ve ilk bölüm. Bu seriden umutluyum, umarım tutar. Tekrardan söylüyorum yazım yanlışlarım olursa, şimdiden kusura bakmayın.
Başlangıç tarihini buraya bırakıyorum. 13/02/2023iyi okumalar.
Gittiğim yol boyunca, hep aklımda oluşan sorular, geçmişim. Aklımı kurcalamakla meşgul olsa da, kaygılarımda haklıyım. O adamın ismini birçok kez duydum. Korenin en zengin mafyalarından biri. Görevlendirildiğim hapishane onun ve istediği şekilde girip çıkabiliyor. Ne garip değil mi? Çok tuhaf gelse de gününün çoğunluğunu orda geçiriyor. Bildiğim birşey daha var, sanırım orada göreve başlayan herkes, bir anlaşma imzalıyor. Ama ne olduğunu tam olarak bilmiyorum. Ama zorunlu olduğunu biliyorum...
Küçüklüğümden beri, anne baba nedir bilmem. Beni daha bebekken hastane'nin önüne bırakıp gittiler. Onları ilerde görsem dahil asla affetmeyeğim. 20 yaşıma kadar yani reşit olana kadar, hep yetiştirme yurtlarında büyüdüm. Bu esnada hep derslerime odaklandım. Ilerde başıboş olmamak için. Çok iyi bir üniversite tutturdum. Ordan da yüksek bi dereceyle mezun oldum.
Şimdi geldiğim nokta ise ne mi? Daha önce sadece birkaç kez gittiğim bir şehire gidiyorum. Söylentileri asla dilden düşmeyen bir hapishaneye, üstüne üstlük herkesin korktuğu o adamın olduğu yere. Kendim birşeyler yapmaz isem hayat bana asla gülmüyor. Bu yüzden başarının sadece çalışmakla oluştuğunu, hayat bana bir tokat misali yüzüme çarptı. Yol boyunca bunları düşünürken, çoktan seul tabelasını gördüğüm gibi, yüzümde belli bir tebessüm oluştu. Sonunda gelmiştim. Hem korkularım vardı, hemde heyecan..
Telefonumu cebimden çıkararak, jimin'in bana atmış olduğu konuma tıkladım. Biraz açılması yavaş olsa da, açıldığı anda hızla o yine doğru arabamı, yönlendirdim. Buraya 10 dakikalık mesafedeydi. Telefonu düşmemesi için, bir yere sabitlemeye çalışsam da nafile. Sesli konuma tıkladım ve telefonu yan koltuğa bıraktım. Konum eşliğinde, tahmin ettiğim gibi, 10 dakika icin de varmış olduğum beni büyüleyen koca yapıta baktım.
Gerçekten de söyledikleri kadar büyükmüş. Standart olarak, grinin en güzel tonlarının donatmış olduğu bu yapıt, 3 katlı ve oldukça büyük bir bahçesi vardı. Tam önünde durduğum anda, arabamın yanına gelen güvenlik ile, bakışlarımı o yöne çevirdim ve camı açtım. "Yeni gelen gardiyansınız sanırım?" Kaslarımı olabildiğince çatarak, camın ardındaki adama bakarak, şüpheli bir şekilde bakarak, konuşmak adına ağzımı araladım. "Evet benim, ama nerden biliyorsunuz? Daha önce hiç gelmedim buraya ve beni tanımıyorsunuz?" Adam yüzünde belli belirsiz sırıtışla, kafasında bulunan şapkasını çıkararak, beyazın esiri olmuş olan yüzünü ve uzun neredeyse boynuna gelen koyu kahve saçlarını gözler önüne serdi. Bu esnada yüzündeki sırıtışın yerini, anında ciddi bir ifade alarak, beklediğim cümle döküldü dudaklarından. " Yeni gelecek olan tek görevli sizsiniz ve fotoğrafınıza bakmamı söylediler. Bu sayede sizi tanıyarak içeri alabileyim. Kolay kolay kimseyi almayız içeriye. Şimdi daha fazla uzatmadan siz arabadan inin. Ben arabanızı otoparkımıza götüreyim. Sizde içeri girdim görevliler size yardımcı olacaktır."
Başımla onaylayarak cevap vermeye gereğinde bulunmadan, arabadan inmek için sol kolumla kapı kulpunu tutarak, kendime çekerek kapıyı açtım. Arabadan hızla inerek, güvenliğe baş selamı vererek, bana söylenilen kapıya doğru ilerlemeye başladım. Kapıya vardığım an, gıcırtılı bir sesle acılan kapı ile yüzümü buruşturarak hızla içeri adımımı attım. Içeri adım atmamla, tekrar kasımda benim boylarımda, yüzü önceki güvenliğe göre biraz daha yanık teni siyah sacları, büyük gözleri küçük burnu ve hafif dolgun dudakları ile nefes kesici duruyordu. Adamın yöneltmiş olduğu şeyle, bakışlarınla adamın bakışları orta yolda kesişti. "Merhaba bay jeon. Ben yeonjun. Sizi müdürümüz, bay min'e yönlendireyim. Acele etmeliyiz, çünkü çok dakik bir adamdır." Başımla onaylayarak. "Hmhm" belli belirsiz mırıltılar çıkardım. Adını daha yeni öğrenmiş olduğum, yeonjun'un duyacağı bile tartışılır. "Beni takip edin lütfen." Tekrar bana seslenmesi ve önden yürümeye başlaması ile, adımlarımı hızlandırarak onu takip etmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mahkûm//taekook
Mystery / Thrillerhe's a young boy who's just been assigned to his job. a prisoner who will turn his life into a dungeon. the beginning of the story: 13/02.2023