Arkadaşlar tırnak içinde olan cümleler bizim iç sesimiz .
Sabah çalan alarmın sesiyle uyandım.
Yarı açık gözlerimle telefonu alıp kurcalamaya başladım. "Bildirimler bitmek bilmiyor benim gerizekalı arkadaşlarım gece uyumak yerine WhatsAppıma döşemeyi tercih ediyor." Yataktan doğrulup banyoya yöneldim aynada yağlanmış saçlarım ile bakışıyordum. Suyu ayarladıktan sonra banyoya girdim. O sırada kapı çaldı. Olabildiğince hızlı bir şekilde çıkıp üzerimde havlular ile kapıyı açtım gelen Emmaydı. Onu içeri davet edip kendim giyinmeye gittim.Yaklaşık 4-5 yıldır arkadaşız artık evi garipsemiyor. Kendi kendine evde birşeyler yapıyor ve genelde haberim bile olmuyor.
Giyinip geldiğimde bir sürü sandalye koltuk varken yokmuş gibi onu masada otururken buldum.
YN: ya sanki bunca yer varken orayı mı beğendin.
E(mma): yo öylesine oturasım geldi.
YN: iyi bakalım sen neden gelmiştin
E: bilmem sıkıldım beraber gezeriz diye geldim.
YN: tamam gezelim o zaman
Giydiğimiz kıyafet buSanki uzun zamandır alışveriş yapmıyormuş gibi beğendiğimiz herşeyi alıyorduk. 2-3 saatlik bir alışverişten sonra yorulduk ve kahve içmek için Starbucks'a girdik.
Mor olan bizim pembe olan Emma'nın.
Kahvemizide içtikten sonra saat geç olduğu için eve gitmeye karar verdik.
Eve gelmeden önce markete uğrayıp atıştırmalık içecek falan almıştık.Tabi bu gün herşeyi Emma ısmarlıyordu. (Abisi zengin olm)
Eve geldik ve ben marketten aldığımız şeyleri dolaba yerleştiriyordum. Emma ise üstünü değiştirmek için benim odama gitmişti. İşim bittikten sonra arkasından bende gittim.