✯ 𝘕 𝘪 𝘯 𝘦 ✯

46 7 2
                                    

𝐴 𝑡𝑟𝑒𝑐𝑢𝑡 𝑑𝑒𝑗𝑎 𝑜 𝑧𝑖 𝑑𝑒 𝑐𝑎𝑛𝑑 𝐻𝑎𝑛 𝑠𝑖 𝑐𝑢 𝐶ℎ𝑎𝑛𝑔𝑏𝑖𝑛 𝑎𝑢 𝑎𝑣𝑢𝑡 𝑢𝑙𝑡𝑖𝑚𝑎 𝑑𝑖𝑠𝑐𝑢𝑡𝑖𝑒 . 𝐻𝑎𝑛 𝑠𝑒 𝑡𝑜𝑡 𝑔𝑎𝑛𝑑𝑒𝑎 𝑙𝑎 𝑐𝑢𝑣𝑖𝑛𝑡𝑒𝑙𝑒 𝑙𝑢𝑖 𝐶ℎ𝑎𝑛𝑔𝑏𝑖𝑛 , 𝑖𝑖 𝑠𝑢𝑛𝑎𝑢 𝑖𝑛 𝑚𝑖𝑛𝑡𝑒 𝑐𝑎 𝑜 𝑝𝑖𝑒𝑠𝑎 𝑝𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑛𝑢 𝑜 𝑝𝑢𝑡𝑒𝑎  𝑜𝑝𝑟𝑖𝑖  𝑑𝑖𝑛 𝑎 𝑑𝑎 𝑟𝑒𝑝𝑒𝑎𝑡 . 𝑇𝑜𝑎𝑡𝑎 𝑑𝑖𝑠𝑐𝑢𝑡𝑖𝑎 𝑐𝑢 𝑐𝑒𝑙 𝑚𝑎𝑟𝑒 𝑖-𝑎 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑔𝑎𝑛𝑑𝑖𝑡 𝑚𝑖𝑐𝑢𝑙𝑢𝑖 𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑎𝑠 𝑖𝑎𝑟 𝑎𝑐𝑢𝑚 𝑠𝑡𝑎 𝑖𝑛 𝑑𝑜𝑟𝑚𝑖𝑡𝑜𝑟𝑢𝑙 𝑙𝑢𝑖 𝑐𝑢 𝑐𝑎𝑠𝑡𝑖𝑙𝑒 𝑖𝑛 𝑢𝑟𝑒𝑐ℎ𝑖 𝑠𝑖 𝑠𝑒 𝑢𝑖𝑡𝑎 𝑙𝑎 𝑡𝑎𝑣𝑎𝑛 . 𝐶ℎ𝑖𝑎𝑟 𝑑𝑎𝑐𝑎 𝑝𝑖𝑒𝑠𝑎 𝑝𝑟𝑒𝑓𝑒𝑟𝑎𝑡𝑎 𝑖𝑖 𝑠𝑢𝑛𝑎 𝑖𝑛 𝑢𝑟𝑒𝑐ℎ𝑖 𝑛𝑢 𝑠𝑒 𝑝𝑢𝑡𝑒𝑎 𝑐𝑜𝑛𝑐𝑒𝑛𝑡𝑟𝑎 𝑝𝑒 𝑛𝑖𝑚𝑖𝑘 𝑎𝑙𝑡𝑐𝑒𝑣𝑎 𝑑𝑒𝑐𝑎𝑡 𝑝𝑒 𝑔𝑎𝑛𝑑𝑢𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑙𝑢𝑖 .
𝑃𝑟𝑜𝑏𝑎𝑏𝑖𝑙 𝑐𝑎 𝑎 𝑔𝑟𝑒𝑠𝑖𝑡 𝑠𝑢𝑏𝑒𝑠𝑡𝑖𝑚𝑎𝑛𝑑𝑢-𝑙 𝑝𝑒 𝑐𝑒𝑙 𝑚𝑎𝑟𝑒 𝑖𝑛𝑎𝑖𝑛𝑡𝑒 𝑠𝑖 𝑡𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑢 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝑖𝑛 𝑐𝑎𝑝𝑢𝑙 𝑙𝑢𝑖 , 𝑑𝑎𝑟 𝑛𝑢 𝑠𝑒 𝑎𝑠𝑡𝑒𝑝𝑡𝑎 𝑙𝑎 𝑎𝑠𝑡𝑎 . 𝐼𝑛𝑡𝑟𝑎-𝑑𝑒𝑣𝑎𝑟   𝐶ℎ𝑎𝑛𝑔𝑏𝑖𝑛 𝑖-𝑎 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑙𝑒𝑠 𝑑𝑒 𝑚𝑢𝑙𝑡𝑒 𝑜𝑟𝑖 𝑐𝑎 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑎 𝑛𝑢 𝑠𝑒 𝑝𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑏𝑡𝑖𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑓𝑖𝑒𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑎𝑐𝑎 𝑐𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑐𝑢 𝑒𝑙 , 𝑛𝑢 𝑝𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑠𝑐𝑎𝑝𝑎 𝑛𝑖𝑐𝑖𝑜𝑑𝑎𝑡𝑎 𝑛𝑒𝑠𝑎𝑟𝑢𝑡𝑎𝑡 𝑠𝑎𝑢 𝑙𝑢𝑎𝑡 𝑖𝑛 𝑏𝑟𝑎𝑡𝑒 , 𝑝𝑢𝑝𝑎𝑐𝑖𝑡 𝑠𝑎𝑢 𝑎𝑙𝑖𝑛𝑡𝑎𝑡 . 𝑃𝑟𝑜𝑏𝑎𝑏𝑖𝑙 𝑐𝑎 𝐶ℎ𝑎𝑛𝑔𝑏𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑖𝑎𝑟 𝑎 𝑎𝑗𝑢𝑛𝑠 𝑠𝑎 𝑠𝑖𝑚𝑡𝑎 𝑐𝑒𝑣𝑎 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝐻𝑎𝑛 . 𝐷𝑎𝑟 𝑛𝑖𝑐𝑖 𝑒𝑙 𝑛𝑢 𝑠𝑡𝑖𝑒 𝑐𝑒 𝑖𝑛𝑠𝑒𝑎𝑚𝑛𝑎 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡 𝑠𝑒𝑛𝑡𝑖𝑚𝑒𝑛𝑡 , 𝑛𝑢 𝑙-𝑎 𝑚𝑎𝑖 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑟𝑖𝑚𝑒𝑛𝑡𝑎𝑡 𝑝𝑎𝑛𝑎 𝑎𝑐𝑢𝑚 .
𝐸𝑠𝑡𝑒 𝑠𝑐𝑜𝑠 𝑑𝑖𝑛 𝑔𝑎𝑛𝑑𝑢𝑟𝑖 𝑝𝑎𝑛𝑎 𝑙𝑎 𝑢𝑟𝑚𝑎 𝑑𝑒 𝑡𝑒𝑙𝑒𝑓𝑜𝑛𝑢𝑙 𝑐𝑒 𝑖𝑖 𝑖𝑛𝑑𝑖𝑐𝑎 𝑜 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑓𝑖𝑐𝑎𝑟𝑒 . 𝐸𝑟𝑎 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥 .

*ᶜᵒⁿᵛᵒʳᵇⁱʳᵉ *
Lɪx ☀︎︎
• 𝑯𝒆𝒚 𝑯𝒂𝒏𝒏𝒚 𝒊𝒆𝒔𝒊 𝒂𝒔𝒕𝒂𝒛𝒊 𝒍𝒂 𝒐 𝒑𝒍𝒊𝒎𝒃𝒂𝒓𝒆 ? 𝑙𝑎 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑒𝑏𝑎𝑡 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥 . 𝐴 𝑠𝑡𝑎𝑡 𝑢𝑚𝑝𝑖𝑐 𝑠𝑎 𝑠𝑒 𝑔𝑎𝑛𝑑𝑒𝑎𝑠𝑐𝑎 𝑠𝑖 𝑠-𝑎 ℎ𝑜𝑡𝑎𝑟𝑎𝑡 𝑐𝑎 𝑝𝑎𝑛𝑎 𝑙𝑎 𝑢𝑟𝑚𝑎 𝑛𝑢 𝑠𝑡𝑟𝑖𝑐𝑎 . 𝐴𝑣𝑒𝑎 𝑛𝑒𝑣𝑜𝑖𝑒 𝑠𝑎 𝑣𝑜𝑟𝑏𝑒𝑎𝑠𝑐𝑎 𝑐𝑢 𝑐𝑖𝑛𝑒𝑣𝑎 , 𝑠𝑎 𝑠𝑒 𝑑𝑒𝑠𝑐𝑎𝑟𝑐𝑒  , 𝑎𝑣𝑒𝑎 𝑛𝑒𝑣𝑜𝑖𝑒 𝑑𝑒 𝑛𝑖𝑠𝑡𝑒 𝑠𝑓𝑎𝑡𝑢𝑟𝑖 𝑠𝑖 𝑑𝑎𝑐𝑎 𝑛𝑢 𝑑𝑒 𝑙𝑎 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥 𝑎𝑡𝑢𝑛𝑐𝑖 𝑑𝑒 𝑙𝑎 𝑐𝑖𝑛𝑒 . 𝐴𝑠𝑎 𝑐𝑎 𝑖𝑎 𝑟𝑎𝑠𝑝𝑢𝑛𝑠 .
• 𝑫𝒂 𝒗𝒐𝒊 𝒊𝒆𝒔𝒊 . 𝑳𝒂 𝒄𝒂𝒕 𝒂𝒊 𝒗𝒓𝒆𝒂 𝒔𝒂 𝒏𝒆 𝒗𝒆𝒅𝒆𝒎 ?
• 𝑷𝒂𝒊 𝒔𝒖𝒏𝒕 𝒊𝒏 𝒇𝒂𝒕𝒂 𝒖𝒔𝒊𝒊 𝒕𝒂𝒍𝒆 😁
• 𝑬𝒔𝒕𝒊 𝒏𝒆𝒃𝒖𝒏 .

ꨄ︎ You are my volcano/ᶜʰᵃⁿᵍˢᵘⁿᵍ ꨄ︎ • Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum