫𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐢 𝐞 𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐢 .
✿︎ 𝐌: 𝐓𝐞-𝐚𝐦 𝐜𝐡𝐞𝐦𝐚𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐜𝐚 , 𝐯𝐫𝐞𝐚𝐮 𝐬𝐚 𝐦𝐚 𝐚𝐣𝐮𝐭𝐢 𝐜𝐮 𝐜𝐞𝐯𝐚 , 𝐬𝐚𝐮 𝐦𝐚𝐢 𝐛𝐢𝐧𝐞 𝐳𝐢𝐬 𝐜𝐮 𝐜𝐢𝐧𝐞𝐯𝐚 .
✿︎ 𝐀𝐝𝐢𝐜𝐚 ?
✿︎ 𝐌: 𝐕𝐞𝐳𝐢 𝐛𝐚𝐢𝐚𝐭𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐚𝐜𝐨𝐥𝐨........... spune si imi face semn spre o masa unde era un baiat cu un pahar de whisky in mana .
✿︎ 𝐃𝐚 , 𝐜𝐞 𝐞 𝐜𝐮 𝐞𝐥 ?
✿︎ 𝐌: 𝐯𝐫𝐞𝐚𝐮 𝐬𝐚 𝐦𝐚 𝐚𝐣𝐮𝐭𝐢 𝐬𝐚 𝐬𝐜𝐚𝐩 𝐝𝐞 𝐞𝐥
✿︎ 𝐃𝐞 𝐜𝐞 𝐞𝐮 ?
✿︎ 𝑴: 𝐏𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐜𝐚 𝐞𝐮 𝐧𝐮 𝐩𝐨𝐭 , 𝐨𝐫𝐢𝐜𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐦𝐮𝐥𝐭 𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐜𝐞𝐫𝐜𝐚 𝐬𝐚-𝐥 𝐝𝐚𝐮 𝐚𝐟𝐚𝐫𝐚 𝐧𝐮 𝐩𝐨𝐭 .
✿︎ 𝐒𝐢 𝐞𝐮 𝐜𝐮𝐦 𝐚𝐢 𝐯𝐫𝐞𝐚 𝐬𝐚 𝐢𝐥 𝐝𝐚𝐮 𝐚𝐟𝐚𝐫𝐚 𝐝𝐚𝐜𝐚 𝐧𝐢𝐜𝐢 𝐦𝐚𝐜𝐚𝐫 𝐭𝐮 𝐧𝐮 𝐩𝐨𝐭𝐢 ?
✿︎ 𝐌: 𝐍𝐮 𝐬𝐭𝐢𝐮 , 𝐟𝐚𝐜𝐢 𝐭𝐮 𝐜𝐮𝐦𝐯𝐚 , 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐮 𝐭𝐞-𝐚𝐢 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐮𝐫𝐜𝐚𝐭 , 𝐭𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐨𝐨𝐨𝐠 𝐇𝐚𝐧𝐧𝐲 , 𝐧𝐮 𝐯𝐫𝐞𝐚𝐮 𝐬𝐚 𝐢𝐥 𝐬𝐮𝐩𝐚𝐫 𝐩𝐞 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 , 𝐬𝐭𝐢𝐢 𝐬𝐢 𝐭𝐮 𝐜𝐚 𝐮𝐧𝐞𝐨𝐫𝐢 𝐩𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐟𝐢 𝐟𝐨𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐯𝐮𝐥𝐜𝐚𝐧𝐢𝐜 .
✿︎ 𝐃𝐚 , 𝐝𝐚𝐫 𝐭𝐢𝐞 𝐢𝐭𝐢 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 .
✿︎ 𝐌: 𝐀𝐬𝐚 𝐞 , 𝐞 𝐟𝐨𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐚𝐭𝐫𝐚𝐠𝐚𝐭𝐨𝐫 , 𝐝𝐚𝐫 𝐦𝐚 𝐬𝐢 𝐬𝐩𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐜𝐚𝐭𝐞𝐨𝐝𝐚𝐭𝐚 .
✿︎ 𝐎𝐤 , 𝐨 𝐬𝐚 𝐢𝐧𝐜𝐞𝐫𝐜 .
✿︎ 𝐌: 𝐌𝐮𝐥𝐭𝐮𝐦𝐞𝐬𝐜 𝐇𝐚𝐧𝐧𝐲 !

Ma indrept spre acel baiat , era destul de infricosator , abea atunci cand si-a ridicat privirea spre mine , am putut sa-i analizez chipul mai bine . Avea niste ochi destul de intunecati si o niste cearcane ingrozitoare .

ꨄ︎ You are my volcano/ᶜʰᵃⁿᵍˢᵘⁿᵍ ꨄ︎ • Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum