kokusu hastaligima ilac oldu..

474 23 9
                                    

Ardadan
Ona eşlik etmemle arya bana baktı ve gülümsedi.O sadece gülerken ben kendimden geçiyordum..

En son Baran içeri daldı.Cok sukurki kek olmuştu.

Berfin Aryadan

Arda bunu yapmasıyla beni resmen bayiltacakti..

Kek olduğunda Abim ben koyarım sen git dediği için yukarı çıktim.Bir süre sonra uyumaya karar verdim.Fakat tam uykuya dalmisken lanet olası telefon çaldı.Ha siktir.Enesin Umut diye bir arkadaşı vardı.Bizi Enes tanıştırdı.Biz bunla bir süre sonra sevgili falan olduk ama umut beni aldatmisti.Yuzsuzce hala arıyordu.

Hemen telefonu abime verdim.Korkuyordum çünkü en son bana abine zarar vericem gibi laflar etmişti.Arda hala gitmemişti.Bizi izliyordu.Abim telefonu açtı ve hoparlöre aldı.O sirada istemsizce elim titremeye başladı.Ben sinir hastasiyim.En ufak şeye bile sinirleniyorum.Ama bu bir süre sonra kendiliğinden geçiyor.Yine krizim tuttu.Abim başka bir odaya geçti ve konuşmaya başladı.

Ardadan
Aryanin bildiğim kadarıyla sinir hastalığı var ve yine tutuyor galiba.Ne yapacağımı bilmiyorum..

Yazardan
Arda Arya'ya bir adım yaklaştı fakat arya ona zarar vermek istemiyordu bu yüzden;

B

.A:Arda lütfen yaklaşma sana zarar verebilirim korkuyorum.

A:Hayır arya geçene kadar yanında bekliyorum diyerek sarıldı Arya'ya.

Berfin Aryadan
Şaka gibiydi.Kokusu hastaligima ilac oldu.Sarilinca sakinlesmeye başladım..

AHA BOMBAYİ SALDİMM.SUAN PEK OKUNMAZ CUNKU SAAT 4.42.BU BOLUM GUZEL OLDU GİBİ.OYLAMAYİ VE YORUM YAPMAYİ UNUTMAYİNN🫶❤️‍🩹

biz kimiz¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin