Pᴇʀᴅɪᴅᴀ ᴇɴ sᴜs ᴍᴇᴍᴏʀɪᴀs, ʙᴜᴇɴᴏs ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏs ǫᴜᴇ ᴛᴜᴠᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟ ɢᴜᴀʀᴅɪáɴ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴇɢᴀᴛɪᴠɪᴅᴀᴅ. Tᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙíᴀ ᴘᴀsᴀᴅᴏ sᴇɢᴜíᴀ sɪᴇɴᴅᴏ ɪᴍᴘᴏsɪʙʟᴇ ᴅᴇ ᴄʀᴇᴇʀ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇsǫᴜᴇʟᴇᴛᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴀ ᴊóᴠᴇɴ. Lᴏs ᴅᴏs ʟʟᴏʀᴀʙᴀɴ ᴍᴀʀᴇs. Sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ɴᴏ ᴛᴇɴíᴀɴ ᴇʟ ᴠᴀʟᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀʙʟᴀʀsᴇ, ɴɪ sɪǫᴜɪᴇʀᴀ ᴍɪʀᴀʀsᴇ. Eʟ ᴊóᴠᴇɴ ɴᴏ sᴀʙíᴀ ᴄóᴍᴏ ᴘᴇᴅɪʀ ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴀs, ʏᴀ ǫᴜᴇ
ᴇʀᴀ ᴄᴀsɪ ɪᴍᴘᴏsɪʙʟᴇ ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴀʀsᴇ ᴅᴇsᴘᴜés ᴅᴇ ʟᴏ ᴏᴄᴜʀʀɪᴅᴏ. Tᴏᴅᴀs sᴜs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ǫᴜᴇ sᴀʟɪᴇʀᴏɴ ᴅᴇ sᴜ ᴍᴀɴᴅɪʙᴜʟᴀ, ᴛᴏᴅᴀs ᴅᴀñᴀʀᴏɴ ᴇʟ ᴘᴜʀᴏ ʏ ᴀᴍᴀʙʟᴇ ᴄᴏʀᴀᴢóɴ ᴅᴇ ʟᴀ úɴɪᴄᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ǫᴜᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴᴛᴇɴᴅíᴀ sᴜ sɪᴛᴜᴀᴄɪóɴ, ᴇʟ ᴅᴇsᴘʀᴇᴄɪᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴏᴛʀᴏs.
____ ɴᴏ ᴘᴀʀᴀʙᴀ ᴅᴇ ʀᴇᴘᴇᴛɪʀ ᴄᴏɴsᴛáɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ: «¿𝑹𝒆𝒂𝒍𝒎𝒆𝒏𝒕𝒆 𝒑𝒆𝒏𝒔𝒂𝒃𝒂 𝒕𝒐𝒅𝒐 𝒆𝒔𝒐 𝒅𝒆 𝒎𝒊?» ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴀǫᴜᴇʟ ᴇsǫᴜᴇʟᴇᴛᴏ ʟᴏ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʙᴀ ᴄóᴍᴏ sɪ ʜᴜʙɪᴇsᴇ sɪᴅᴏ ʜᴀᴄᴇ ᴛʀᴇs ᴍɪɴᴜᴛᴏs, ᴘᴇʀᴏ ᴇɴ ᴠᴇᴢ ᴅᴇ ᴛʀᴇs ᴍɪɴᴜᴛᴏs...ғᴜᴇʀᴏɴ ᴛʀᴇs ᴅíᴀs.
Tʀᴇs ᴅíᴀs ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ ____ ɴᴏ sᴀʟíᴀ ɴɪ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ, ɴᴏ ᴄᴏᴍíᴀ, ɴᴏ ʙᴇʙíᴀ. Pᴏʀ sᴜᴇʀᴛᴇ ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ sᴜ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ᴛᴇɴíᴀ ᴜɴ ʙᴀñᴏ, ᴘᴏᴅíᴀ ʜᴀᴄᴇʀ sᴜs ᴄᴏsᴀs sɪɴ sᴀʟɪʀ ᴅᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪóɴ.
Tᴏᴅᴏ ᴀғᴇᴄᴛᴀʙᴀ ʟᴀ sᴀʟᴜᴅ ᴅᴇ ʟᴀ ᴀᴍᴀʙʟᴇ ᴄʜɪᴄᴀ, ɴᴏ ᴄᴏᴍᴇʀ, ɴᴏ ʙᴇʙᴇʀ, ɴᴏ ᴍᴏᴠᴇʀsᴇ. Y ɴᴏ sóʟᴏ ᴇsᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍᴀʟ, sᴜ ᴇsᴛᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀʟ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍás ʀᴏᴛᴀ ǫᴜᴇ...ʙᴜᴇɴᴏ, sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇsᴛᴀʙʟᴇ.Pᴏʀ ᴏᴛʀᴏ ʟᴀᴅᴏ, Nɪɢʜᴛᴍᴀʀᴇ ʏ Dʀᴇᴀᴍ ɴᴏ sᴀʙíᴀɴ ɴᴀᴅᴀ ᴀᴄᴇʀᴄᴀ ᴅᴇ ____. Eʟ ᴍᴇɴᴏʀ ʟᴇ ʜᴀʙíᴀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀᴅᴏ ᴀʟ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ ᴅᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙíᴀ sᴜᴄᴇᴅɪᴅᴏ. Esᴛᴇ ʟᴏ ᴇsᴄᴜᴄʜó ᴄᴏɴ ᴍᴜᴄʜᴀ ᴀᴛᴇɴᴄɪóɴ, ʟᴏ ᴄᴏɴsᴏʟó ʏ ʟᴇ ᴏғʀᴇᴄɪó ǫᴜᴇ sᴇᴀ éʟ ᴇʟ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴇ ᴀ ____ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀsó.
Nɪɢʜᴛᴍᴀʀᴇ ʟᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄɪó ᴄᴏɴ ᴜɴ ғᴜᴇʀᴛᴇ ᴀʙʀᴀᴢᴏ.
Dʀᴇᴀᴍ ᴇᴍᴘʀᴇɴᴅɪó sᴜ ᴠɪᴀᴊᴇ ʜᴀᴄíᴀ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴊóᴠᴇɴ. Sᴀʙíᴀ ᴄᴜáʟ ᴇʀᴀ sᴜ ᴄᴀsᴀ ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴀ...ᴍᴇᴊᴏʀ ɴɪ ʟᴏ ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴏ. Bᴜᴇɴᴏ, sɪ. "Pᴇǫᴜᴇñᴀ ᴏʙsᴇsɪóɴ" ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴍᴜᴄʜᴀᴄʜᴀ.*𝙆𝙣𝙤𝙘𝙠 𝙆𝙣𝙤𝙘𝙠*
Uɴᴀ sᴇñᴏʀᴀ ɴᴏ ᴍᴜʏ ᴍᴀʏᴏʀ ᴅᴇ ᴇᴅᴀᴅ ᴀʙʀɪó ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ çᴏɴ sᴜᴀᴠɪᴅᴀᴅ. Aʟ ᴠᴇʀ ᴀʟ ᴘᴇǫᴜᴇñᴏ ᴇsǫᴜᴇʟᴇᴛᴏ ᴇsᴛᴀ sᴏɴʀɪó.
-¿𝑸𝒖é 𝒕𝒆 𝒕𝒓𝒂𝒆 𝒑𝒐𝒓 𝒂𝒒𝒖í, 𝒋𝒐𝒗𝒆𝒏𝒄𝒊𝒕𝒐?-
Pʀᴇɢᴜɴᴛó ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴠᴏᴢ ᴍᴀᴛᴇʀɴᴀʟ, sᴜᴀᴠᴇ ʏ ʙᴏɴᴅᴀᴅᴏsᴀ.
ESTÁS LEYENDO
- 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑨𝒑𝒑𝒍𝒆 -𝘕𝘪𝘨𝘩𝘵𝘮𝘢𝘳𝘦!𝘚𝘢𝘯𝘴 𝘹 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳
General FictionUɴ ɢᴜᴀʀᴅɪᴀ́ɴ ɪɴᴄᴏᴍᴘʀᴇɴᴅɪᴅᴏ ᴇsᴛᴀʙʟᴇᴄᴇ ᴜɴᴀ ᴀᴍɪsᴛᴀᴅ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ᴄᴜʏᴏ ᴘʀᴏᴘᴏ́sɪᴛᴏ ᴇʀᴀ ᴄᴀᴍʙɪᴀʀʟᴇ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ. 28/1/23- 28/1/24 ¡Los personajes no me pertenecen!